воскресенье, 14 августа 2016 г.

Привітання з Днем Народження Швагра у віршах

З днюхой, будь здоров, старий!
Щастя тобі, шурин,
Як поїдеш на пікнік,
Не забудь про куриво.
Щоб ні жезла, ні цвяха
Не було, в натурі,
Всі надійні друзі,
Мазу щоб тягли!


Мій швагро, хочу на день народження
Тобі побажати одного:
Доброго лише настроенья,
А з ним ти досягнеш всього!
Хочу, щоб ми далі спілкувалися,
Щоб далі дружили з тобою,
Щоб сім'ями частіше зустрічалися,
Щоб біди пройшли стороною!


Мій швагро, я поспішаю привітати тебе
З прийдешнім твоїм днем народження,
З добротою, правдиво, по-братськи люблячи,
Бери ти мої вітання:
Залишайся ти завжди, як і є, краще всіх,
Адже ти чоловічок справжній,
Нехай чекає в планах успіх,
Нехай буде життя хіба солодше!


Бажаємо швагра здоров'я,
Адже його багато не буває,
Нехай не буде суворих зим,
Щоб на серці лід розтанув,
Ти завжди бажаний гість,
Приходь, братан, частіше,
Для консенсусу знайдемо
Еліксир пшеничний щастя!


Надійний друг і веселий шурин —
Доля піднесла приз!
Чоловіча честь, один одному допомогу —
Наш важливий девіз!
Бажаю дуже постаратися
Стати улюбленцем долі!
Всім серцем радіти життю,
Удачі і любові!


Констатую голі факти:
Без натиску і шлюбних контрактів
На дружину дивиться тільки з любов'ю,
Швагром все сімейство досить!
Хай завжди, поза часів і умов,
Буде міцним чоловіче здоров'я!
Настрій тільки відмінним,
А бюджет надалі тріщить від готівкових!


Нехай в житті у шурина все виконується!
Нехай буде радісним і легким твій шлях
Багатством нехай твій дім завжди наповнюється
Друзів тільки ти запросити не забудь!
Нехай в житті чекають тебе, лише теплі слова
І серце ніколи від болю не заплаче,
І нехай крутиться голова
Лише від любові від радості і від удачі!


Прийми, мій шуряк, привітання,
Адже настав твій день народження!!!
А це свято, як відомо,
На світі найцікавіший,
Бажаю щастя і здоров'я,
І світу побажаю я знову,
Щоб завжди був в домі лад,
А життя твоє - безцінний скарб!


Брат дружини як громовідвід,
Примиритель гарячих сердець!
Адже ти знаєш її не рік,
Без тебе б отношеньям кінець!
І в день народження, браток
Від вдячного мене,
Візьми ось цей поздравок!
Та знай, я завжди за тебе!




Я тебе від душі вітаю!
Юність серця бережи для людей!
Ніжним поглядом своїм висвітлюючи,
Атмосферою душевної зігрій!
Те, що людям даєш, озветься,
А не кане в далекі дали,
Сім разів, з любов'ю повернеться,
І минають будь-які смутку!


Брат дружини зветься шурин,
Поруч з ним не розженешся:
Крутіше тестя і рентгена,
Немов голуб заворкуешь!
Нехай сімейство наше міцніє,
Множиться і дружить!
Близький родич — чоловік
Кожна мить, як повітря, потрібен!


Вітаємо від усієї душі –
Будь здоровий, красивий душею,
Нехай з тобою буде спокій,
Буде щастя, світ інший!
Не дивись за хмари,
Нехай чекають тебе століття,
Не сумуй ти ніколи,
Просто вір ти в чудеса!
Нехай життя буде світлим,
Наче в небі хмари,
Хай буде весела,
Наче в небі веселка!


Хочу, щоб горілка не закінчувалася,
І частіше ми, шуряк, зустрічалися,
Щоб бенкет горою в твій ювілей,
Успіхів, удач, і хороших друзів!


Я з швагром пошлялся,
Проспекти потоптав,
Ти брат МІЙ, найкращий кореш,
Жодного разу ти не здав!
Сьогодні, на твій бездик -
Привіт тобі, привіт!
Хай буде вдосталь грошей,
Дівчат і сигарет!


Я, шуряк, не заводив,
Увечері будильник,
До світанку підскочив,
Ти ж іменинник!

Комментариев нет:

Отправить комментарий