воскресенье, 14 августа 2016 г.

Привітання з Днем Народження Свекрухи у віршах

Я завжди Ваші поради
Слухаю уважно,
І намагаюся виконувати їх
Дуже старанно!
Тому що розумію:
У Вас є досвід
І умінь дуже багато –
Їх не перелічити!
Час є – я навчуся
Класно будинок вести,
І такий же в ньому порядок
Постараюся навести!
За науку Вам спасибі,
Я хочу Вам побажати,
Бути здоровою і щасливою,
Ніколи не сумувати!


Люб'язна свекруха!
Сьогодні в цю годину
Я із святом народження
Вітаю Вас!
Бажаю, щоб всі мрії збулися,
Щоб кар'єрне зростання прагнув далі у височінь!
Ще сьогодні я Вам побажаю,
Щоб життя було сповнене успіхом,
Як кофеїном чашка чаю!


Щоб Ви завжди були молоді,
Не боялися ні спеки, ні холоду!
Щоб краса не залишила,
А душа б крила розправила!
Щоб сяяли щастям очі!
Щоб стороною пройшла гроза!
Щоб була хода легка,
Гордовито трималася голова!
І щоб особистий ангел Ваш
На ніч робив Вам масаж!


Вірші своєї рідної свекрухи
Ми завжди готові присвятити.
Адже в цьому їх безмірний працю,
Що ось одружився баламут.
Більше Не треба хвилюватися,
І з сином "маленьким" лаятися:
І де він був, і з ким він був,
І де він пив, і що він пив...
Прийде до свекрухи молода -
Свекруха від щастя відразу тане.
Не знає, де й посадити,
Вирішує, чим би пригостити?
Берегти свекруха за це треба,
За синів давати нагороди
І пам'ятати про всіх їх бідах,
Не забуваючи їх провідати!


Піснею веселощі хлюпає потужно,
Свекрухи здравья навіки,
Нехай Вам хлібні колосся,
Щоб були пишні хліба,
Пребольшого в житті щастя,
Щоб сміятися – не сумувати,
Щоб без сліз і негараздів -
І всіх онуків одружити!


Вас, мама, я сердечно вітаю
Сьогодні день народження не простий -
Я, перш за все, бажаю здоров'я
А в справах - тільки велике зростання.
Ваші очі – світліше глибини морів
З вами, мамо, жити веселіше.
Я рада, що поруч прекрасна дама
Вітаю я вас, моя мила мама!


Улюблена свекруха, я вітаю!
Сьогодні всіх молодше, красивіше ви!
І знайте, ми завжди з вами поруч,
Щоб збувалися мрії і надії!


Ви для сина – ідеал
Жінки і матері.
Він таку ж шукав
Довго і старанно.
Не впевнена, що я
Близько до ідеалу,
Але, люблячи його і Вас –
Я постараюся!
Побажаю Вам
Трішки терпіння,
Ще – здоров'я
І відмінного настрою!


Ви — моральна підтримка
І розгадка жіночої долі!
Тому що самі з'їли
Не один вже пуд солі!
Кажуть, що зі свекрухою
Ладити жінці непросто!
Наша мама — не така
І заслуговує тосту!


Нехай кажуть, що свекруха і невістка
Наче кішка з собакою живуть.
Ми ж усім пліткам і чуткам помсту
Цінуємо один одного. Нехай люди не брешуть,
Що таких відносин не буває!
Нехай не торкнеться вас, мамо, біда!
Вас з днем народження я вітаю,
Ви не міняйтеся, прошу, ніколи!


Свекрухи краще мені і не бажати,
Спасибі Вам, що вірите і чекаєте!
У Ваш ювілей хочу я Вам сказати,
Спасибі, що завжди мене зрозумієте!
Нехай у Вашому житті збудуться мрії!
Нехай Господь збереже Вас від напасті,
Щоб кожен день дарували Вам квіти,
Душі і серцю багато-багато щастя!


Свекруха – це просто жінка,
Не більше, але й не менше.
Вона народила сина, довго його ростила,
Потім його в життя відпустила,
А час прийшов – одружила.
А я за нього вийшла заміж,
І з ним назавжди залишуся.
І матері складно сина ділити
І намагатися з невісткою дружити.
Я це все розумію,
І Вам лише добра бажаю.
Я серце Вам відкриваю.
Дай Бог здоров'я Вам і довгих років,
Ні сліз, ні смутку, ані бід.


Ви – свекруха, а я – невістка,
Пощастило мені страшенно!
Що знайшла я в житті місце
У вашій ласкавій сім'ї.
Вас сьогодні вітаю,
Хай здоров'я дасть вам Бог!
І від усієї душі бажаю
Менше стресів і тривог!


Свекруха – персонаж анекдотів
І страшних оповідок для ідіотів.
Вона – просто мати любить сина,
Ділити її з ким-то - часом не в силах.
Але час розставить крапки:
Ростуть десь чиїсь дочки.
І одного з них одну
Він призведе як дружину.
Так і з Вами одного разу трапилося –
Але час спокійно пливла,
І ми притерлися один до одного,
Ви визнали в мені дружину.
Ви тепер мені рідна людина.
Забелил Ваші волосся сніг,
Не сумуйте – у Вас ще довгий вік.
І ми завжди будемо поруч з Вами...




З Днем народження, кохана свекруха.
Вас я рада бачити і привітати знову.
Від душі бажаю серцем молодіти,
Про роки пішли краще не шкодувати.
Адже роки – багатство, адже року – успіх.
Бажаю Вам радості, нехай звучить Ваш сміх.
Ви мені друг люб'язний і друга мати.
Я хочу Вам щастя побажати.
Дорога матуся, з Днем народження Вас!
Спасибі За доброту, за щирість
Прекрасних очей!
Прийміть до свята подарунки та квіти.
Нехай Ваші, мамо, збуваються мрії!!!


Життя прожити — не поле перейти,
Але ви головне зуміли в ній знайти:
Віру в щастя, радість і добро!
Нехай на скронях сяє срібло.
Ви для нас завжди лише молода.
Вас не старять минулі роки.
Вічно молодейте! Дай вам Бог,
Здоров'я і щастя без тривог!


За столом сьогодні тісно-
Ювілей, ні дати ні взяти,
Пожеланье від невістки
Попрошу я вас прийняти.
Бути красивою самій, самій
І здоров'я що б «на п'ять»
Я - Вам донька, Ви мені - мама
Що ще можна бажати!


Кращою свекрухи хочу побажати -
Багато веселощів і горя не знати,
Більше посмішок, зустрічей з подругами,
Не втомлюватися, а втомилася – прилягти,
Одягнутися крутіше – піти погуляти,
Накупити косметики, поміняти імідж,
Щоб не стояла на місці життя –
І тоді, мужики, тримайся!


Свекруха – як матуся друга
Мене зуміла полюбити,
І в день народження бажаю
Моїй свекрусі солодко жити,
Нехай усе вдається,
Нехай кожна мить буде милий,
Нехай удача посміхнеться,
Бажаю бадьорості і сил!


Справжній жінці -
У повному сенсі слова -
Щастя побажаю
Величезного такого,
Щоб вистачило
На всю довгу життя!
За те, що виховали
Мого чоловіка,
З яким не страшні
В житті холоднечі -
Окремий уклін
Від усієї моєї душі!

Комментариев нет:

Отправить комментарий