воскресенье, 14 августа 2016 г.

Привітання з Днем Народження Тещі у віршах

Нічого немає в життя простіше,
Чим писати куплети тещі.
Теща - це просто мати,
Ту, що можна і обійняти!
Може крикнути, похвалити
І млинцями пригостити.
Може онуків «подивитися»
І обід зварити встигнути.
Може посварити дружину-
Те, чого я не можу!
Бути завжди на висоті,
Про заповітної знати мрії...
Щоб вечеря була якнайсолодше,
Приходьте в гості частіше!
На часок, та на іншого-
Я Вам син, вважай рідний.


Там, де ви – там мудрість,
Є душевний колір,
Щедрість і розумність,
А в очах лише світло!


У мене не теща – золото!
Так, мені з вами пощастило,
Будьте, мамо, вічно молоді,
Ворогам на зло.
Нехай здоров'я чудову
Вас до успіху призведе,
Будьте ви в душі – свобідною!
Нехай у всіх справах щастить!


Зять посилає привіт тещі!
Здорова будь, друга мати!
Грошей – мостити б ними площу!
А щастя – у відра наливати!


Улюблену тещу я хочу привітати,
Здоров'я – що головне – їй побажати,
І щиро вас перед іншими прославити,
Ви стали рідний для мене, ви –як мати.
Хочу, щоб і надалі нічого не змінювалося –
Щоб з вами ми були, як перш, дружні.
Щоб все, що бажаєте, завжди вдавалося,
Щоб снилися вам прекрасні сни!


Тещі ніжною, милою самої
У день народження кажу:
Стали ви другий мені мамою!
Вам і серце отворю:
Стільки світла в вас і в тесті,
Що злоби і тіні немає!
З вашою донькою, з вами разом
Жити хочу хоч двісті років!!!


Хоч ваша дочка була бідна і тоща,
Коли мені довелося її в дружини взяти,
З днем народження Вас вітає, теща...
...Ви здогадалися?! Ну, звичайно - зять!
Вже не Вашу доньку - онуків годуємо,
І щастя в домі переливається через край,
Я Вам бажаю бути "в соку" і "в нормі",
Не залишати нас, навіть якщо - в Рай.
Ви запитаєте: що я мовчу про тест?
З тіста на столі торт товстий є!..
Бажаю Вам я, мамо, з татом разом
Жити довго в щасті! Як я видав, тесть?!
Спасибі Вам двом за ту хмільну ніч,
Що мені і дітям подарувала Вашу дочку!


Кажуть, якщо ти хочеш знати,
Який твоя дружина може стати –
Ти спершу подивися на тещу –
І тоді свою наречену в ЗАГС веди.
Якщо б навіть моя мила дружина
Не такою славною лапочкою була –
Я б на ній одружився з однієї причини:
Дуже моя теща хороша!


Тещі милою в день народження
Від усієї душі бажаю я
Здоров'я міцного і щастя,
Щоб дружною була сім'я.
Дякую долі за тещу,
За мудрість, такт і розуміння.
У день народження, моя друга мама,
Прийми квіти в знак мого визнання.


Можна навіть на один день,-
Але я все-таки зятьок!
Можна навіть і на п'ять...
Не вмію тещі брехати.
З днем народження вітаю,
Бажаю довголіття
І здоров'я і успіху
І звичайно море сміху!


Рядки самі строчатся,
Ця, та, інша:
З днем народження, тещица,
Мама дорога!
Славлю не даремно я
Кращу між нами -
Ти, як сонце ясне,
Грієш всіх променями!
Шлях по життю нехай легкий
Буде на століття,
Не увійдуть печаль і смуток
У світлі оченята ці!
Проголошуючи тост, вперто повторюю:
Твій кожен день -
Як день народження, мама!


Мама моєї улюбленої –
Жінка з доброю душею,
І раніше, і завтра, і нині
Спасибі Вам, нашій рідній!
За Ваші поради, тактовність,
За думки про нас і для нас...
Хай пісня долі мелодійною
І радісною буде для Вас.


Якщо сумно мені і нудно,
Це зовсім не біда,
Подзвоню рідний я тещі,
Все пройде, як з гір вода!


Щоб відкрила ти трактир,
Влаштувала там свій бенкет,
А для зятя щоб пиво,
Бармен даром завжди лив!
На душі щоб квітнув квітень,
Виконувалася життя мета,
Була бадьорою і здоровою,
У спеку, холод чи завірюха!


Нехай кажуть, що теща – перший ворог,
Але я-то знаю, що це не так!
І в День Народження хочу сказати,
Що для мене вона – друга мати.
І побажаю тещі дорогою
Здоров'я, щастя і не бути іншою.
Вона і так дуже хороша –
І золотий характер, і душа.
За тещу я піднімаю келих!
Ви – жінка, яку шукав!




Теща – ворог?
Так повно, люди!
Тут кому як пощастить!
Ми всі – судді,
Ну, а краще б
Подивитися навпаки.
Ти перед тещею
Двері відкрий,
Подаруй посмішку,
У крісло посади,
Треба напоїти чаєм...
Хочеш, щоб теща
Тебе полюбила –
Сам полюби!
Я так тещу свою люблю –
І живу - кум королю!


Теща — це в анекдотах,
А в родині Ви — наша мама,
Незалежна особистість
І вихована дама.
Я Вам дуже вдячний
За коректність відносин,
За любов, підтримку, допомогу,
Дружбу різних поколінь!


Що побажати улюбленій тещі?
Жити з зятем слід простіше:
Адже як він ніяк особистий зять
Його не можна не поважати.
Не забувайте, що ваша донька
Його пестить ніч за вночі.
І нехай він у чомусь хреноват
Але краще за багатьох у сто крат.
Сприймайте все як є,
Він молодий-звідси пиху.
Але час швидко пролетить,
Він подорослішає-пиху злетить.
Не наїжджайте без причини,
Він духом слабкий,як усі чоловіки.
Не лийте в миску лише щі,
Нехай буде м'ясо та борщі.
Від чужих баб оберігайте,
Сусідкам за очі не хайте,
Ну ось мабуть весь рецепт,
Универсальнейший концепт!


Тещі бувають різні.
Бувають тещі небезпечні,
Бувають і ніякі,
А є – як моя, такі,
Що руку за неї
Не шкода віддати!
Мамою другий вона
Може стати!
З Днем народження, теща,
Мама друга,
Я тобі найкращого
В житті бажаю!


Хочу Вас, мама, я привітати,
І від печалей позбавити Вас,
І Вам хочу дати обіцянку,
Що верх завжди візьме старання!
Ви в тещі в житті мені дано!
Клянуся не ображати дружини,
Її напутствиям слухати!
Хочу Вам сином стати близьким!
І Вам сьогодні мій уклін
За неспокійний вночі сон,
Світла подарували ту,
З якою лише порівняти мрію,
З якої в житті я йду,
Якої немає на світі краше
Дякуємо за участь Ваше
У справах сім'ї нашої молодої!
Зрозуміти можу Ваш непокой,
Для Вас я дуже молодий,
Але навіть рання крапель
Дає потім плоди і трель,
Народжуючись вічно по весні,
Ви, правда, тільки вірте мені!

Комментариев нет:

Отправить комментарий