воскресенье, 14 августа 2016 г.

Привітання з Днем Народження Хрещеному у віршах

Ти – мій хрещений. В день народження
Все вийде нехай,
Будь в прекрасному настрій
Життя з усмішкою зустрічай,
Неприємностей не бійся –
Нехай господь вбереже.
Ні про що не турбуйся,
Будь щасливим цілий рік!


Хрещений мій вас з днем народження
І лише для вас всі привітання
Побажаю вам удачі
Як не банально, біля моря дачі
Багато яскравих, світлих днів
І квіткових вам алей
Життя - щоб хотілося жити
І про все погане забути
Щоб все навколо здавалося родним
А в думках, все здійснювалося
Взагалі життя вам прекрасної
А кохання звичайно, пристрасної!!!


Ти багато значиш для мене,
Ти хрещений тато, це багато!
Бажаю, щиро люблячи,
Я легкої життєвої дороги,
Щоб завжди йти вперед
Впевнено, спокійно, сміливо!
Щоб все вдавалося в дорозі,
Якщо взявся за будь-яку справу!


Люблю вас, хресні батьки,
Завжди у Господа здоров'я я прошу!
Ти, татко, сьогодні именниник,
З посмішкою привітання пишу!


Сонце світить сьогодні для вас
Для вас лише багато добрих фраз
Мені з хресним явно пощастило
Скажу я це не на зло
З вами дуже цікаво
І завжди так чудово
Ви дуже добрий для всіх нас
Скажу вам багато добрих фраз
Вам життя дає сьогодні шанс
За всю вашу доброту
І серцеву повноту
Випав вам на щастя шанс
І на життєвий романс!!!


Великого, хрещений мій, здоров'я,
Днів радості темряву побажати,
Люблю тебе завжди пам'ятаю,
Завжди зможу допомогти і підтримати!


Дорогий хрещений мій!
Сьогодні день народження у тебе,
І день народження, ювілей,
І дуже багато зібралося гостей:
Друзів, родичів, дітей, онуків,
Всі привітання кричать!
Хочу додати від себе:
ЛЮБЛЮ Я, ХРЕЩЕНИЙ, ТЕБЕ!!!
Ти дуже добра людина,
Дбаєш про нас про всіх,
І серце у тебе велике,
Вистачає місця в ньому на всіх!
Хочу сказати тобі СПАСИБІ!
І від усієї душі побажати
Любити, цвісти, сміятися, пахнути
І до кінця тримати марку
Тобі, мій у Христі татусю,
Я щиро вітання шлю,
Нехай буде повен дім, як вулик,
Цілу, пам'ятаю і ЛЮБЛЮ!


Ти дуже сильний, дуже сміливий,
Ти найкращий хресний з отців!
З тобою на будь-яку справу
Піти хоч завтра я готовий!
Щасливий будь і щасливий теж,
І в день народження зізнаюся,
Пишаюся, що я твій хрещений син!


З днем народження хресний тато
Потискую лапу...
І бажаю багато щастя
Без негод!!!


Тато, хрещеник привітання
Шле тобі від усієї душі,
Будь здоровий ти, з днем народження!
Весело і радісно живи!


Тато, хрещеник привітання
Відсилає тобі по СМС,
Будь здоровий ти, з днем народження!
Щастя, радості, чудес!


Сьогодні є відмінний привід,
Щоб знову постукати в будинок,
Де людина живе, який
Зветься мені другим батьком!


Ношу свій срібний хрестик,
Люблю заходити в Божий храм,
Живу тільки по-християнськи,
Суджу про людей за справами...
Для ХРЕСНОГО завжди в моєму будинку
Є місце за щедрим столом!
Нехай життя йде радісно, добре,
Без поспіху, своєю чергою!


У вечірньому небі зірки блищать,
І вітер шумить листям,
І так приємно в цей вечір
Мені вітання говорити!
Бажаю океан здоров'я,
У всьому задуманому – везіння!
Живи ще сто років – не менше!
Улюблений хрещений! З Днем народження!




Він кращий, сміливий.
За життя він герой умілий,
Мій хрещений сильний але не черствіє,
Але дуже мудрий, дуже зрілий.


До нього нерідко за порадою,
Не знаючи виходу, я йшов,
І кожен раз його відповіддю
Будь-яке питання бував вирішене.
За те, що своєю мудрістю
Ти розвівав мої сумніви,
За всі тебе дякую!
Улюблений хрещений! З Днем народження!


Ти заменяешь папку мені рідного,
Хресний ти татуньо і це так багато!
Кожному вчиш, багато розкажеш,
Що і як мені ти покажеш!
Ти мені як друг, як старший брат,
Бути твоїм хрещеником я дуже радий!


Нехай буде щастям життя сповнена,
А років Вам нема чого боятися,
І Ви повинні завжди пам'ятати:
"Мої роки - моє багатство".


З днем народження хрещений, щастя,
Широти, изобилья, і добра,
Щоб сьогодні вам жилося цікавіше,
Чим хвилиною тому, а також ніж вчора.
Щоб у вашій душі теплота не згасла,
Щоб серцю стукати так стукати,
І такого величезного щастя,
Щоб руками його не обънять.


Хрещеного тата з днем народження,
Прийшла привітати вся братва,
Бажають море насолоди
Йому старовинні друзі!


Щоб стати батьком – це ми знаємо –
Не завжди потрібен свідомий вибір.
Але для хресного – це відомо нам –
Вибір цей, безсумнівно, відповідальний.
Ти батько мій другий, без питань.
Хоч буває зі мною непросто,
Але іншим мені не бути, на жаль.
Виховав – отримай! З Днем народження!

3 комментария:

  1. ви хоч самі читаєте ,що викладаєте? Люди думають тут справді класні привітання... як не соромно?

    ОтветитьУдалить
  2. Жах повний!Що це таке????Ви що там взагалі?????Обкурилися коли таке писали?

    ОтветитьУдалить