воскресенье, 14 августа 2016 г.

Привітання з Днем Народження Деверю у віршах

Дівер мій, твій день народження
Багато хочеться бажати –
Щастя, радості, везіння,
Ніколи не сумувати!
Щоб будинок був повною чашею,
Виходило все завжди,
Щоб сім'я лише міцніла ваша,
І не грустилось ніколи!


Вибачте, дівер мій,
Не вишуканий стиль, простий,
У день народження схожі
Ви на рублик золотий.
Вже, як сонечко сяяло,
Вів чудово бал,
Побажаю, що сам хочеш,
Щоб Ваш запал не зник!


Бажаю бути добувачем,
Господарем і чоловіком,
Таким, що жінці,
Як повітря в життя потрібен!
Знай, що хорошим дівером
Завжди приємно хвалитися!
Бажаю благополуччя,
Любові, здоров'я, щастя!


Удачі, милий деверек,
Які твої роки,
Любов приходить на поріг,
Як вранці зовнішним води!


Вітання сьогодні,
Я Хочу подарувати,
Дівера рідного,
Подарунком нагородити,
З днем народження вітаю,
Я тебе, мій дорогий,
У свято цей побажаю,
Багато радості і слів,
Добрих ніжних нескупясь,
Нехай тобі подарують,
Близькі рідні,
І звичайно ж друзі,
А ще море щастя,
Побажаю для тебе.


Зі спортом дружить, деверек,
Гарний, як бог, і гнеш підкови,
Нехай дме щастя вітерець,
Чудовим буде новий вік!


Деверек, ми з чоловіком пишемо в день твій іменин,
Ти, звичайно, там з друзями, веселий, не один!
Нехай підуть печаль і холод, їх не брати з собою,
Щоб ти чув щастя голос - пов'язаний був з тобою!


Сьогодні в сімейному колі
Зазначимо подія року!
Адже дівер вписався в сім'ю,
Як яскраве сонце в природу!
Делі щастя, радість, мрії,
Всі наші батьківщини-хрестини!
Брат чоловіка — рідна людина,
Підтримка та допомога чоловіки!




З днем народження, дівер, дорогий!
Ось і стукнув плюс один годок,
Але для всіх ти вічно молодий!
Від душі прийми мій поздравок.
Хай у всьому щастить,
Вірних та надійних друзів!
Щоб навколо посмішки, добрий сміх,
Тільки близьких для тебе людей.


У мого чоловіка є брат,
І він заслуговує тисячу нагород.
Сьогодні в гості до деверю підемо,
З собою подарунок ми візьмемо.
Тебе ми з днем народження привітаємо,
Заслуги всі твої прославимо.


З днем народження, дівер мій,
В це свято всією душею
Щастя я тобі бажаю,
Ніколи не сумуючи,
Ти завжди дивись вперед –
Попереду удача чекає!
Хай щастить тобі у справах,
І невідомий буде страх!


Улюблений дівер! Вітаю!
Сьогодні, в день народження твій,
Я щастя щиро бажаю,
І поважаю всією душею!
Мій чоловік – твій брат, а це значить,
Що для тебе я – як сестра!
Бажаю щиро удачі,
Веселощів з ночі до ранку!


З тобою ми, дівер, не лаялися
У нас завжди був міцний мир,
Від усієї душі хочу привітати,
Нехай грандіозним буде бенкет!


У мого чоловіка є брат,
І він заслуговує тисячу нагород.
Сьогодні в гості до деверю підемо,
З собою подарунок ми візьмемо.
Тебе ми з днем народження привітаємо,
Заслуги всі твої прославимо.
Ти дуже вірний і надійний брат,
Допомогти нашій родині завжди ти радий.
Так приймай від нас ти поздравок,
Люби і будь любимо ти, наш дружок.

Комментариев нет:

Отправить комментарий