воскресенье, 14 августа 2016 г.

Привітання з Днем Народження Кума в віршах

Удачі, кум, у всіх справах
І в кожному починанні!!!
Як у сміливих планах і мріях
Нехай збудуться бажання!
Йти вперед і перемагати
Досягти заповітної мети
А якщо треба підтримати
Ми поруч - будь певен!


Кум у нас жартівливий
Ну і точно ощадливий
Він за життя шустрий
І дуже мудрий чоловік
Завжди ти поруч
І подбодришь поглядом
Кум у нас чутливий
І чоловік вдохновительный
Щастя тобі ми бажаємо
І з днем народження вітаємо
Ми тебе дякуємо
І любов'ю здолаємо!!!


Ми випили, що було,
Кум, ти не поспішай,
Не скінчилися гроші,
Ти побіжи в магазин!
Привітаємо, щоб з риком
Твій чорний «Мерс» урчал,
Завжди щоб чорний хліб ти,
У ікорочку вмочав!


Кум, приймай вітання,
Славна дата — твій День Народження,
Щоб був ти яєць крутіше,
І в будь-якій справі щоб найкращим,
Щоб не шкодував ти за минулим,
Рахунок щоб у банку був шестисложным,
Щоб з кумою складалася любов,
Щоб розуміли один одного без слів,
Здоровьица тобі міцного,
Мета влучного попадання!


З Днем народження, любий кум,
Дозволь привітати!
Будь щасливим та здоровим,
Не дати, не додати!
Хай буде шлях життя простіше,
Нехай не торкнеться серця страх,
Щоб нам один одного кликати на допомогу
Лише тільки в радісних справах!


Мій милий кум, мій друже давній,
Ти мені завжди готовий допомогти,
І навіть чарку перехилити
Мені без тебе часом несила.
Хай буде шлях життя простіше,
Нехай не торкнеться серця страх,
Щоб нам один одного кликати на допомогу
Лише тільки в радісних справах!


З Днем Народження, славний куманьок.
Щасливий випадок нас по життю звів з тобою.
Ми відповідь перед Богом несемо за нашого хрещеника.
Хочу побажати тобі багато терпіння і любові,
Свою куму не забувати і хоч зрідка її відвідувати.
З Днем Народження.


Я до кумів моїм йду, як на парад!
Три дні не їм, і навіть голодую...
Я знаю - завтра, кум мій буде радий,
Я не п'ю, а тільки випиваю...
І именинная кума, вся з себе,
Накриє стіл, що позаздрять євреї,
І дивуюся я - звичайна сім'я,
А бенкетувати вони одні лише так вміють !
Я знаю точно - буде "шуба" і коньяк,
Фамільна капуста - чудо,
А я балик візьму, м'ясця-я не дурень!
Люблю я кумів... в їх день народження.


З днем народження, мій славний друже —
Мій вірний і улюблений кум,
З тобою ми пройдемо сотні хуртовин,
З тобою переживемо і страшний бум!
Тебе я з днем народження вітаю,
Тобі подарунок у цей день несу,
І щиро тобі, мій кум, бажаю,
Щоб удача сиділа на носі!


Вітаю кума з днем народження
І бажаю щастя і везіння
Здоров'я бажаю успіхів у всьому
Мені двері відкриті нехай будуть в твій дім!
Може стане в нагоді


Ти мені кум — я це знаю
І тебе я вітаю,
Але запам'ятай мій урок,
Не дивлячись на поздравок:
Та, хто для тебе кума,
Мені є дружина!
В її бік не треба,
Слати свої косі погляди.
Ну а так, в твій День народження,
Нехай наповнить будинок веселощі,
Щоб мить у пам'яті залишився,
Як ти тут зараз нажрався.


Куму ми бажаємо щастя,
Перемогти біду-негода.
Багато років прожити, як в казці,
В повному здоров'ї і ласці!


Любий кум, майже рідний,
Шлю я поздоровлення
Це, до речі, ти врахуй
У день свого народження!
Не недейся ти в тиші
Просидіти в забутті
Наливай гостям вина
У день свого народження!
Я бажаю від душі
Щастя і везіння
Скільки сил є - отпляши
У день свого народження!
Будь щасливий і здоровий
Без всякого сумніву
Знай - все буде добре
Не тільки в день народження!


З днем народження вітаю,
Кум наш шановний.
Ми раді, що ти у нас є.
Ми так тебе обожнюємо,
З тобою спілкуватися велика честь.
Так нехай же буде все відмінно,
Дохід бажаємо ми пристойний.
Живи ти наче кіт в маслі,
І ніколи лиха не знай.
Хай в справах буде все супер
І ти завжди в настрої бувай.




Наш кум дорогий і найулюбленіший хрещений,
Душа всіх компаній, гулянь, свят.
Тобі нині здравиці, промови і тости
І весь арсенал поетичних засобів.
В сім'ї любиш всіх ти - дружину, дочку і зятя.
Особливо - Ганнусю, онучку свою.
І немає вище щастя, ніж з нею прогулятися,
Як немає і перешкод твоєму пустощам.
У міністерстві охорони лісового господарства,
Завзятий мисливець, яких пошукати.
Охотные пристрасті весь час з пристрастю
Будь берешся організувати.
Ти любиш попаритися з кумом по п'ятницях,
Та так, що потім ледве ноги йдуть.
Ти громок на голос, і де не з'явишся,
Всі знають в окрузі, що ти вже тут.
І про доброті твоїй люди пліткують.
Один лише приклад: тільки дачником став,
Кожному одному дав ключі від дачі,
Та так, що потім сам насилу потрапляв.
Хто б з проханням який до тебе не звернувся,
Ти все виконуєш, хоч у тому і не скор.
(Років двадцять ніс хрещениці шкуру лисиці,
А шкуру кумі - так несеш досі).
У нашій родині - найулюбленіший і близький.
Щоб я змогла з'явитися на світ,
Носив моєї мами в лікарню сосиски,
Коли раптом на службі був зайнятий батько.
А я поряд разом з "ТАТО" і "МАМА",
І "КУМ" лепетала, почавши говорити.
Схоже, з пелюшок вже розуміла,
Що хресної буду за життя любити.
Наш кум дорогий і найулюбленіший хрещений !
Лише найкращих бажань - тобі в ювілей.
Нехай в житті не буде заборон полювання,
А будуть здоров'я і радість хай в ній.


Сьогодні день народження твій.
Дай Бог тобі доброго здоров'я.
Нехай у домі в тебе оселиться спокій,
Зігрітий щастям, радістю, любов'ю.


З днем народження, мій друже давній,
Мій кум - він мені завжди готовий допомогти,
Буває навіть чарку перехилити
Часом мені без тебе несила.
Хай буде шлях у житті твоєї - простіше,
Нехай серця не торкнеться жалюгідний страх,
Щоб нам один одного кликати на допомогу
Лише тільки доводилося в радісних справах!


Вітаю! Бажаю тобі
Сили чоловічої уваги і жіночого,
Бізнес розвинути до вселенського масштабу,
Пива холодного в теплій компанії.
Можна ще раз про жіночій увазі...
Грошей буржуйських в шкіряному гаманці,
Менше за життя зустрічати відморожених,
Круту Тачку і зеленого світла,
(До пива, забув я, побільше солоного),
Наших ворогів мочити всіх у сортирі,
І, відповідно, мир у всьому світі!

Комментариев нет:

Отправить комментарий