среда, 10 августа 2016 г.

Аллі вітання та поздоровлення на день народження

Вірші-побажання для Алли

Жартівливе привітання з днем народження

Наша дорога Алла,
Що ж так скромно ти мовчала?
Ми ж твій секрет дізналися,
Хоч ти ретельно приховувала!
Хіба може знати твій паспорт,
Скільки років тобі вже?
А ось ми – так точно знаємо:
Не дорослішаєш ти в душі!
Наша мила дівчина,
З Днем народження тебе!
Посміхайся, смійся дзвінко
І завжди живи люблячи!

Гарне привітання для дівчинки

Подарую тобі посмішку,
Промінчик сонця, вітру скрипку,
Влітку – на траві росинку,
А взимку – зірку-сніжинку!
Я тобі бажаю щастя,
Щоб не знати тобі негоди,
Щоб життя тебе приголубила,
Моя маленька Алла!

Привітання для дружини

Мила, рідна Алла!
У нашому житті все бувало,
Але мудра була завжди ти –
Розуміла і прощала.
Я тобі бажаю, Алла,
Бути счастливою зі мною
І хочу, щоб ти знала:
Захоплююся я дружиною!

Привітання у віршах для подруги

Мила подружка Аллочка!
Ми не можемо промовчати:
Для друзів ти – виручалочка,
Ось що ми хочемо сказати!
Ми бажаємо в День народження,
Аби ти щаслива була,
І, звичайно, без сумніву,
Принца свого знайшла!

Гарне привітання Аллі

Разливаешь по келихах
Ти ігристе вино.
Наша дорога Алла,
Ти прекрасна, як у кіно!
Незважаючи на всі негаразди,
Ти красива й сильна.
Ми тобі зараз бажаємо,
Щоб в душі цвіла весна!

Привітання для колеги на день народження

Бачимо, дорога Алла, -
Вам досягнутого мало!
Постійно ви в роботі,
Щоб на фірмі краще стало.
У Ваш прекрасний День народження
Приймайте від колег
І квіти, і вітання,
Дорогий наш чоловік!

Вітання сестрі Аллі

Аллочка, моя сестричка!
Мені не віриться в душі,
Що з малого дитини
Ти так виросла вже!
Аллочка, хочу привітати
З чарівним днем іменин!
Нехай твій щогодини буде
Світлим ангелом зберігаємо!

Добре привітання у віршах подружці

Бажаю, мила подруга,
Щоб не торкнулася зла завірюха.
Аллуся, знай – завжди підтримаємо
В біді і радості один одного!

Привітання для керівника або колеги

Алла – яке чудове ім'я!
Висловити можна якими словами?
Аллочка, Ви - немов конвалія весною!
Бажаємо Вам, Алла, завжди бути собою!

Короткий смс-віршик на день народження

Наша дорога Аллочка,
Ти прекрасна, як фиалочка,
І розумна ти, без сумніву!
Загалом, Алла, – з Днем народження!
Гарна відкритка з днем народження Аллі

Комментариев нет:

Отправить комментарий