воскресенье, 14 августа 2016 г.

Привітання з Днем Народження у віршах Тестеві

Ось прийшов Ваш, тато, день народження!
Все, що є доброго –
Вам хочу побажати!
Нехай доля позбавить лише
Від невезіння –
Адже вам будь-які справи по плечу!
Ви молоді, сильні, люблять –
Чого ще хотіти?
От хіба що -
Щоб доля зберігала
Від втрат.


Бажаю, тесть, тобі сьогодні
Удачі, грошей і перемог,
Якщо вдягатися – значить модно,
А якщо полюбити – навік.
Нехай життя підносить сюрпризи,
І лише приємні тобі!
Нехай човен радості уносить
Більше ласк у долі!


Вітаю Вас з ювілеєм
І побажаю Вам зараз-
За життя багато років крокуючи
Зберігати запас енергії.
Друзів лихих, ділових партнерів,
Що б гнали всі проблеми геть,
Ще хочу сказати окремо
Що вдячний Вам за доньку!


Сьогодні день народження тестя,
Вам щиро бажаю я,
Щоб були частіше з вами разом
Лише вірні друзі,
Нехай дарують посмішки жінки,
Нехай догоджають все навколо,
Зловіть золоту рибку!
Ви для мене – чудовий друг!


Тесть дорогою, в твій День народження,
Хочу сказати я з восхищеньем:
Розуму, тепла і обаянья -
Всього в тобі в достатку є!
Бажаю тобі спокійно жити,
Не втратити
Ні щастя, ні любові.
Ще – щоб грошей було стільки
Щоб ми вдвох не забрали!


Настала ваша дата
Всі зібралися тут хлопці
Ну і я хочу сказати
Будьте щасливий прошепочу
Тесть у мене улюблений
І мені так необхідний
Ви дуже багато чого досягли
І за багато воювали
Нехай вам ваш Ангел допомагає
І біду нехай окликає
Ви тільки гідні кращого
І як чоловік ви сильні
Так дай вам Бог простого щастя
І обійшло щоб вас негоди!!!


Другим батьком Ви стали для мене,
Я ювілей хочу Вам побажати люблячи
Здоров'я море, океан любові,
Щоб не летіли так року, помедленней йшли дні.
Встигли, щоб Ви насолодитися життям,
В дружину заново закохатися,
Щоб оточував навколо достаток,
За роки прожиті, не залишився на душі осад.


Поспішаю привітати Вас
З Днем народження!
Скажу Вам відразу -
І без сумніву,
Що тестя краще немає на світі!
Я є головний свідок!
Спасибі вам
За терплячість і поради,
І що не шукаєте Ви
За мене відповіді!
Ще спасибі Вам за доньку...
Ось, поцілую тільки в щічку...
Я Вам бажаю будинку повного
І життя вічного і плідної!


Нехай Ваше життя буде, як казка,
І ніколи не кінчалась.
Живіть без мрій і побоювання,
Бажаю мрія, щоб збувалися.
З Днем Народження Вас,
Хай довгим буде цей годину.
Нехай торжество не стомлює,
І лише хороше з Вами буває.
Бажаю довгий вік прожити,
Дружину і дітей своїх міцно любити.


Привітати Вас хочу сьогодні!
Дай Бог Вам, чим душа жива!
Удач побільше, та ще здоров'я!
І щоб не знати, батько,
Біди Вам ніколи!
Друзів побільше за столом,
Що шумно,
З почуттям вітають!
І довгого життя - з жартом і вином,
І добрим почуттям –
Вам бажають!


Дорогому тестя в ювілей
Я Хочу висловити свою вдячність.
Я теплих слів для Вас не пошкодую,
Адже як рідного, тату, Вас люблю!
Хочу побажати Вам великого щастя,
Міцного здоров'я, успіхів на роботі!
Дякую Вам за мудрість і турботу,
Адже Ви для онуків і дітей живете.


З днем народження дорогого тестя
Від душі хочу привітати я,
Вам бажаю бути таким же добрим,
Щоб гордився вами вся сім'я.
Люблять всі навколо і поважають,
Я хочу побажати здоров'я,
А ще везіння бажаю,
Щастя скоріше відшукати!


Ми з тестем по парі келихів
Вип'ємо і затягнемо пісню!
Привід для цього класний:
На сімейному календарі –
День червоний!
Нехай йому на День народження
Висловлюють вітання!
Він заслужив дуже багато
Душевних і добрих слів!
А я так скажу: спасибі,
Долю іль комусь вище,
Що жереб мені випав такий -
Увійти в цю сім'ю!


Хочу привітати папу — тестя!
Де б не зустрічав, скрізь, завжди
Ви з тещею, скільки пам'ятаю, разом!
Нехай повз Вас біжать року!!!




Хоч все сьогодні дуже раді,
Дісталася мені велика честь
Всім повідомити про славну дату:
Сьогодні ювіляр – мій тесть!
І тому я осмелею
І важливий проголошу тост:
Давайте, тато – з ювілеєм!
За папу випити всіх прошу!


Тесть мій єдиний
Тисну твою руку!
Адже це істина: у сімейному науці
Ти – мій наставник!
У цей твій свято
Скажу відверто:
Розумнішаю поступово,
Але незмінно!
Так що, тесть,
Мені є за що
Сипати компліменти!
Будь же здоровий –
Та ну їх, докторів!


Дякую, тесть, дочка у вас
Вихована на славу!
Ви — благородна людина,
Глава сім'ї по праву!
Нехай життя завжди кличе вперед
І серце б'ється чітко!
Нехай сила духу надає
Впевненість ході!


У кухні тихо посидіти
З ким з келихом в руці?
З ким рідний футбол «привітати»
Зі свіженьким провалом?
З друзями – добре,
З тестем – крутіше!
Він з футболом стільки років
Нерозлучний!
А сьогодні – вітаю
Тестя з Днем народження!
Це дата – так уже дата!
Багатьом життя була багата!
І без зволікання
Побажаю я тестеві
В житті лише везіння!


З Днем народження, гідний тесть,
З повагою Вас вітаю,
Не вважайте признанья за лестощі,
Скільки взяти за них – сам порахую.
А поки ще шанувати продовжую:
У мене благородний тесть,
З чим я Вас і себе вітаю.


Тесть мій друг,
Хоч вірте, хоч перевірте!
І не тому, що я чоловік
Його дочки –
Просто немає навколо
Мужика крутіше!
Доля йому покірна,
Він веселий і здоровий,
Завжди скрізь встигне,
Дружину і дочку плекає
І захистити готовий!
Батя, в День народження,
Серед всіх привітань
Ти і моє прийми:
Нехай будуть хороші
Відтепер і до століття
Всі дні твої!

Комментариев нет:

Отправить комментарий