воскресенье, 14 августа 2016 г.

Привітання з Днем Народження Свояка у віршах

Свояк, друже вірний,
З пів-слова понимаш,
Давай наллємо по-першої,
Не щоб вийти в тираж!
А далі, закусимо
І відразу по-друге!
На свіжому, на воздуси,
З грибочком та ікрою!


Я кличу тебе Гаврилом,
Ти мені свояк, начебто,
Багато буде тобі сили,
Гуляй на волю!


Немає краще людини,
Ніж мій рідний свояк!
Побільше в житті сміху,
Поменше колотнеч!
Залишатися щасливим
І молодим душею,
Досягти всього намагатися
Свояк бажає твій!


Бажаю жити і насолоджуватися
Миттю кожним, кожним днем,
У прекрасних дівчат закохуватися,
Жити, не засмучуючись ні про що.
Днів, сповнених радості і щастя,
Свояк, тобі бажаю я,
І оточують нехай в негоду
Лише вірні друзі!


Веселі бачу я особи,
Наливаємо келихи для всіх,
Свояк весь очима іскриться,
Готує свій в гору розбіг!
Сьогодні друзі з тобою разом,
Прикінчила радість всю смуток,
І нам не сидиться на місці,
З веселощів почнемо новий шлях!


Мій свояк – відмінний мужик,
Знає толк в чоловічих справах!
І хочу привітати особисто
Я тебе, свояк, у віршах.
Нехай приносить день народження
І здоров'я, і успіх,
Будь в хорошому настрій!
Багато значиш ти для всіх!


Коли під вологий і солененький грибочок,
Здійснює горілочка з запітнілій чарки вхід,
У твій день народження шлунковий шану,
Прекрасна на столі княжна-кулінарія!
Проникливо для тебе, свояк-друже,
Скажу, що найкращий день вже гряде,
Душа для привітання його чекає,
А грішним тілом наділив нас сам Господь!


Немає краще людини,
Ніж мій рідний свояк!
Побільше в житті сміху,
Поменше колотнеч!
Залишатися щасливим
І молодим душею,
Досягти всього намагатися
Свояк бажає твій!




Свояк, з днем народження тебе
Хочу від душі я привітати!
Нехай рукою буде сім'я,
Сьогодні тебе буду славити!
Бажаю здоров'я тобі,
Щоб років так на двісті вистачило!
Успіхів, удачі в долі,
Щоб щастя завжди було поруч!


Ми випили, начебто що було,
Свояк тільки, ти не поспішай,
Не скінчилися в брюках бабосов,
Ти побіжи в магаз.. від душі!
Привітаємо, щоб тебе з риком
Чорний твій «Мерсик» урчал,
Щоб чорний хлібець завжди ти,
У ікорочку часто вмочав!


Сьогодні всі, хто з тобою поруч,
Цілують, потискують руку,
Вручають різні подарунки,
Сміються, жартують, вітають!
Скажу конкретно: ти вписався
У родинне коло без ускладнень!
Свояк, чекай великих дивідендів
Від добрих, теплих відносин!


Немає хвилювань причини,
Все, як раз, йде ніштяк,
В будинку я і своячина,
Ні, пардон, раз так – СВОЯК!
Дружин відправили ми до тещі,
І відсвяткуємо без них,
Запитайте – який привід,
День танкіста – на двох!


Я бачу веселі обличчя,
Келихи налиті у всіх,
Свояк весь очима сяє,
Свій в гору готує розбіг!
Сьогодні друзі з тобою разом,
І радість прикінчила смуток,
І нам не сидиться на місці,
Почнемо з веселощами танців шлях!

Комментариев нет:

Отправить комментарий