воскресенье, 14 августа 2016 г.

Привітання з Днем Народження Невістки у віршах

Вітаю тебе з днем народження,
І бажаю миру в родині.
Нехай не знає серце сумніву,
Не нагадає про зло собі. ...
Хай завжди поруч будуть удача,
Вірний чоловік і любов без меж.
І будь-яка зважиться завдання,
І печаль не торкнеться вій.


Нехай кожна крупинка щастя
Сяє радістю і сміхом!
Нехай новий день буде наповнений
Улюбленою справою і успіхом!
Нехай тепло рідних і близьких
Творить добро і зігріває!
Нехай тільки найкраще на світі
Невістку все життя супроводжує!


Бажаємо здоров'я і радісних днів,
Підтримки сім'ї, розуміння!
Чуйних близьких, надійних друзів,
Турботи, тепла і уваги!
Бажаємо удачі, кличе вперед,
До щасливій зірці і успішності!
Надія невістки нових сил додає,
Любов дарує музику ніжності!


Невістка може донькою стати -
Ти для мене рідною стала,
Хочу тобі я побажати,
Щоб ніколи не сумувала,
Щоб ти завжди залишалася
Прекрасною, доброю і веселою,
Щоб не прийшла в дім біда,
Щоб у справах був зелений світло!


Прийми улюблена невістка від мене поздравок!
В день народження твоє дарую тобі приправок!
Будеш чоловікові щі варити «маму» згадуючи.
Будеш весілля згадувати перцю підсипаючи.
Життя здасться смачнішим і турбота солодше
Якщо будемо ми дружний посміхатися частіше.


З невісткою улюбленої ладнаємо,
Допомагає мені вона,
Ми її не ображаємо –
Сина нашого дружина,
Будь такою ж красивою,
В день народження побажати
Ми хочемо – ти будь щасливим!
Тебе будемо любити!


Виховання невістки прекрасне,
Батькам її за те, спасибі,
Для сина вона, як сонце червоне
А для мене, як донечка, красива.
І горить у її руках робота,
Блищить каструля і сковорода,
Клопочеться весело, все як по нотах,
Невтомно снує туди-сюди.
Уважна вона і терпляча,
Турботлива, трохи тороплива,
Чесна, ніжна, порядна, гарна,
Живи, моя хороша, щасливо.
І побажаю дорогому синові,
Любити, цінувати і поважати дружину,
Затишку, повної чаші, світу дому,
Днів сонячних, а в душі - весну.


Невістка, ти мого сина дружина,
І бачу я, любові до нього повна!
Бажаю я тобі терпіння і удачі,
Нехай в житті все вирішуються завдання!
У твій День народження нехай буде свято,
І в серце не знайде нехай місця смуток,
Тебе ми поважаємо, знай рідна,
І щастя в цей день тобі бажаємо!


Нехай життя твоє буде чудовою,
Ти сина рідного дружина!
Ваша любов з сином, як у пісні,
Нехай буде на всі часи!
Тебе я невістка вітаю,
У прекрасний День народження,
Тобі, доню щастя бажаю,
Ну і побільше дітей!


Всім навколо, з такою невісткою
Чудово живеться!
Похвалити, подякувати,
Цмокнути в щічку залишається!
Нехай прибуде енергії
І вистачає оптимізму,
Щоб бути завжди веселою
І щасливою в особистому житті!


Ти вміла господиня,
Королева вогнища.
Ти болтливая подружка,
Ти коханка-дружина.
В день народження
Твій прекрасний
Посміхайся, веселися.
Життя твоє хай буде ясною,
До досконалості лише прагни!
Зі свекрухою не лайся,
Приймай поради про запас!
Від неї цей чарівний,
Цей славний поздравок!


З днем народження, невістка!
Даруємо ми вірші, квіти:
Так розумна, добра, чарівна
На планеті - тільки ти!


Згадую, як привів син тебе в наш дім,
Юною дівчиною була, віриться насилу,
Що зараз ти стала мені правда, немов дочка!
І в будь моїй біді можеш мені допомогти!
Я тобі дякую, за любов твою,
Повага своє я у відповідь дарую!
У День народження від душі побажаю я,
Щоб завжди була твоя щаслива сім'я!


Без тебе, моя невістка,
Наше життя було б погана!
Ти розумна, працелюбна,
Ну а головне –гарна!
Ти такий же залишайся,
На мене не ображайся,
Я бажаю в день народження
Всіх бажань исполненья!


Любимо свято відзначати
І подарунки вам вручати.
Ми ювілеї відзначали,
І весілля непогану вам зіграли.
А тепер прийшла пора везіння,
Будемо відзначати твоє народження.
Підготували ми вночі
Для тебе подарунок точно.
Привітання склали,
І гостей прийти «змусили».
Загалом бери ти поздравок,
Наш подарунок і квітка!


З невісткою мені пощастило!
І заздрісникам на зло,
Дружно з нею ми живемо,
І рідніше з кожним днем!
Вітаю тебе, доню,
З Днем народження зараз
І бажаю бути коханою
Кожен день і кожну годину!




Привітна і дуже уважна
І всіма шанована в сім'ї,
Здоров'я тобі чудову
Чуйною, чутливою до невістки!
Все в житті нехай виходить
Лише так, як задумала ти!
І радістю дні наповнюються
Удачі, щасливої долі!


З свят ваших, рідна невістка
Я від душі вітаю!
Радість і щастя, здоров'я, любов
В житті нехай не згасають.
Також бажаю вам, щоб завжди
Ви молодий залишалися,
Щоб ні смуток, ні біль, ні біда
Вам ніколи не зустрічалися.


Бажаємо вам спокою, щастя і затишку,
Достатку в домі і тепла,
І щоб біди і хвороби
Вас не торкнулися ніколи.
Нехай невдачі і печалі
Дорогу радості поступляться,
Щоб ви ніколи не сумували
І були з тими, хто вас любить.
Нехай цей день не буде тягарем,
А принесе вам тільки радість,
Виконає всі мрії, бажання,
Зігріє ласкою і теплом,
Не дасть увійти хвороби в будинок,
Хай щастя світить у вашому будинку
Живим і яскравим вогником!


Невістка, бажаю тобі щастя
У день народження і завжди.
Насолоджуйся кожною миттю.
Нехай здійсниться мрія!
Для тебе нехай навіть сонце
Яскравіше світить круглий гол
Нехай удача посміхнеться.
Нехай успіх всюди чекає!


Невістка, свій день народження ти відзначаєш!
Нехай радують посмішки і увагу.
Нехай в цей день збуваються мрії
І наші щирі побажання!
Нехай оточують добрі друзі,
Нехай чекають тебе щасливі події
І рік за роком життя твоє
Насиченою та яскравою, дивовижною!


Невістка, сношельница, невістка,
Іль просто синова дружина.
Ти з'явилася немов вестка,
Що небесами нам дана. ...
Ти ніжність, ласка, чеснота,
Ти найкращий чоловікові друг.
Люблю тебе, Господь свідок,
Бажаю вам не знати розлук, ...
Не знати кривд і прикрощів,
Зберігати сімейний свій осередок,
Не знати зрад, гріхопадінь,
І щоб не радів ворог. ...
Тобі ж особисто в день народження,
Бажаю щастя і добра.
Нехай життя приносить насолоду,
І кава прямо в ліжко з ранку.

Комментариев нет:

Отправить комментарий