среда, 10 августа 2016 г.

Поздоровлення подрузі Божені на день народження

ом, Божена,
Тебе сердечно вітаю!
Всіх щасливіше у всесвіті
Щоб ти була, бажаю,

Щоб тебе любили друзі
І чоловіки захоплювалися,
Багато радості дарували,
Щоб усе в житті вдавалося!

Автор: Алесик
+
11
-
Привітання Божене,
Найкращою, без сумніву,
Направляємо ми зараз,
У цей самий добрий час.

У цей чудовий День народження
Побажаємо їй веселощів,
Багато щастя і любові!
Веселимося до зорі!

Автор: magnificent
+
9
-
Будь любима, незрівнянна,
Моя мила Божена!
З Днем народження вітаю,
Бажаю процвітання,

Щоб змін вітру
Надували вітрила,
Несли до далеких берегів,
Щоб ти щастя знайшла там!

Автор: настюша
+
9
-
привітання з днем народження подрузі

Ніна, будь завжди красивою,
Дуже мудрою і щасливою,
У іменини я бажаю,
Щоб ти, не сумуючи,

Найкращою залишалася,
На удачу покладалася,
Нехай любов скоріше станеться
І мрія здійсниться!

Автор: Alesha
+
13
-
Поля, Полечка, Поліна,
Народилася щасливою бути.
Радості тобі лавину
Побажати б не забути.

А ще бажаю сміху,
Не болів, вчись на п'ять.
В житті Полечке успіху
Не забуду побажати.

Автор: Юленька
+
18
-
Марина, з Днем народження!
Прийми вірш
Ти від мене в подарунок,
Нехай він буде ярок.

Тобі добра бажаю,
Тебе я вітаю,
Нехай збудуться мрії,
Щасливою будеш ти.

Автор: mu-mu
+
40
-
Таня, в День народження твій
Від душі добра бажаю,
Нехай прийде до тебе любов,
Як прекрасний відблиск раю!

Нехай твоє життя йде
Безтурботно і спокійно,
Тільки радості несе –
Ти гідна хорошого!

Автор: Крихітка
+
4
-
Як каравела пливе по морських хвилях,
Ангеліна, бажаю плисти по життю років,
І, прибуваючи часом в порт,

Не забувати забрати там торт,
І приймати численні привітання
З твоїм святом - Днем народження!

Автор: Малинка
+
7
-
Рідна, мила ти Ізабелла,
Тебе привітати я хотіла,
Удачу, радість ти лови,
Живи лише в радості, любові!

Нехай в житті буде тільки літо -
Ти заслужила це точно!
Хай серце розривається на частини,
Але тільки від щастя!

Автор: kitty
+
9
-
Всі привітання з днем народження подрузі (1599)
привітання з днем народження Божене

Боже, як вдохновенна
Ти, моя мила Божена!
Забувши про сон,
Готовий тобою милуватися,
З натовпом ворогів
Я за тебе готовий битися.
Ти подаруй мені
Один тільки погляд
І буду я невимовно радий!
Ти ці троянди в дарунок прийми
На знак моєї вірності
І чистої любові,
А ще прийми привітання
З Днем найкращим -
Днем твого народження!

Автор: Катя
+
8
-
Всі привітання з днем народження Божене (4)
привітання з днем народження

Хай сонце світить яскравіше,
Хоч і день осінній!
В душі розпуститься
Квітка весняна!
Бажаю матусі я багато любові,
Нехай збуваються скоріше мрії!

Автор: Timur
+
11
-
Живи, рідна, до 100 років
І знай, що краще тебе немає!
Щоб поруч з нами ти була
Сьогодні, завтра і завжди!
Бажаємо жити без старості,

Працювати без утоми,
Здоров'я - без лікування,
Щастя - без жалю!
Бажаємо благ тобі земних,
Ми знаємо - ти гідна їх!

Автор: МойАнгел
+
11
-
Люба матусю!
З Днем народження тебе!
Щастя, здоров'я,
Любові і тепла!

Автор: katenka
+
11
-
Ти точно до нас прийшла з казки!
Які руки, волосся і очі!
Тебе привітаємо з Днем народження
І побажаємо радісного настроенья,

І в серці буде щастя нехай,
Проходять повз біль і смуток.
Альбіна, все сьогодні для тебе,
Кохання велике тобі бажаю я!

Автор: Катруся
+
19
-
Ліза і Єлизавета –
Як люблю я це ім'я!
Ім'я багатьох корольов...
Тільки ти їх краще всіх!

І спасибі татові з мамою,
Що тебе ось так назвали.
Виконаю я всі капризи
Милою, ніжною, тендітною Лізи.

Автор: Віка
+
10
-
Ліза, ти прекрасніше всіх
І до лиця тобі успіх!
Сміливої, сильної залишайся,
Своїх цілей добивайся!

Вічно рухайся вперед,
Знай – лише удача чекає тих,
Хто на життєвому шляху
Не боїться все пройти!

Автор: Лисеня
+
6
-
Всі привітання з днем народження (9413)
привітання подрузі Божене

Вітаю тебе, Божена,
З вступленьем в законний шлюб!
Бажаю, щоб завжди горіла
Зірка щастя в твоїх небесах,
Щоб ви берегли один одного
І розлучитися на мить не могли!
Оригінальна вітальна листівка з днем народження Божені

Комментариев нет:

Отправить комментарий