воскресенье, 14 августа 2016 г.

Привітання з Днем Народження Деверю у віршах

У твій день народження я хочу,
Щоб у тебе все вийшло,
Я побажати тобі хочу,
Щоб тільки найкращі сталося!
Щоб ти знайшов любов свою,
Щоб було все завжди прекрасно,
Бажаю міцну сім'ю,
І щоб очі світилися ясно!


Ти, дівер, сміливий, сильний, душею широкий,
Ласкаво душі ти роздаєш без ліку,
Нехай Бог тобі сторицею поверне,
Щоб щастя, радості давалося без урахування!


Бажаю в день народження твій
Я виконання бажань,
У справах – успіх, в душі – спокій,
І менше розчарувань!
Нехай завжди у всьому щастить,
Нехай здоров'я буде міцним,
Ти будь щасливим цілий рік
І у тебе все в житті буде!


Що в день народження,
Тобі побажати,
Успіхів, здоров'я,
Прожити життя на «5»,
Поздравок для дівера,
Я Хочу подарувати,
І бажаю в житті,
Рікою швидкої плисти,
Нехай негаразди,
Тебе обійдуть стороною,
А щастя і радість,
Нехай вічно,
Прибудуть з тобою!


Нехай вся доброта і любов,
Якими ми володіємо,
Зберігають тебе, як оберіг,
Турботою, теплом оточують!
Нехай казка вплітається в бувальщина
І диво трапляється частіше!
Нехай дівера радують життя,
Здоров'я та особистого щастя!


Нехай тобі світ подарує посмішки,
Благодать, нескінченний успіх,
Щоб не робив ти в житті помилок,
Щоб частіше твій чувся сміх,
Щоб справи твої йшли тільки в гору,
Щоб грошей вистачало на все,
Для любові щоб відкрилися простори,
Щоб зустрілося щастя твоє!


Хочу я дівера привітати,
І в день народження побажати,
Щоб сам себе зумів прославити,
Щоб не думав сумувати,
Сумувати, переживати не варто,
Нехай тільки краще трапиться,
Свою долю вміло ладу,
Ти їй зумій розпорядитися!


З днем народження дівер,
Родич рідний,
Це світле свято,
Нехай вітання,
Ллються рікою,
А від себе,
Я хочу побажати,
Щастя земного,
І горя не знати,
Нехай удача,
Тебе оточує,
І друга половинка,
Нехай не ображає.




У мужнина, у брата,
Що дівер мені тепер,
Є постать солдата,
Хода тигра – звір!
Тепер мені теж брат ти,
Прийму це за честь,
Сердечно вітаю –
І не вважай за лестощі!


Хочу привітати дівера сьогодні,
Рідного брата мого чоловіка!
Нехай буде багато милостей господніх,
Щоб жилося красиво і легко!
Щоб всі справи по життю вдавалися,
Щоб було багато радості завжди,
Щоб жив ти, про проблеми не сумуючи,
Щоб не осягнули горе і біда!


У твій день народження я хочу,
Щоб у тебе все вийшло,
Я побажати тобі хочу,
Щоб тільки найкращі сталося!
Щоб ти знайшов любов свою,
Щоб було все завжди прекрасно,
Бажаю міцну сім'ю,
І щоб очі світилися ясно!


Брату чоловіка від невістки
Життя довге і удач,
Вір ти, щастя в світі є,
І не може бути інакше.
Ніколи щоб не хворіти,
І з роками не старіє,
І побільше посміхатися,
Жити, любити, не хвилюватися!


З днем народження дівер,
Родич рідний,
Це світле свято,
Нехай вітання,
Ллються рікою,
А від себе,
Я хочу побажати,
Щастя земного,
І горя не знати,
Нехай удача,
Тебе оточує,
І друга половинка,
Нехай не ображає.


Справі час, а потісі годину —
Це знають багато хто з нас!
Ти старався, дівер, досяг успіху
І досяг всього, чого хотів!
Нехай твоя щаслива зірка
Світить яскраво довгі роки!
Запаморочливий успіх
Стане радістю для всіх!

Комментариев нет:

Отправить комментарий