среда, 10 августа 2016 г.

Привітання з днем народження Аліси

Коли з ранку прокинулося сонце
Воно прекрасно, як квіти
Як свіжий вітер, що в віконце
Летить зі швидкістю мрії.
Аліса, порівнювати не треба
Тебе ні з чим - ти ідеал.
А серце нескінченно радо,
Що я знайшов, про що мріяв.
Тебе уві сні я міг побачити
А зустрівши в житті, я боюся
Тебе хоч чим-небудь образити-
Адже я так більше не закохаюся.
У твій день народження Аліса
Нагадаю, як тебе люблю
Адже без мрії, тебе і ризику
Все моє життя дорівнює нулю. ©

Побажаю я достатку,
Радості і зірок з небес.
Життя довге, життя солодкого.
Очікування чудес.
А вони - нехай без збентеження
Дружно радують тебе.
І як фінал – везіння -
Ллє з фортуни-корабля!
Побажати хочу Алісі
Тільки світлих добрих днів!
Як з рогу изобилья
Радість життя славно пий! ©

Аліса - ім'я нині дуже модна.
В Алісу - шарм і жіночність природні.
Аліса - обожнює модно одягатися.
Хоч нелегко за модою стало гнатися.
І щоб річ престижну купити
Аліса може нічого не їсти, не пити.
Тим більше, зазвичай ближче до літа
Вона завжди сідає на дієту!
Ось чому вона така струнка!
Красива і вічно молода!

Аліса з Країни чудес
Сьогодні відпочиває,
І в самому казковому з місць
Таких, як ти, не знають.
Ти не лукава і мила,
Строга, але не сувора,
І перед тобою відступить імла
І втілиться слово!
Бажаємо, мила, і надалі
Тобі бути нашою казкою.
І златом обернеться мідь,
Адже стількох ти змогла зігріти
Посмішкою, словом, ласкою.

Кажуть, що бісектриса
Ділить кут на дві частини.
Знаю я, що нас з Алісою
Розділить ніхто не владний.


Додам в мову халви, ірису,
Інжир, горіхи і шоколад,
Щоб довести: красу Алісу
Кожен з нас привітати радий!
Ти наша зірочка в негоду,
Ти наша пічка в холоди...
Бажаємо ми тепла і щастя
Та сонця над тобою завжди!!!

Легка, наче птах, ніжна, немов вітер,
З душею прекрасною, чистою такий!
Нехай збудуться добрі сни і прикмети,
Везіння залишиться поруч з тобою!
Даруй свої почуття чудові щедро –
Сторицею повернуться до тебе хай вони,
Удачі, Аліса, і щастя без міри,
Друзів чудових, світлої любові!

Покладиста, стримана, ласкава,
Завжди даси прекрасний рада,
А серце в грудях б'ється пристрасне
І дарує душі тепле світло!
Алісо, тобі побажання:
Нехай збуваються всі мрії!
Прекрасного свята, славного,
Удачі, любові, доброти!
Листівка з Днем Народження Алісі

Комментариев нет:

Отправить комментарий