воскресенье, 14 августа 2016 г.

Привітання з Днем Народження Кума в віршах

Кум, ти народився на світ,
І живи хоч триста літ,
Іменини не затисни,
На застілля поклич!


З днем народження, славний куманьок!
Так ти випадково виник у долі!
Подарую себе я на деньок
(Тільки - разом з ночкою...) тобі.
А щоб ти зі мною багато зміг
(Тільки - я прошу - не при місяці!),
Помолюся: тобі допоможе Бог,
Тому, що він допоможе мені!
Куманьок! Серед телиць і корів,
Так серед дівчат-жінок, кум
Будь, як бик, сильний, великий, здоровий!
(Як пастух, май ще й розум!)
Бажаю нам з тобою не розлучатися -
Адже в цьому, кум, твоє життя щастя!!!


Мій кум! Вітаю з Днем народження!
Очі нехай сяють від щастя вогнем.
Ти мій друг по життю, бажаю тобі
Здоров'я і щастя, удачі в долі.
Про хрещеника ти свого не забудь,
Привчай, якщо потрібно, на життєвий шлях.
І дружбу ти бережи нашу дорогий,
Любові я бажаю тобі, мій рідний!


Ми цінуємо, дорогоцінний кум,
Талант, і доброту, і розум!
Ти нам завжди готовий допомогти
І всі печалі гониш геть!
За все добро тобі — нагороди,
Нехай доля береже твій дім!
А якщо раптом що буде треба —
На допомогу ми тобі прийдемо!


Не знаю, чи мені приснилося,
Або бачення мені стало,
Тебе я кумом взяв і ось,
Ти виявився точно той,
Кого я хочу бачити другом,
І вітаємо ми з дружиною
З Днем народження тебе, рідна!
Бажаємо щастя дорогий!


Кум, ти справді іменинник,
А я тут згадав, написав,
Щоб він стояв і гроші були,
Собі іншого не бажав!


Кум, мій друг, мій любий!
Сто років знайомі ми з тобою.
Пройшли вогонь і воду разом,
Удвох йти адже цікавіше!
Сьогодні, В День народження, брат,
Хочу, щоб не було перепон
Між нами, кум мій, ніколи!
І ми завжди будемо раді.


Кум у нас весь гуморний
Та веселий і смішний
Нас завжди розвеселить
І подарує посмішку
Знає де шукати успіх
І заразливий сміх має
День народження у тебе
Вітаємо ми люблячи
Щастя ми тобі бажаємо
І звичайно заявляємо
Краще кума немає на світі
Не тримаємо це ми в секреті!!!


Я знаю, що ти мені допоможеш завжди,
Підтримаєш ти якщо раптом прийде біда,
Мій кум, на мене ти розраховуй теж,
Адже немає нікого, хто б був кума дорожче.
Бажаю тобі в День народження твій,
Щоб ти був веселим і чистим душею,
Дівчата щоб всі від тебе аж пищали,
Люблячи, щоб місяць тобі з неба дістали!


Я бажаю тобі, мій кум і друг,
Щоб крок твій завжди був пружний!
І здоровий щоб ти був завжди,
Не сумував ніколи не сумував!
Все мав, що ти хочеш сам,
Йшов назустріч сміливо років!
Радісно щоб і яскраво жив,
І щасливим завжди і у всьому ти був!


Куме, я вже встав на лижі,
Лечу швидше паровоза,
Все найкраще тобі бажав,
Віршами, блін, не жалюгідною прозою!


Як багато, куме, мені хочеться сказати,
І від душі здоров'я побажати,
Все інше часу доля,
За гроші можна купити все – все те справ!
Куме, я вже встав на лижі,
Лечу швидше паровоза,
Все найкраще тобі бажав,
Віршами, блін, не жалюгідною прозою!


Кум тебе ми вітаємо
І відкрито заявляємо
Дуже любимо ми тебе
Для тебе слова люблячи
Ти відкритий осіб
Будемо ми з тобою навік
Ти у нас екстравагантний
І чоловік прям вакантний
Ти успішний, енергійний
Ну і просто феєричний
Явно чекає тебе успіх
І бережи ти свій обладунок!!!


З днем народження, славний куманьок!
Так ти випадково виник у долі!
Подарую себе я на деньок
(Тільки — разом з ночкою...) тобі.
А щоб ти зі мною багато зміг
(Тільки — я прошу — не при місяці!),
Помолюся: тобі допоможе Бог,
Тому що він допоможе мені!
Куманьок! Серед телиць і корів,
Так серед дівчат-жінок, кум,
Будь, як бик, сильний, великий, здоровий!
(Як пастух, май ще й розум!)
Бажаю нам з тобою не розлучатися —
Адже в цьому, кум, твоє життя щастя!




З днем народження вітаю
І бажаю куму в основному,
Щоб твоє здоров'я було
Міцним нині і потім.
Йшла успішно щоб робота
І збувалися всі мрії,
Щоб житейські турботи
Не прали доброти!


B день народження славлю кума! -
Ти такий y нас один:
B банках шалена сума,
B хаті - пан-пан.
B щастя, кум, живи, удачі.
Всією сім'єю не болів-
A подарунок мій багатшими
Буде скоро ювілей!!!


Ось нам з кумом пощастило
Всім, напевно, на зло
Ти енергійний чоловік
І, звичайно ж, логічний
Ти розумом все поражаешь
Добротою дивуєш
Ти звичайно екстремальний
Ну і явно максимальний
Від життя точно все береш
І нас з собою забереш
Нехай тобі Ангел допомагає
І двері в казку відчиняє!!!


Кум, в день народження твій.
Тобі серцево я бажаю:
Нехай щастя, радість і кохання
Все життя наповнюють собою,
Нехай новий день несе тобі
Відкриття і впечатленья,
У будь-яких справах нехай пощастить,
Вдасться все без винятки!


Нехай гроші наповнюють кума гаманець
І їх завжди на все скрізь вистачає!
Нехай радують його і дощик і сніжок
А ніжність і любов в душі не тануть!


Багато щастя в день народження
Всією душею бажаю куму я!
В це свято привітання
Нехай не змовкнуть для тебе!
Нехай несуть тобі в подарунок
Все, чого давно ти чекаєш.
Кожен день хай буде ярок
І по-своєму гарний!

Комментариев нет:

Отправить комментарий