среда, 10 августа 2016 г.

Привітання з днем народження Анни

Любовні вірші - Привітання з Днем Народження
10.02.2014 16:22
11
З днем народження, Анна!
Для Вас в цей цей свято
Радість гостей, теплих слів череда,
Нехай бажання збудуться, життя стане яскравішим,
Нехай посмішка і радість відвідують завжди!

*****

З Днем народження, мила Анна!
В цей день я хочу побажати,
Щоб сонце тобі посміхалося
І все було тобі по плечу.
Обійдуть нехай тривоги, печалі,
Хай здоров'я додасться вооз,
І кохання твоє життя встеляє
Пелюстками вишуканих троянд.

*****

Привітати з Днем народження Аню
Від душі сьогодні ми хочемо.
Вам бажаємо вічного везіння,
Щиро сьогодні говоримо:

Ви прекрасні, так нехай з роками
Розквітає ваша краса,
І за всіма добрими справами
Нехай любов ховається завжди!

*****

День Народження у Анни,
Ось подарунки, квіти,
І листівки, телеграми
Отримуєш знову ти!
Немає ні грама у цьому лестощів -
Ти прекрасна, молода!
Краще Анни, хоч ти трісни!
Не зустрічав я ніколи!
Будь здоровою і щасливою,
Радуй очей, живи і співай!
Як шампанське грайливою,
І красивою, як прибій!

*****

Улюблена Анюта, з днем народження!
Бажаю, щоб був над тобою блакитний небосхил,
Щоб очі твої вічно сміялися,
Щоб щастя, любов були поруч з тобою
І будь-які мрії виконувалися!

*****

Аня, в День народження твій
Від душі добра бажаю,
Нехай прийде до тебе любов,
Як прекрасний відблиск раю!
Нехай твоє життя йде
Безтурботно і спокійно,
Тільки радості несе –
Ти гідна хорошого!

*****

Анюта, ти – головне в моєму житті,
Улюблена дочка рідна!
Бути самою щасливою, і багато друзів
Тобі в день народження бажаю!
Ти радій сонцю, счастливою будь,
Удачі тобі і успіху!
Про різні сумніви ти позабудь –
Проблеми вирішуються сміхом!

*****

Анютка!Нехай у День твого народження
Тепло рідних тебе зігріє,
А з ним не страшно нічого,
Хоч сніг йде, хоч дощик сіє.
Дай Бог тобі відмінного здоров'я,
Нехай у вогнищі твоєму оселиться спокій,
Зігрітий щастям, радістю, любов'ю.
Під дзвін кришталевого келиха,
Шипіння солодкого вина
Я Я Днем народження вітаю,
Бажаю щастя і добра!

*****

Дорога Аня, з Днем народження
Сьогодні ми вітаємо тебе!
Нехай менше буде падінь,
А більше злетів і любові вогню.

*****

Добрішими людини в світі немає,
Як немає прекрасніше душею.
Анюта наш у віконці світло,
Що нам був подарований долею.
Ми Ганну вітаємо з Днем Народження
І даруємо тепло своїх сердець.
Бажаємо Ганні щастя до забуття,
Сполученого між двох кілець!

*****

Кохана Ганна, з Днем народження!
Нехай буде мирним небо над тобою!
Ти поспішай приймати все те хороше,
Що послано тобі самою долею!
Таких як ти, на світі дуже мало,
Ти просто вір, що збудуться мрії!
І сонце нехай тобі завжди сяє,
Променем своїм пестить з висоти!

*****

Аня, в день народження пишу тобі посланье.
Зі святом! Читай мої в твою адресу пожеланья:
Нехай любов взаємну буде, і завжди миттєво
Стане виконуватися все, що хочеш неодмінно!
Ганнуся, нехай знайде тебе велике щастя,
В житті крупно хай щастить і не буде в ній негоди!

*****

Ганнуся, в твій день народження
Хочу побажати, щоб ти була щасливою.
Здоров'я побільше, удачі, везіння,
Завжди залишайся веселою і неповторною!

*****

Аня, ти прекрасніше всіх!
Коли сморю в твої очі,
Мрію твій почути сміх.
Я вдячний небесам
За те, що поруч ти зі мною.
Як втратити тебе боюся!
Сьогодні, в День народження твій,
Тобі в коханні я зізнаюся!

*****

Ганнуся, в твій День народження
Написала я вірші:
Ти живи легко, успішно,
Серед щастя, доброти!
Хай збуваються надії
І прекрасні мрії!

*****

З днем народження, моя маленька зайчик.
Побажання мої швидко бери-но!
Для початку я хочу побажати здоров'я,
І йти пліч-о-пліч з щастям і любов'ю.
Щоб завжди була мила, завжди бажана,
Щоб поряд була зі мною ти, Ганна.
Щоб кожен Божий день був неповторний.
Вітання тобі шле твій улюблений чоловік.

*****

Знаю одну дівчину, струнку, красиву...
З Днем народження, Анюта, мила, кохана!
Щоб в цей день пішли всі тривоги і печалі,
Тільки радісні вести попереду щоб тебе чекали!
Навіть якщо щось не так, я завжди з тобою поруч,
Розжену руками хмари і зігрію ніжним поглядом,
Це пишу СМС і передчуваю нашу зустріч,
Готуйся, мила, сьогодні обіцяю жаркий вечір!

*****

Ми Ганну вітаємо з Днем Народження
І даруємо тепло своїх сердець.
Бажаємо Ганні щастя до забуття,
Сполученого між двох кілець!

*****

Анюта - це таємниця жіночності!
І я відкрию вам один секрет.
Іншою такою красивою і бажаною
Для мене на всій планеті немає.
З днем народження, Аня, рідна!
Радіють ангели на небесах.
Нехай іскри щастя назавжди оселяться
В твоїх прекрасних блакитних очах.

*****

Ганна, Не Ганнуся, Ганнуся,
Ти зійшла з картини ніби,
Даруєш людям доброту,
Неземну красу!
З Днем народження, Ганна,
Будь завжди бажаною!
Душу чистою зберігай,
Своєї честі не рони,
Та не всякому містечко
Ти давай у своєму сердечку!
Не намагайся бути іншою,
Будь завжди самим собою!
Нехай все буде казково,
Яскраво, живо, яскраво!
Нехай буде все добре
Для тебе підібрано,
Нехай все цінне
На тебе націлений!
Прикрашай завжди собою
Цей шар земної!

*****

Дорога Аня, вітаю
З Днем народження тебе!
Здоров'я, щастя я тобі бажаю,
Щоб були поруч тільки найкращі друзі!
Щоб в особистому житті було все ОКей,
І сонце кожен день твою посмішку висвітлювало,
Хай буде більше в житті світлих днів,
А чорних буде дуже-дуже мало!

*****

Ганна, твоє ім'я означає
Неземну радість, благодать.
З днем народження, мила, рідна!
Дозволь тебе обійняти, розцілувати!
Нехай у твоїй душі панує веселощі,
Цвіте бузок, щебечуть солов'ї.
Я хочу, щоб ти була щасливою,
Лише про це помисли мої.

*****

Бажаю, Аня, щастя,
Сбылися щоб мрії,
Любові тобі прекрасною,
Душевної чистоти!

*****

Аня, люба подруга,
Настав сьогодні день народження твій!
Я знаю, ми не можемо один без одного,
Якщо я не поруч – подумки з тобою,
Нехай все, про що мріється, трапиться,
Нехай у твоєму житті панує любов,
Нехай з тобою щастя буде,
І назавжди залишиться з тобою!

*****

Вітати від усієї душі
Ми Вас не втомимося.
Привітання поспішимо
Ми надіслати Ганні.
Щастя, радості, успіхів
Ми Вам бажаємо.
Щоб печалі всі, як м'яч,
Зовсім поскакали.

*****

Анюта, кохана, в твій День народження
Хотів би від усього серця побажати тобі,
Щоб ти завжди викликала восхищенье
І часто хотіла мріяти про кращий!
Хай буде все те, що сама ти бажаєш,
Хай щастя йде за тобою по п'ятах!
Нехай багато везіння і пристрасті пізнаєш
Та в житті все буде завжди по місцях!

*****

Такою красивою, Аня,
Будеш ти завжди!
І в цей День народження,
Ну, і, звичайно, рік потому!
І через десять років,
І навіть через тридцять,
Не будеш ти знати бід,
А будеш співати і веселитися!

*****

Ми хочемо привітати Ганнусю зараз,
Ти прийми подарунки від друзів, від нас.
Побажати хочемо тобі радості, везіння
Найкращий свято — свято Дня народження.
Бачити в небі сонце і місяць в ночі,
Ставати дорослою ти вже не поспішай.
Кожен день нехай будять спів гомінких птахів,
І мріяти про щастя — це без кордонів!
А воно прийде до тебе — це знаємо ми,
Так як на все життя з тобою ми стали дружні.

*****

Аня, з святом тебе
Вітають друзі всі!
В День народження твій бажаємо
Щоб ти була здорова,
Хлопця з доданим знайшла,
Щоб щасливо Ви жили
І друзів не забули!

*****

Братки — наймиліше,
Братки красиві.
А оченята Анюти мене одного
Навіки всього підкорили.
Дозволь мені, Анюта, привітати тебе
З квітучим весняним днем.
І дай побажати, щоб любили тебе,
А думала ти про мене лише одному.

*****

Я Анютке в День народження
Не забуду побажати,
Щоб вона змогла з везінням
Сміливо під руку крокувати!
Щоб щастя було море,
Цілий океан любові!
Щоб ти не знала горя
І збулися мрії твої!
Будь завжди мила, відкрита,
Потіш себе шопінгом!
Чарка у тебе налито?
Ну, подруга, за тебе!

*****

Найкрасивішу дівчину на світі
Вітаю з святом - повноліттям!
І бажаю, Ганнуся, в житті тільки радощів,
Здоров'я, щастя, доброти і поменше гидот!

*****

Красива і струнка, розумна, бажана,
Ти чудова, прекрасна Анна!
У тобі так багато світла і тепла!
Ти чарівна, загадкова, міла!
Так нехай же буде в житті багато світла,
Любов'ю нехай серце буде зігріте,
А в гаманці завжди хрумтить валюта!
Міцного здоров'я, всіх благ тобі, Анюта!

*****

У тебе сьогодні день народження,
І тебе я, Ганна, вітаю.
Хай чудовим буде настрій,
І любов хай хлюпоче без краю.

Щастя хай сяє яскравіше сонця,
Нехай кар'єра швидко вгору йде.
А біда не дивиться нехай у віконця,
Стороною твій дім хай омине.

Нехай тебе всі люди поважають,
Нехай поруч будуть з тобою друзі.
Нехай добро у житті оточує.
І нехай завжди буду поруч я...

*****

Аня, ти прекрасніше всіх!
Коли дивлюся в твої очі,
Мрію твій почути сміх.
Я вдячний небесам
За те, що поруч ти зі мною,
Як втратити тебе боюся!
Сьогодні, в день народження твій,
Тобі в коханні я зізнаюся!

*****

Ти прекрасна малютка,
Я тебе кличу Анютка.
Ти як Аннушка з казки,
Блищать, іскряться твої очі.
І посмішка так ніжна,
З днем народження тебе!

*****

Ти – втіленням краси,
Розуму і ніжної жіночності,
В очах так багато доброти,
Коли ловлю твій погляд безмежний.
Ганнуся, кохана, від усієї душі
Я в день народження тобі бажаю,
Щоб була прекрасною життя,
Щоб все склалося. Вітаю!

*****

Завжди красива, промениста
Ти лише одна така Анна,
Любов всім даруєш і тепло,
З тобою на душі світло.
Бажаю щоб у твій день народження
Скрізь искрилося веселощі.
Всіх благ земних тобі бажаю
І з днем народження тебе я вітаю.

*****

Цей день такий чудовий,
Радісний і світлий.
Знають всі, що не марно
Говоримо все це.
Побажаємо, щоб успіхів
Черга настала.
І любові, здоров'я, сміх.
З Днем народження, Аня!

*****

Саме ти, Аня, досконалість,
Як важко відвести свій погляд,
А поруч бути – одне блаженство,
Привітати в день народження радий!

*****

Я несу квіти для Ганни,
Не букет - оберемки, ванни.
Для мене ти дорога,
З днем народження тебе.
Я тобі скажу без лестощів,
Хочу бути з тобою разом.
Ти прекрасна, молода,
У свої юні роки.
Я шампанського наллю,
І скажу – люблю Тебе!

*****

Я не Пушкін і навіть не Єсенін,
Але ж сьогодні в день весняний

Листівка для Анни на день народження

Комментариев нет:

Отправить комментарий