воскресенье, 14 августа 2016 г.

Привітання з Днем Народження Свекрухи у віршах

Кому-то свекруха дістається проста,
Комусь із складним характером, а мені
Дісталася, не приховую, свекруха золота.
Такі свекрухи у величезній ціні!
Сьогодні у Вас ювілей, дорога!
І ми з Вашим сином хочемо від душі
Зізнатися в любові і сказати, що ми знаємо,
І пам'ятаємо і цінуємо, як Ви гарні!
Бездонні очі блакитні
Розкриті у світ, де так багато друзів.
Веселощі й танці – ось Ваша стихія.
При цьому Ви мама прекрасних дітей.
Ви невтомні за життя. А коротко
Всю Вашу енергію як описати?
Ви в юності вночі - ходили на танці,
А вдень – на «п'ятірку» іспит здавати!
Друзям Ви і близьким даєте поради,
Іноді допомагаючи решенье прийняти.
Ви діліться досвідом, немов рецептом.
Спасибі за це не можна не сказати!
Ось так з золотою живеться свекрухою...
Хай хлюпоче фонтан Ваших життєвих сил,
Сибірського Вам неодмінно здоров'я,
І поїхати в Лондон, що так полонив.


Кажуть - зі свекрухою не ладнають,
Але це зовсім не про нас!
У що тільки світ не обрядять,
Не пущать щоб дівок та в ЗАГС!
Ви, мамо, справжнє диво!
І гріх це мені не визнати!
Будь вдається Вам страву,
Рецепти завжди буду брати!
Спасибі Вам, мамо, велике –
За Вашу любов, доброту!
За серце Ваше святе,
Дарує нам теплоту!
Нехай все у Вас в житті трапиться,
Прекрасне Вам принесе!
Хай тільки добро у Ваші двері стукає,
Душа нехай від щастя співає!
З днем народження Вас вітаєм
Бажаємо прожити багато років!
Здоров'я, терпіння, усмішок бажаємо
І щоб збільшився вдвічі бюджет!


Хороша свекруха – друга мама.
Мені зі свекрухою дуже пощастило.
Ми обидві любимо одного чоловіка,
Зберігаємо затишок, родинне тепло.
З днем народження, моя друга мама,
Моя старша подруга, свекруха.
Дякую за мудрість і поради,
За допомогу, за терпіння і любов.
Бажаю радості, тепла і розуміння,
Щоб син вам приділяв увагу.
Здоров'я міцного і радісних моментів,
Подарунків та гарних компліментів.


Адже, зовсім ще недавно,
Ти була чужа,
А тепер кличу я мамою,
Стала мені рідною,
Для свекруси я готова
Зірки з неба зняти,
Будь щаслива, будь здорова,
Любимо ми тебе!


Улюбленої свекрухи бажаю
Здоров'я на довгі роки,
Нехай мимо пройдуть всі печалі, знегоди,
Нехай радістю, щастям іскряться очі -
І тільки від сміху виблискує сльоза!


Свекруха, кохана, тебе я вітаю,
Сьогодні всіх молодше, красивіше ти!
Знай, ми завжди з тобою, ми завжди поруч,
Щоб збувалися мрії і надії!


Для мене моя свекруха –
Старша подруга!
Чесно – я не думала
Знайти в ній друга.
Самого боялася слова
Страшного «свекруха»!
А знайшла я у мами чоловіка -
Ласку і любов!
Все розповість, пояснить –
Чого я не знаю,
Секрети дрібні зберігає –
Ті, що між нами!
Кожен день на почутті
Я себе ловлю:
Я не тільки чоловіка –
Мати його люблю!


Ти моя друга мама,
Щастя тобі я бажаю!
Здоров'я на довгі роки,
Пройдуть стороною нехай негаразди,
І в День народження твій
Ми зберемося родиною,
Будемо тебе вітати,
Тост за тебе піднімати!


Нехай в цьому світі буде все для Вас:
Дощі та сонце, літо і зима,
Шашлик і пиво, олів'є і квас,
Вистави, фільми, кращі будинки.
Багатство, щастя, радість і успіх,
Веселощі, мудрість, віра, оптимізм,
Посмішки, жарти, доброта і сміх,
І навіть авангард і класицизм.
Ще бажаю бути завжди собою,
Нести, як раніше, в цей світ любов.
Хтозна, а раптом подарунок мій скромний
Нас перетворить на невістку і свекруха?!


Я вітаю Вас, свекруха,
Цілую мама Ваші руки —
Ви синові дали життя і кров,
І наші діти — Ваші онуки!
Дай Вам Господь ще пожити
Лад, щастя — ось тому порука.
Щоб заслужити уваженье
Від дружин не синів, а — онуків!
Всі разом будемо Вас любити —
Всі близькі рідні люди.
Інакше і не може бути:
Якщо живі і здорові будемо,
За Вас, улюблена свекруха,
Віддати готові життя і кров!


З Днем Народження, люба!
Ви, як мама мені друга.
Я люблю Вас, поважаю,
Світлих днів, успіхів бажаю!
Мені ваш син став добрим чоловіком.
За нього спасибі вам.
Обіцяю бути слухняною
І не засмучувати Вас, мамо!


Моя улюблена свекруха,
Вас з днем народження вітаю!
Здоров'я вам бажаю знову,
Все, що в житті не вистачає!
Мені з вами дуже повезло,
Сподіваюся, що і вам зі мною!
Ми з вами порозумілися всім на зло,
Я вітаю вас, з любов'ю!


Рідний свекровушке бажаю здоров'я на довгі роки,
Нехай пропливуть повз всі печалі, негоди,
Нехай радістю горять очі -
І хіба що від радості падає сльоза!




Спасибі вам на доброму слові,
Моя улюблена свекруха!
Бажаю міцного здоров'я,
Дарую дочірню любов!
Бажаю, щоб був достаток:
І струмочок добра не сох!
Ціную за серце золоте,
Спаси і збережи вас Бог!


Зараз і я вже свекруха,
І Вас тепер розумію.
І тому свою невістку
З душею відкритою приймаю.
Так Ви колись зустріли мене,
Налякану худу дівчину –
Ви пам'ятаєте?
Від Вас я навчилася - в сторонку
Відкидати, люблячи і світ зберігаючи,
Всі недоразуменья.
І забувати без жалю.
За Вашу мудрість, красу душі
Вам вдячна я навіки.
Вас з ювілеєм вітаю,
Здоров'я перш побажаю,
Спокою – і не вважати себе старою.
Ви так потрібні ще й онукам,
І нам. Спасибі Вам за все.


Ви — суть сім'ї, Ви віддані сім'ї,
Де б не працювали — Ви основа будинку,
Намагаєтеся нарівні з чоловіком,
Пізнавши і тяжкість і захват підйому.
І що за диво? Музика і вірш —
Ніщо без Вас, без Вашого участья,
Без Ваших рук, без Ваших очей живих —
Живе просто неможливо щастя!


Мама є одна у людини
І рідна є одна лише кров.
Але другою мамою неодмінно
Буде для мене тепер свекруха.
Ви адже мама мого чоловіка
Поважати, любити я Вас хочу.
Вірю в те, що ми зрозуміємо один одного
Все вирішити нам буде по плечу.
За порадою, життєвою мудрістю
Звернутися не соромно мені.
Ваш рада не буде марним
І допоможе щиро сім'ї.
Молодих зрозуміти завжди не просто
Але не всі ми робимо не так.
Плями адже бувають і на сонці
Вічно щасливий лише дурень.
Вистачить Вам і мудрості й такту
Пояснити, що можна, що не можна.
Зберігаючи з мужністю, азартом
Цілісність сім'ї і вогнища.
І звичайно онуків своїх няньчить -
Адже свекруха і бабуся ще.
І, дасть Бог, осилити значить потрібно
Нове святе ремесло.

Комментариев нет:

Отправить комментарий