воскресенье, 14 августа 2016 г.

Привітання з Днем Народження Свекру у віршах

Здоров'я, тато, вам на багато довгих років,
А про роки, деколи, сумувати не варто,
Прожити Вам радісно, без турбот,
В любові, достатку, щастя і спокій!


Ви будинок побудували,
Дерева посадили,
І виростили сина
Зразком чоловіки!
Спасибі вам за все,
Що в житті зробили!
Але ви підкорите
І нові вершини!


Ви – мій свекор. Вам спасибі
Я давно хочу сказати,
Бо диво-сина,
Ви зуміли виховати!
Я бажаю вам удачі,
Море щастя і добра,
Ставайте лише багатшими,
Не сумуйте ніколи!


Побажати хочу так багато,
Що всього не злічити.
Щастя найбільшого,
Що на світі є.
Адже мій свекор – самий кращий,
Краще немає, ніж він.
Що сказати, не брешу ні грама –
Добрий, красивий, розумний.


Спасибі кажу свекру
За золотого сина!
Ви — чудовий батько,
Вихований чоловік!
Завжди допоможете сім'ї
Підтримкою і порадою,
Нехай щастя буде життя повне!


З днем народження свекра вітаю,
І щиро бажаю здоров'я,
Щоб кожен день ви йшли вперед –
Адже вас удача і щастя чекає!
Ви свекруха мою завжди любіть,
Від проблем її вберіг,
Я бажаю вам не сумувати,
В житті неприємностей не знати!


Свекор, дай вам Бог здоров'я!
Ми в сьогоднішньому застілля
Вас привітаємо і прославимо,
Без подарунків не залишимо!
Побажаємо довгого життя,
Нових радісних подій,
Щастя, сонця і удачі!
Жити захлинаючись – і не інакше!


Свекор, за життя багато ви встигли,
Що роки користі нам вважати,
В порядку серце, нерви, тіло,
І добрих справ — не описати!
Ми вітаємо, дорогий Вас,
Вам щастя, свекор, щоб попереду,
Вино іскристе відкриємо,
Келихи зрушимо як один!


Свекор - не покликання, не посада і не сан.
Мій свекор – чарівність, в сім'ї він отаман.
Я свекра вітаю, бажаю довгих років,
Щоб роки проходили, не залишаючи слід!


Дорогого тата чоловіка
З днем народження вітаю,
Щастя і в спеку і в холод
Тільки щиро бажаю.
Свекру бути завжди здоровим –
Щоб справи всі вдавалися,
Щоб з кожною миттю новим
Ви в забезпеченні купалися!


Сьогодні свекра з днем народження
Хочу привітати мерщій,
Бажаю щастя і везіння.
І багато відданих друзів,
Нехай всі мрії здійснюються,
Не покидають сили вас,
Нехай все хороше збувається,
І настрій буде – клас!


За цим святковим столом –
Воспоминанья про минуле,
Та радість сьогодення,
Світлого, п'янкого!
Хай щастя не кінчається,
Все в житті получається!
Свекру – ніколи не засмучуватися,
Тільки життю радіти і сміятися!


Сьогодні свекру багато років –
Дивіться з радістю на світло!
Що є родина
І є друзі,
Роботи славна дорога,
Син є, і онуки, і дозвілля, –
Долю свою хваліть вголос.
За те, що було і що є
Віддали Ви десятків шість,
А нам приємно в Вашу честь
І тост сказати, і за стіл сісти.
Здоров'я, щастя, долголетья,
Щоб оминуло лихоліття!


З батьками нині складно –
Тобто вони, то їх нема,
Але мені годиться можна
Перед усім величезним світлом,
Що у мене аж двоє –
І обидва – молодці!
Другого, я не приховую,
Мені подарував Ваш син.
І від душі бажаю
Вам щастя і добра!
За свекра піднімаю
Келих я свій. Ура!




Мій гаряче улюблений свекор —
Чоловік просто молодець:
У господарських питаннях дока,
У технічних питаннях спец!
Трудитися в житті дуже важливо —
Мій свекор в цьому переконаний,
Поруч із ним нічого не страшно,
Завжди, у всьому допоможе!
Здоров'я свекру дорогому
І його золотим рукам!
Тепла і щастя його дому
Та процвітання справах!


Коли приходить день народження,
Поспішаю привітати свекра я,
Чоловік розумний, без сумніву,
І їм пишається вся родина.
Бажаю щастя і здоров'я,
Не залишає нехай любов,
Живіть ви в душі з любов'ю –
Адже вона розбурхує кров!


Мій свекор – самих чесних правил,
Всіх поважати себе змусив;
Любить вся його сім'я
І невістка – це я.
Я бажаю вам успіхів,
Не заважали щоб перешкоди;
За життя широко крокувати,
Посміхатися і мріяти!


Сьогодні свекра день народження,
Це свято, безсумнівно, важливий нам.
Ми всі зібралися тут сьогодні:
Щоб радість надати вам.
Адже радість в житті так цінна,
І не вказана її ціна.
Достеменно відомо лише одне:
Радісно жити — добре.
А радість ми вам принесемо,
І віршиком сім її даємо.
Адже щасливо на світі жити,
Коли вмієш бути коханим і любити.


Свекор – мій старший друг.
Дасть пораду , якщо що раптом
Не заладиться з коханим,
Моїм чоловіком – його сином.
Вас, свекор, з величезним уваженьем
Хочу привітати з днем народження.
Щоб здоров'я міцним було,
Почуття гумору не підводило.
Нехай все в житті вдається,
Любов і щастя не кінчаються.


Свекру поздоровлення
Від душі читаю.
З днем народження дорогий,
Папа вітаю!
Будьте молоді, щасливі,
Завжди радісні, красиві.
Модно, стильно одягайтеся
І перемог ви допоможіть!

Комментариев нет:

Отправить комментарий