четверг, 11 августа 2016 г.

Побажання та поздоровлення Галині на день народження

По-грецьки – тиха, ніжна, лагідна.
Вона, наче мама, тепла і турботлива.
Галина – як ласкаво ім'я звучить,
Воно добротою своєї говорить.

Та, Галя, ти знаєш, хвалю я долю,
Що мені подарувала посмішку твою.
Спасибі за серце твоє рідне,
За те, що не ділиш своє і моє.

Для багатьох ти яскравий приклад з життя,
Доброго вдачі і якостей, манер,
Бажаю, що все, як завжди вдавалося,
Щоб славні люди частіше зустрічалися.

Любов щоб дарували, увага, шана.
І в свято чудовий, і круглий весь рік.
Рідна Галина, нехай радість весни
Живе у твоєму серці посмішкою любові. ©

* * *

Галочка, Галя, Галюша!
З дитинства скромна і слухняна,
З ранніх пір хлопчик–подруга,
Довгий лише вибір чоловіка.

Щоб Галі ні доручили,
Щоб Галю не попросили,
Виконає це чудово,
Як для себе – неодмінно.

Всі її плани – продумані,
Галочка - серце шалене,
Виглядає, ніби картинка,
Яскрава наша Галинка.

Ми побажанням нестримно
Тільки квітучої юності,
Тільки любові й турботи,
Щастя на довгі роки. ©

* * *

Галя – завзятість і справедливість,
Честь, доброта, працьовитість.
Галя – особлива дитяча жвавість,
І серце, що служить людям.

Нехай життя твоє стане казкою заветною,
Тихим, затишним світом.
Нехай виконується яскраве світле –
Світом і тільки добром. ©

* * *

День народження - день чудесний,
Він з квітами до нас йде;
З жартом, музикою і піснею,
Сміх і радість всім несе!
В цей день тобі, Галина,
Побажати хочу тепла,
І кохання, і поваги,
Щоб ти щасливою була! ©

* * *

З Днем народження вітаємо,
Я хочу тобі сказати,
Що іншої такої не знаю
Галі - краще не знайти!

Мені з тобою легко, приємно,
І затишно, і тепло!
Будь щасливою дорога,
Всім заздрісникам на зло! ©

* * *

Мила, дивна, розумна, чудова,
Сильна і ранима, Галка моя, кохана!
Зі святом, з днем народження,
Солодке марення!
Радості тобі розсипи, чистоти тобі росами!
І тепла ще вешнего, і мене любити грішного!
Та побільше удачі, веселея!
Побажаю я в День народження! ©

* * *

Бажаю тобі в День народження, бути на світі щасливою!
Завжди залишайся, Галочка, самій красивій, найкращій!
Щоб життя було не миттю, а чудною казкою склалася,
Щоб все, що в ній є хорошого, доповнилося і примножилося!
Бажаю тобі, добра, хай сонечко зранку радує;
Цілує весняний вітер, і в небі посмішкою веселка;
Здоров'я хай буде міцне, від бід не схиляла веткою;
Не знати тобі мук жалю! Галина моя, з Днем народження! ©

* * *

Що сказати тобі на день народження, щоб радість була безмежною?
Що побажати тобі, моя Галочка, щоб цей день став незвичайним?
Побажаю трави луг не скошений, і квітів польових покривалами,
Щоб щастя було непроханим, і любов серце солодко скувало б!
Щоб поруч завжди були близькі люди, вірні й улюблені,
І втрати, щоб були непотрібні, а не ті, що непоправні!
Побажаю тобі, моє сонечко, щоб посмішка тебе не покинула,
Смуток-печаль твоя щоб розвіялася, душу дівочу, щоб покинула! ©

* * *

Біжать роки, та що з того, що ми вітаємо не з роками!
Дякуємо тобі за те, що ти сьогодні, Галю, з нами!
Таємничої своєю красою, спокоєм душі прекрасної,
Зачарувала нас собою, очей полонила поглядом ясним!
Богиня тиші, тепла, і пісня з ноткою романтизму,
Невтомний ключ для нас ти, Галю - джерело оптимізму!
З тобою кохані, друзі - а це дуже багато значить:
Великого щастя і любові тобі бажаємо удачі! ©

* * *

Чарівна, чарівна, солодка моя, чудова,
То як кішечка ніжна, то вовченя... Я люблю тебе, лапочка, мій Галченя!
Поцілунками в День народження, і обіймами оточивши тебе, -
Ніжність ти моя насолода, лише з тобою однієї буду щасливий я!
Нехай очі твої - зірки ясні, від образи сльозою не туманяться,
Дні непогожі пройдуть стороною, лише хороше хай залишиться! ©


Привітання Галі з Днем Народження
Працелюбна, активна і комунікабельна Галина – прекрасний товариш, як для чоловіків, так і для жінок. Саме з цієї причини привітання з Днем Народження Галини користуються сьогодні такою високою популярністю – адже кожному знайомому жінки з таким ім'ям хочеться зробити їй щось приємне в день появи на світ! Але як же привітати Галю таким чином, щоб доставити їй максимум задоволення? Якщо вам здається, що недостатньо просто від усієї душі вигукнути «З Днем Народження Галина!», а потім розцілувати іменинницю, поспішайте завітати на наш оригінально вітальний сайт.

Ми пропонуємо широкий вибір голосових привітань, музичних листівок, віршів і пісень, які ви зможете подарувати на день її торжества. Причому особливої уваги заслуговують якраз іменні поздоровлення – Галина обов'язково прийде від них у захваті, адже кожній людині приємно, коли важливі слова підібрані індивідуально, з душею, демонструючи тим самим особливе ставлення і повагу! Розгляньте само не поспішаючи всі позиції нашого каталогу, щоб вибрати таке побажання, яке в повній мірі передасть ваше розташування до цієї жінки. І нехай ніхто (а в першу чергу, сама Галина) не сумнівається в ваших теплих почуттях до неї.

День Народження – прекрасне свято, яке ідеально підходить для того, щоб сказати все, що було недоговорено, відкритися іменинниці і продемонструвати їй, як сильно вона вам дорога. Тому уважніше вибирайте на нашому святковому сайті найдушевніші, чуттєві та емоційні привітання Галині з Днем Народження, щоб піднести їх «винуватиці торжества». І неважливо, чи ви будете читати Галі вірші, прозу або навіть заспіваєте пісню – саме головне, щоб це було зроблено від щирого серця, адже жінки такого типу цінують не слова, а вчинки.

На закінчення зазначимо, що навіть найкрасивіше привітання Галині потрібно неодмінно супроводжувати цінним і практичним подарунком – адже подібні жінки прагматичні і прагнуть отримати користь від усього, з чим взаємодіють.
Вітальна картинка з днем народження Галини

Комментариев нет:

Отправить комментарий