воскресенье, 14 августа 2016 г.

Привітання з Днем Народження у віршах Тестеві

Шановному тестеві
Я подарунок приволік.
З Днем народження вітаю,
А до подарунку — поздравок.
Часто словом, так і ділом
Допомагаєте Ви нам.
У кого спитати поради?
Дати корисні відповіді
Тільки тестеві по зубах.
Здоров'я Вам побажаю,
Багато щастя, довгих років.
Щоб правнуки дізналися,
Що за молодець їх дід.


Тесть улюблений, в цей День
Так сказати мені хочеться:
Ти – мужик золотий -
Таке слово проситься!
За дружину тобі уклін:
Як взяла мене в полон!
Відразу видно, у кого –
Вся в батька свого!
Мій келих за тебе,
Тесть мій, піднімаю,
Птахи синьої в руці
Я тобі бажаю!


У мене в житті є,
Друг – не знаю краще,
Ви повірте, це тесть,
Міцний і могутній!
Батя, ти прийми уклін
В цей день веселий,
Накривай, дружок, на стіл
Смачних наїдків!


Славних справ не злічити,
Не виміряти доброти.
Золоте серце — тесть,
Скарб душевної краси!
Ви — світило, а навколо —
Наша дружна родина!
Хай здоров'я, бадьорий дух
Дарують радість буття!


Бажаю ні краплі смутку,
Ні кроку до старості,
А тільки бадьорості,
Здоров'я, радості!


Від Вашого зятя
І Вашої дочки –
Восхищенье красивою
Душею неуставшей!
Так життя любити,
В руках тримати -
Не кожному дано
Так перемагати!
І обов'язково сказати
Хочемо в Ваш свято:
Що ми Вас любимо,
Цінуємо, поважаємо
І подальшого процвітання
Бажаємо!


Тесть розуміє, що в житті є
Підводні течії!
Віддає перевагу компроміс
І рівне рух!
Дивлюся, розмовляю, вчуся,
Адже досвід — справа довга!
Завдяки чому тепер
Я знаю дуже багато!


Тестюха, справді ти сьогодні іменинник,
І як завжди ти головний за столом,
Здоров'я міцного і у всьому тілі сили,
Щоб мудрий, як змій і виглядав орлом!


Вітаю повною чашею
Вина, любові, поваги!
Ви – тесть на світі
Самий кращий –
Це без сумніву!
Удвох з жінкою, дочкою Вашою,
Ми побажати хочемо удачу
Тримати за хвіст міцніше!
Роботи трохи легше,
І щоб рідна моя теща
Як слід Вас берегла!


Хочу, що Вам завжди щастило,
І щоб у будинку було тепло.
Бажаю, тесть, вам не тужити,
З хорошими людьми дружити.


Вам, тесть, хочу сказати сьогодні:
Долю я дуже вдячний,
Що донька Ваша полюбила
І спорідненість з Вами подарувала!
Та я з жінкою солідарний:
Немає кращого чоловіка і батька,
Чоловіки сильного – і мудреця!
Хай буде вдосталь сил на все,
Що Ви задумали,
Щоб ніяке вороняче
Не збивало видали!


Як чоловік чоловікові
Я тобі побажаю:
Не скули без причини -
Життя така велика,
Що причин ще вистачить,
І проблем, будь упевнений,
Буде як у піратів,
Життя кончавших на реї.
Будь сильніше і міцніше,
І уважним будинку.
А ще — я радий зустрічі,
І тому, що знайомі
Ми з тобою — слава доньці.
А ще побажаю
Та всього-то два рядки...
Всі! Готовий! Випиваємо!


З тестя я беру приклад,
Тестеві щастя я бажаю
І, не знаючи півзаходів,
З Днем народження вітаю!
І бажаю вам в душі
Я хлопчиськом залишатися,
Молодість – як Фаберже,
В цінності – не сумніватися!


З Днем народження, тесть, тебе!
Обійму зараз я міцно
Золотого мужика,
Подарував наречену!
Дочка твоя — сама краса!
Відразу видно, чия робота!
Вип'ємо, тесть мій, за тебе —
Щастя чесно заробив!


Тесть дорогий, приймай вітання
В славне твоє свято – твій День народження!!!
Нехай кожен день обернеться подарунком,
Буде успіх сліпучо яскравим!
Грошей побільше, великими купюрами,
Та щоб не відати таблеток з мікстурами!
Щоб твій будинок був, як замок, надійний,
Як сімейні узи теж!




Дорогий мій тесть, тобі
У День народження пожеланья:
Вірного шляху в долі
І щасливих починань!
Нехай комфортно і затишно
Вся твоя сім'я живе,
Прибутку щохвилинної,
Мільйонів – кожен рік!


Багато на світі добрих людей,
Але людина є особливий...
Папа коханої дружини моєї -
Мій дорогий тесть.
Зліплений мій тесть з міцного тіста,
Ладно він скроєний і міцно зшитий.
Я зазначу, що у тестя
Все завжди в руках горить.
Як не крути, тесть - хороший мужик,
Брехні в його житті немає місця.
Все він завжди говорить навпростець,
В силу характеру, не заради протесту.
Побажати хочу я тестеві
Не звертати з шляху,
І по життю з тещею разом
Рука в руку йти!


День народження у тестя
Відзначаємо суворо разом.
Мені взагалі треба зізнатися,
Що спокійніше, коли поряд
Тесть в компанії, в родині,
Він як один великий рідні.
Багато спільного у нас:
Доміно, пельмені, квас.
Разом сядемо на рибалці,
Часу в такому не шкода!
Пожеланье — світлих днів,
У поздравке пишу швидше!


Замінив ти мені батька,
Вічно вдячний!
У будь-якій справі ми з тобою,
Немов, як в ударі!
Здрастуй, не нарікай на життя,
Ми з тобою, тільки тримайся!
Поради слушні твої,
Я все на вус мотаю!
Мрію життя прожити,
Як ти! Люблю і поважаю!


По твоїх слідах нехай ходить
Щастя довгі роки.
Нехай в твій дім приходять друзі
Лише б горе - не біда.
Нехай ніхто тебе не судить,
Ні за що і ніколи.
Нехай добро приносять люди
Миру, щастя і тепла!

Комментариев нет:

Отправить комментарий