воскресенье, 14 августа 2016 г.

Привітання з Днем Народження Швагра у віршах

Так нехай у день народження швагра щастить,
Доля лише добро йому завжди несе
Нехай у домі чекають тепло затишок
А почуття сили надають!
Нехай горить щастя ласкавий світ,
Бажаю прекрасних, довгих років!


Найкращий у світі шурин у мене,
З ним ми навіть більше, ніж рідня.
Ближче немає на світі друга мені,
Ніж мій шурин, найдобріший на землі.
Так бажаю в цей світлий день,
Ніколи не розсипатися, наче пень.
Бути завжди веселим і смішним,
Енергійним, сміливим, молодим.


Як завжди накурено в кімнаті у шурина,
Тут повісити піджак можна без гачка,
Незважаючи на це, будь здоровий і веселий,
Співай, танцюй ти бариню або тропака!


Я Хочу привітати шурина
І в День народження побажати:
Щоб сам себе зумів прославити,
Щоб не думав сумувати,
Сумувати, переживати не варто,
Нехай тільки найкращі станеться!
Свою долю вміло ладу,
Ти їй зумій розпорядитися!


Ми з тобою давно стали друзями
Шурин, ділимо радості, печалі.
Іноді за пивом посидимо,
На своїх дівчат поворчим.
Ти даєш мені слушні поради,
Довіряєш таємниці і секрети,
З Днем народження, друже мій дорогий!
І не потрібен шурин мені іншого!


Ти, шурин, правда іменинник?
Я це тільки що дізнався,
Щоб всі твої бажання збулися,
Щоб досяг, про що мріяв!


З днем народження вітаю,
Шурин, я тебе,
Нехай по життю оточують
Найкращі друзі!
Нехай тобі щастить у чому,
Щастя і любові!
І за привітання строго,
Шурин, не суди!


Брат дружини, я вітаю
З цим святом твоїм.
І, звичайно ж, бажаю
Будь добрим і любимо.
Щоб щирим і чесним,
Був завжди ти з нами, разом.
Щоб щастя — стеля,
Отримай мій поздравок.


Так нехай в житті у шурина все здійснюється!
Хай радісним буде простим твій шлях
Багатством нехай твій дім завжди наповнюється
Братанов тільки ти запросити не забудь!
Нехай в житті чекають тебе лише красиві слова
І серце ніколи від болю не заплаче,
І нехай вскружится голова
Лише від пристрасті від щастя і від Успіху!


Зовсім не курить бравий шурин,
Не терпить диму тютюну,
Він любить чисті блакиті,
І купчасті хмари!
Я вже загасив сигарету
І вітаю від душі,
Нехай доля буде світлою,
Що треба — тільки напиши!


Щоб ти був шуряк - король,
На Канарах, щоб трон,
У Берні рахунок невідповідна
І компанія «Петроль»!
Королеву щоб любив,
З нею, де треба, твердим був,
Щоб життя було нудним,
Повної бадьорості і сил!




Хочу я шурина привітати,
І цей вірш – лише для нього!
Хочу додати до слів інших –
Тобі бажаю я все!
Нехай все збувається, друже,
Тобі я хочу побажати:
Щоб знаходив ти те, що шукаєш,
Працювати, жити і процвітати!


Шурин, брат, я вітаю
З Днем народження! І бажаю,
Бути завжди красивою, сміливим,
Розумним, сильним, засмаглим.
Всіх навколо себе берегти,
Від любові чекати нових зустрічей,
Не даремно засмучуватися,
Подивися, адже життя прекрасне!


Ще разок закурим,
Во здравіє плесни,
Я поважаю, шурин,
Щастя тобі у хату!


Нехай у домі, шурин, у тебе
Завжди тепло і чисто буде,
А поруч – вірні друзі,
І ніколи вони не судять.
Нехай діти радують завжди,
Твої успіхи продовжуючи,
І дім нехай не прийде біда,
Я тільки кращого бажаю!


З днюхой, будь здоровий старий, щастя тобі шурин,
Як поїдеш на пікнік, не забудь про куриво,
Щоб ні жезла, ні цвяха не було в натурі,
Всі надійні друзі, мазу щоб тягли!


Послухай мій шурин привітання
Нині день твого народження
Нехай життя, як у світлому небі хмари
Не дуже складна буде, радісна легка!
Нехай неосяжний світ знань
Успіхів, нових справ і бажань!
Як чудово зібратися знову
І щастя побажати тобі великого!

Комментариев нет:

Отправить комментарий