воскресенье, 14 августа 2016 г.

Привітання з Днем Народження Швагра у віршах

Хочу, щоб горілка не закінчувалася,
І частіше ми, шуряк, зустрічалися,
Щоб бенкет горою в твій ювілей,
Успіхів, удач, і хороших друзів!


Сьогодні брата вітаю
Моєю єдиною дружини!
Друже, від душі бажаю
Щоб здійснилися твої мрії,
Щоб було все завжди прекрасно,
Здоров'я міцного тобі!
І більше днів чудових ясних
У природі, житті і долі!


З Днем народження вітаю!
Багато років прожити бажаю.!
Щоб міцним був завжди,
Обдурити зумів року!


Моя дружина – твоя сестра,
Тобі бажаю я добра!
Твоя сестра – моя дружина,
А ну ка, друг, налий вина!
Я, шурин, вип'ю за тебе!
І з Днем народження люблячи,
Тебе привітаю! Будь здоровий!
Нехай і до тебе прийде любов!


Спокійний, веселий будь завжди,
Жорстокості відсіч давай гідний,
Здоров'я міцного, і не вважай року,
Я вітаю з днем народження, шурин!


Надійний друг і класний шурин —
Доля вручила приз!
Чоловіча честь, взаємодопомога —
Наш родинний девіз!
Бажаю дуже постаратися
Стати улюбленцем долі!
Всім серцем радіти життю,
Успіху і любові!


Бажаю швагра не відати бід,
Не знати ні страждання, ні негоди,
І щоб вистачило на сто років
Тобі мій друг, здоров'я, бадьорості і щастя!


Шурин — брат дружини моєї,
Немає для нас ріднею людей.
Ми з тобою і на полювання,
І на важку роботу.
На рибалку — знову разом,
На гулянку честь по честі.
Вранці, чарка опохмела,
І зовсім інша справа!
Компанійський поздравок.
Для тебе рідна браток!


Шурин, я хочу привітати тебе
З черговим днем народження,
Щиро, чесно, по-братськи люблячи,
Слухай мої вітання:
Будь ти завжди, як і є, краще всіх,
Адже ти справжній мужик,
Нехай чекає свершеньях успіх,
Нехай буде життя тільки солодший!


Сьогодні, мій шуряк,
Лише твій день народження!!!
Прийми ти, мій друг.
Від душі вітання!
Бажаю посмішок,
І вічного щастя!
Поменше помилок,
Поменше негоди!


Шурин, ти не просто брат дружини,
Мені ти братом став за ці роки.
Слово твоє міцніше, блін, стіни!
Не страшні тобі печалі і негаразди.
З ними ти справляєшся «на раз»!
Вітаємо, шурин, з Днем народження!
Може ми і сваримось часом,
Але один одного любимо, без сумніву!


Хочу я шурина привітати,
І цей вірш – лише для нього!
Хочу додати до слів інших –
Тобі бажаю я все!
Нехай все збувається, друже,
Тобі я хочу побажати:
Щоб знаходив ти те, що шукаєш,
Працювати, жити і процвітати!




Ти шурин, вчасно народився!
Адже я сьогодні вихідний!
З ранку поголився, напарфумився,
Готовий на день народження твій!


(років) - це багато і мало,
Це в житті пройдений шлях,
Не завжди були квіти в дорозі,
Але з неї нікуди не згорнути.
Було важко, але ти не здавався,
Було боляче, не хникав ти.
І вічно ти собою залишався,
І часом здійснювалися мрії.
Залишатися таким же тобі я бажаю
Багато-багато років, багато радісних днів.
З днем народження, шурин, тебе вітаю
Будь здоровим і душею не старей!


Так багато днів у році хороших,
Але всіх запам'ятати ми не можемо.
Але є замітки у мене,
Які забути зовсім не можна.
Є у моєї дружини — то брат.
Я зустрічі з ним шалено радий.
З тобою, шурин, добре,
З тобою мені завжди щастило.
Ти дуже чесний і надійний
З тобою дощовий день погожий.
Ти навіть у скрутну хвилину
Плече підставити дуже круто.
Так дозволь же мені, браток,
Цей теплий поздравок
Швиденько до тебе направити,
З днем народження привітати.


Ех, давно ми не курили,
На полюванні не були,
Шурин, в днюху – за литрухе,
Тяпнем з поздравленьями!


У День народження я побажаю,
Щоб в житті твоєї особистої
Була любов, була сім'я,
І грошей так: пристойно.
І нехай здоров'я кожен день,
З року в рік міцніє,
А на роботі серед колег
Тебе всі помічають!

Комментариев нет:

Отправить комментарий