среда, 10 августа 2016 г.

Привітання з днем народження на ім’я Валерія

Привітання: жінці

Привітання з днем народження у прозі Валерія

Валерія, з Днем народження! Будь такою ж милою, красивою і квітучою, як сьогодні. Нехай все складеться так, як ти цього заслуговуєш: робота радує тебе, друзі – надихають, любов окриляє, а щастя буде вірним супутником на життєвому шляху. Зберігай спокій і сміливо підкорюй нові вершини! ©

2

Валерія! Нехай День твого народження стане для тебе святом веселощів, виконання бажань і душевного урочистості. Нехай життя твоє буде наповнена блискучими перемогами, приємними зустрічами, геніальними ідеями, а поруч будуть ті, з ким ти відчуваєш себе по-справжньому щасливою. Люби і будь улюбленою! ©

Привітання з днем народження у прозі Валерія


Валерія – це ніжність, добро.
Їй все, що навколо не все одно!
Вона приголубить дворняг у дворі,
Допоможе старенькій «ліхтарі».

Віддасть кошеня в хороші руки,
Подругу врятує від депресії і нудьги.
Валерія – добра самаритянка,
Валера у нас справжня «мамка».

Тебе вітаємо, Валера, серцево –
Нехай твоя святість живе вічно!

4

Валерія гідна восхищенья!
Талановита, вродлива та розумна!
Продумує все до дрібниць і
Завжди відмінно виглядає вона!
Валерія – від слова і до жесту –
Вишукана. З неї не зводиш очей!
Так вип'ємо ж, друзі, за досконалість!
І побажаємо щастя їй зараз!

5

Відповідай на питання, Валерія,
Чому ти в удачу не вірила,
Чому на іконку дивилася ти,
Замість чорного бачила біле?
Посміхнулася питань Валерія,
Відповідає: мовляв, щастя не вірю я,
Це щастя не мені призначене,
І не мені прикриватися удачею.
Скільки днів мені на світі відміряно,
Я не знаю, сказала Валерія,
Від хвилювань марно не плачу я,
І чужого не треба мені щастя.

6

Валерія — сильному духом і тілом,
Ніде не здається, з перемогою завжди
Всього домагається, діючи сміливо,
У вирішенні кожному мудра і тверда.
Валерія, ти — молодчина.
І нехай тебе некоснется ні гіркоти, ні смуток.

7

Непередбачувана Лера!
У день світлих, добрих іменин
Тебе, суперницю Венери,
Привітаю з твоїм святом.
Ти завжди виглядаєш чудово.
Але в метушні наших днів,
Не ображайся даремно,
Люби сильніше своїх друзів.
Бережи чудовий політ,
До природи милий і рідний.
Нехай радісний настрій,
Несе твоєї душі спокій!

8

День сьогодні настав
Святковий і добрий.
Для веселощів годину пробив.
Усміхненою і доброї
Будь, Валерія, завжди,
В житті буде добре.
Не старять нехай року,
Все буде так, як треба.

9

У тебе сьогодні день народження,
Я хочу, щоб ти була щасливою,
Щоб була гідна захоплення,
Як завжди прекрасна і красива.

І тобі бажаю я, Валерія,
Щоб душа цвіла вишневим садом!
Щоб удач лиха кавалерія
Рухалася завжди з тобою поруч.

10

Нехай Леру переслідує часто,
Величезне.. Дуже величезне щастя!
Нехай вона ним, ну по суті,
Як захоче, так і крутить!


Щоб могла ти Лера, без праці,
Залишатися завжди радісною!
Головне старатися,
Кожна мить всім посміхатися!
Привітальна картинка Валерії на День народження

Комментариев нет:

Отправить комментарий