воскресенье, 14 августа 2016 г.

Вірші з Днем Народження Хрещеному

Таких, як ти, мій хрещений,
На світі не знайдеш,
Нехай навіть ти і дорослий,
Мене завжди зрозумієш!
Так багато в житті значить,
Що ми з тобою друзі!
І щастя, і удачі
Тобі бажаю я!


Хресний, тебе вітаю,
І в день народження бажаю
Життєвих багато удач,
Щастя в решеньи завдань –
Щоб будь-ти справу
Робив легко і вправно.
Нехай тобі, хресний щастить,
Щастя хай поруч іде!


З днем народження милий хресний
Ви такий весь цікавий
З вами радість перебувати
І не буду я соромитися
Щоб сказати що люблю вас
І за все дякую
Рада бачити вас завжди
А всі турботи дурниця
Мені з вами дуже добре
І цікаво і смішно
Для вас я щастя побажаю
І дуже міцно обіймаю!!!


Хрещений мій, ти мені призначено Богом,
І коли Господь тебе послав,
Ти без страху вибрав мені дорогу
І мені хрестик від душі віддав
Я тобі бажаю миру і надії,
Нехай Бог виконає твої мрії!
І нехай життя буде благословенною,
Ти пізнаєш радість доброти!


Нехай у хрещеного в долі
Краще зустрічається,
З Божою допомогою справи
Швидко виходять!
Нехай щасливі роки,
Світлі миті,
Бадьорий дух, веселий сміх
Дарують настрій!


Хресний, день твій на дворі,
Хай квітне усмішка,
Ввечері і на зорі
В душі грає скрипка!


Нехай Ваш день буде сонячним, прекрасним,
І трояндами Ваш буде вистелений шлях,
І кожен вечір буде зоряним, чистим, ясним.
Хресний, завжди щасливою будь!!!


Бажаю хрещеному я щастя,
Бажаю радості великої,
Любові величезною, справжньої,
І за своєю йти мрією!
На світі все здійсниться -
Лише варто тільки побажати.
Нехай хороше станеться,
Бажаю жити і процвітати!


Сімейного благополуччя
Хочу я хрещеному бажати,
Все на світі – тільки кращого,
Свою мрію не забувати.
І, відзначаючи день народження,
Скоріше бажання загадати –
Здійсниться, без сумніву!
Лише варто тільки побажати!


Святкує свій день народження
Кращий хресний без сумніву
Ваш візит завжди мені в радість
І замінить навіть солодкість
Ви завжди такий простий
І для мене ви золотий
Знаєте, як підбадьорити
І смуток в радість перетворити
Дуже добрий у вас погляд
І тому я радий
Хресний у мене такий
Завжди веселий і рідний!!!


Якщо хрещений мій в ударі,
Він в боротьбі непереможний,
Хоч на рингу, іль татамі,
За столом, коли їмо!
Тато, хрещеник привітання
Шле тобі на СМС,
Будь здоровий ти, з днем народження!
Щастя, радості, чудес!


Твої добрі поради
Допомагали з дитинства мені.
Хресний знав на всі відповіді –
І про світі, і війни.
З днем народження вітаю
І хочу тобі сказати:
Досі ти дивуєш,
Змушуючи поважати!


Для хресного завжди в моєму будинку
Є місце за щедрим столом!
Нехай життя йде радісно, добре,
Без поспіху, своєю чергою!


Хрещеним батьком нарекли тебе в Храмі;
Древній, красивий, священний обряд!
Татові приємно і радісно мамі,
Був білосніжним хрестильний наряд!
Даруєш вниманье, тепло і турботу,
Жертвуєш часом, пам'ятаєш завжди!
Хрещений! Дякуємо за світу краси
І за любов, що проніс крізь роки!




Буває, холодом війне
І сохнуть, зіщулившись, квіти,
Але це день народження твій,
Улюбленець богів, хрещений, ти!
Тут ми законно, за здоров'я
Піднімемо тост, зло чутці,
Щоб краще з пророкувань
Збулося в небесній блакиті!


Хрещений мій свій день народження
Весело відзначить без сумніву
Ви хресний кращий у мене
І не боїтеся ви вогню
Проблеми все вам не складні
Та ви на них не засмучені
Вони додають вам сили
І двері в казку відкривають
З вами завжди весело
І не страшні вам холоду
В душі у вас завжди світло
Хочеться, щоб вам завжди щастило!


У хрещеного, у баті,
Його мені немає ріднею,
Загартування офіцерська,
Ти для мене приклад!
З днем ангела, мій тато,
Спасибі, що ти є,
Сердечно вітаю,
Бути поряд – це честь!


Папка, будь здорова ти, я тебе люблю,
Щоб кучері не сивіли, радував дружину,
І йдуть хай смутку у вічність на постій,
Ми сердечно вітаємо, хресний дорогий!


Мене хрестив ти малятком,
В прекрасному храмі при свічках.
Була я в дитинстві шалунишкой,
Мені не сиділося на руках!
Спасибі, хрещений, за казки,
Турботу, ніжність і тепло!
Ти подарував життя фарби,
Мені від любові твоєї світло!


Бажаємо хрещений, миленький,
Здоров'я, щастя, багато чого!
Нехай життя красиво стелитися,
Йде вдалину дорогою,
Успіх подарує барвистий,
Любов подарує нову!
Йди по життю весело
Ти ровною дорогою!

Комментариев нет:

Отправить комментарий