воскресенье, 14 августа 2016 г.

Привітання з Днем Народження Зятя у віршах

Кажуть, що любить взяти,
Але того не вірте,
Вітаємо тебе, зять,
Сьогодні з днем народження,
Ти зараз рідніше всіх
Нам і нашій доньці,
Будь ти нам як добрий син,
Просимо тебе дуже!


Ми довірили тобі
Найцінніший скарб на світі.
Тож нехай у долі твоїй
Наше сонце яскраво світить.
Щоб ні горбка не зустрічалося
На твоєму шляху-дорозі.
І випадково опинилося
Щастя на твоєму порозі.


Зятьок, привіт тобі від тещі,
З днем ангела тебе, рідний,
Живи ти щасливо і довго,
Завжди ти будь самим собою!


Сьогодні зятя вітаю
Я з днем народження його,
І від душі тобі бажаю
Лише тільки найкраще!
Нехай щастя, натхнення гроші
Надовго в життя твою увійдуть,
Бажаю найкращих вражень,
Щоб щастило і там, і тут!


З днем народження мій зятьок!
На всі руки хлопчина,
Все вміє і все знає
І всюди встигає!
Я без зайвих слів скажу:
Зятем дуже дорожу
І бажаю життя солодкого,
Процвітання, достатку!


Зять! З днем народження!
Я славлю тебе - теща.
Ти - насолода,
Нагорода дочки!
Як виразитися простіше? -
Таким же чистим будь,
Багатим, щедрим, мудрим;
Дружину не забудь
Обійняти похмільним вранці!!!


Побажати хочу я, зять,
Свої роки не рахувати,
Смаку до життя не втрачати,
Робити все лише на «ять»!
Щоб дружина тебе любила,
Все, що треба, в хаті було,
Щоб ти любив її
І дуже щасливим був!


Нехай у зятя не буває
Труднощів і проблем
І знайдеться для бесіди
Океан приємних тем!
Хай здоров'я, відпочинок, бадьорість
Будуть радувати завжди!
Нехай вперед ведуть удача
І щаслива зірка!


Синку, тобі вилити можу я душу,
Адже був один на жіночий батальйон,
Тепер, зятьок, і в морі, і на суші,
Ти найкращий друг – і це закон!.
Додав в життя ти свято цінний,
Народження святкувати люблю,
Щоб був здоровий і щасливий, неодмінно!
Ці Слова від серця кажу!


В молоді роки, як не крути, що б весело жилося
І грошове справу року завжди малося
Що б веселощів в будинку було ось хоч відбавляй!
Вчинками всіх оточуючих іди і вдохновляй!
Адже життя – вона одна, бажаю тобі всього
Прожити в любові і радості, негаразди – позаду
Вершити справи з успіхом, і радості мораллю
А адже успішні справи – вони все попереду!


Зятьок, як було б у житті
Простіше всім мужикам,
Щоб брали в дружини дам,
Але жодної на додачу тещі!
Але що фантазії порожні,
Бажаю твердим бути завжди,
На милість тещі не здаватися,
Граніт не источит вода!


Ми зятя з днем народження вітаємо,
Хочемо побажати тобі здоров'я,
Ще удачі щиро бажаємо,
І тобі ніколи не сумувати.
Люби дружину свою, сімейним життям
Живи, і цим щастям дорожи,
Хай буде все прекрасно в цьому житті,
Тобі, зятьок, бажаємо від душі!


З зятем ми чудово ладнаємо,
Всім на диво,
І сьогодні вітаємо
Зятя з днем народження!
Будь завжди таким веселим,
Ми бажаємо радості!
Кожен день зі щастям новим
Дарує життя солодощі!


Зятьок! З днем народження! -
Світло стукає в віконце.
Нехай зірки будуть в ньому,
Долю зігріє сонце;
Квіти цвітуть, співають
Все дзвінкіше солов'ї!..
І - створюють затишок
Домашні твої!!!




Сьогодні зятя вітаю,
Від усієї душі бажаю йому
Бути таким молодцем,
Хорошим чоловіком і батьком!
Нехай тобі завжди щастить,
Удача хай тебе веде
По дорозі до успіху –
І жодної перешкоди!


Як не любити такого зятя,
Який другом став і сином?!
Ти заслужив свій статус чоловіка
І справжнього чоловіка!
Не забувай, що якщо потрібно,
То можеш сміливо звернутися!
Нехай все, що ти собі намітив,
Скоріше в життя втілиться!


Одягнуся ти парад,
Ти, зятьок, аристократ,
Типу чисто по-крутому,
Распальцы лягають в ряд!
Щоб годувала задарма
У будь-якому шинку братва,
Пив чоловічі ти напої,
Але здоровий щоб був вельми!


Зять і теща в анекдоті –
Як же тут не пожартувати.
Ну а ми цього штамп порушимо –
З зятем дружно будемо жити.
У День народження побажаю
Міцною ласкавої любові.
Нехай в достатку і здоров'я
Побіжать року твої.
Нехай дружина – моя донечка –
Буде щастям для тебе.
Нехай завжди знайдеться привід
Вам порадувати мене.


Зять мій, пише тобі теща,
Вітаю скромно я,
Щоб вистачало сил і могутності,
Був завжди здоровеньким!


Нехай кожен день дарує радість,
До справ, звершень кличе,
Нехай не дізнаєшся ти втому,
Нехай у всьому тобі щастить!
Завжди щасливим і задоволеним
Ти будь. Рідних не забувай,
Літай по життю птахом вольній,
Дружину люби і поважай!

Комментариев нет:

Отправить комментарий