воскресенье, 14 августа 2016 г.

Привітання з Днем Народження Свекру у віршах

Невістка вітає свекра,
Ви стали більше, ніж рідна,
Бажаю щастя Вам простого,
І радості Вам неземної!
Нехай буде сильним завжди голос,
Щоб почуття донести пісні,
Багатим бути, як хліба колос,
Чистим душею, як неба синь!


У календарі нашому сімейному
Яскраво цей день пофарбований –
Свекра день народження!
І без зволікання -
Наші вітання!
Ви таким же залишайтеся –
З удачею не розлучайтеся,
Здоровим будьте і веселим,
Красивим, добродушним
І дуже нам всім потрібним!


Свекор мій, хочу привітати
З Вашим Днем народження!
Хочу побажати всіх благ
І, щоб настрій
Ваше було просто клас!
Щастя і здоров'я!
Щоб в очах вогонь не гас,
Бажаємо Вам з любов'ю!


Ми завжди поспішаємо до Вас за порадою.
Від душі дякую Вам за це.
Всі підкажіть чітко і ясно.
До Вас приходимо завжди не марно.
Життя Вашої нехай ніколи
На заваді не будуть року.
Для нашої сім'ї - еталон Ви чоловік.
До того ж батько Ви прекрасного сина.


Ой, тато – я сказала,
Але обняв ти мене,
Мій свекор, найголовніший,
І ми тепер родина!
Я дуже постараюся,
Тебе не засмучувати,
На кожен день народження
Дарувати буду онучат!


Тато, я Вас вітаю!
Жити в гармонії бажаю
З моєї свекровушкой
Мільйон щасливих днів!..
Ви мені як батько рідний,
Ну, а я як донька вам.
З Днем Народження, дорогий!
Я люблю Вас дуже!


Поему присвячую свекру
(Від сліз, від умиленья мокру):
Ви, свекор, не тато - молодець!
Мене по життю нагородили -
Такого сина народили:
Він - Ваших внуків вже батько!
Нехай будуть Ваші почуття нови,
Мудрі будьте і Ви здорові,
А випити... Пийте!.. Молоко!
Любите молоду даму -
Дружину свою, свекруху-маму -
Світло, піднесено, легко!
За Вас я піднімаю кухоль!
А з Вами - за свою свекрушку!!!


Я вас дуже поважаю,
Ви – улюблений свекор мій!
У день народження вам бажаю –
Хай обходять стороною
Невдачі і проблеми.
Щастя і любов прийдуть,
Нехай вирішуються дилеми,
А справи йдуть вперед!


У нас глава сім'ї – чоловік,
Моїй свекрусі половина,
Він повний сил і оптимізму
І трішки – авантюризму.
Залишайтеся, свекор, молодим,
Навіть, коли станете сивим!
Щоб вас дружина любила,
І радість ніколи не йшла!


Не сумуйте, не сумуйте
Свекор мій дорогий.
І вибачте мене за все
Якщо що, хороший мій!
У День народження я бажаю
Щастя Вам від усієї душі,
І, звичайно, вітаю!
До Вас на свято, ми поспішаємо!


Здоров'я, тато, вам бажаю
Що б за життя весело жилося
Що б негараздів і смутку ви не знали
А тільки радіти вам довелося!
Що б про роки ви ніколи не згадували
І бадьоро йшли по життю, без турбот
Перешкод на життєвому шляху не знали
А тільки оточувала вас любов!


Свекор, з Днем народження!
Нехай тебе береже Господь:
Від будь-якого потрясіння,
Від печалей і негараздів!
Будь завжди таким же чуйним,
Не важливо, скільки років пройде,
І нехай кожну хвилинку
Тобі завжди у всьому щастить.
Для нашої сім'ї еталон ти чоловіки -
Сильний, мудрий, чесний!
Ти виховав чудового сина,
І дідусь ти - чудовий!
Нехай здоров'я буде міцним,
Щастям буде життя повне
І, як колись, люблять дітки,
Люблять онуки і дружина!


Щока з хвилювання мокра.
На свято ми йдемо:
Привітаємо диво-свекра
З світлим днем народження!
Бажаю я без фальші,
Свекор-таточку, тобі
Улюбленим бути і далі,
Великих успіхів у долі!
В'язницю, тугу, хвороба не випробувати,
Онуків своїх, як сина, виховати!!!




Бажаю Вам з великою любов'ю,
Свекор дорогою, на «п'ять» справи,
Завжди прекрасного здоров'я,
Щоб життя счастливою була.
У мріях задумано - збувалося,
Господь, удачу щоб дарував,
Вистачало сил і додавалося,
Ваш будинок, щоб повною чашею!


Свекор – у віці розквіту!
Його пісня не пропета,
Багато років попереду –
Радуйся і люби життя!


Вам, мій свекор, я дякую
Від душі хочу сказати,
За те, що ви такого хлопця
Примудрилися виховати!
За те, що взяли у сім'ю,
І на мою недосвідченість
Ви не сердилися!
Наука ваша знадобиться.
Хай буде ваше життя світла,
Добра і радості повна!
І ваш, я знаю, буде довгим століття –
Так має жити добра людина!


Сьогодні свекру багато років –
Дивіться з радістю на світло!
Що є родина
І є друзі,
Роботи славна дорога,
Син є, і онуки, і дозвілля, –
Долю свою хваліть вголос.
За те, що було і що є
Віддали Ви десятків шість,
А нам приємно в Вашу честь
І тост сказати, і за стіл сісти.
Здоров'я, щастя, долголетья,
Щоб оминуло лихоліття!


Бажаю своєму свекру
Здоров'я і довгих років!
З посмішкою, з радістю в душі
Нехай він знову зустрічає світанок!
Бажаю відпустки у колі
Своїх перевірених друзів.
Ніжності, уваги рідних,
А в свято - сонця і гостей!


Свекор мій - прекрасна людина,
Нам допомагає, а не заважає.
Буде довгим нехай ваше життя повік
У день народження щиро бажаю!
Нехай здоров'я вас не підведе,
В житті буде все легко, красиво!
Нехай печаль на вас не зійде,
І за сина кажу спасибі!


Хочу побажати своєму свекру:
Хай буде настрій
Тільки гарним,
Нехай грошовий дощ
Ллється в долоні!
Здоров'я – так вдосталь,
Неміряно сили!
За це сьогодні
Звучать нехай тости!

Комментариев нет:

Отправить комментарий