воскресенье, 14 августа 2016 г.

Привітання з Днем Народження у віршах Тестеві

З Вас, мій тесть,
Приклад беру
Сили духу і уміння
Бути господарем в будинку -
М'яко, без насильства,
Без видимих зусиль.
Багато чого у Вас вчуся –
Це мені корисно,
І, сподіваюся, не споткнусь
В житті сімейної.
Вам хочу побажати
Здоров'я, довгих років,
Усмішок, життя складаний
І безліч перемог!


Батько дружини – друг і помічник,
Шепне, як з донькою впоратися.
Особливо, якщо раптом донька
Характером вся в матір свою.
Вам, тесть, як одному я бажаю
Здоров'я, щастя і терпіння.
Нехай радість життя б'є ключем,
В усьому супроводжує везіння.


Від душі я вітаю
З днем народження вас,
Всього найкращого бажаю
Вам я в цей час:
Щастя найбільшого,
Що на світі є,
Радості, здоров'я багато.
Ви – мій найкращий тесть!


Вам, тесть, за багато хочу
Сказати я щиро дякую!
Я «З днем народження» вам кричу,
Бажаю, щоб були сили,
На всі вчинки і справи,
Щоб молодели, здоровели,
Щоб нова весна прийшла
І в серці солов'ї заспівали!


Тесть! Вам сьогодні п'ятдесят!
А це - золота дата:
В очах повно бісять,
Думка мчить в хмари, крылата.
Ще душа сповнена любові,
Ритм серця радісний і точний,
Коли кар'єри б'є хвиля,
З вас не сиплеться пісочок!
Ще вам стільки ж прожити
В успіху, здоров'я і честі
І дружбою з зятем дорожити!
За це стоячи вип'ємо разом!!!


Ви, мій тесть, мудрі і людяні,
У поведінці сімейному бездоганні,
Ви з дружиною прожили вже вічність:
Ваші відносини - як і раніше сердечны!
Сьогодні за Вас я підніму келих –
За тестя, що небом мені дано!


Дякую, тесть, дочка у вас
Вихована на славу!
Ви — благородна людина,
Глава сім'ї по праву!
Нехай життя завжди кличе вперед
І серце б'ється чітко!
Нехай сила духу надає
Впевненість ході!


Не уявляю життя без вас
І не потрібно зайвих фраз
Тесть у мене ви просто принадність
І слова мої не лестощі
Я від душі вас вітаю
І дива в житті вам бажаю
Хочу, щоб ви були радісні
І щоб ніколи не тужили
Хочу, щоб ви не знали горя
І натхнення знайшли
Хочу, щоб ви сяяли щастям
І нас вражали успіхом!!!!


З Днем Народження, тесть мій милий!
Ми з маленькою наллємо,
За твоє здоров'я вип'ємо,
Після пісню заспіваємо.
А потім за кухлем чаю
Поговоримо з тобою.
Ти про життя багато знаєш.
І оповідач непоганий.
З Днем Народження, дорогий!


Що мені побажати тестеві
У День його народження?
У житті цієї процвітати,
Точним бути в рішеннях!
Про! Адже є ще прогрес,
І я пишу СМС:
«Щоб фарт не зник,
І не ліз під ребра біс»!


З ким посидіти за чаркою чаю?
І обговорити сухі матчі?
Адже співрозмовника не знаю
Я мого тестя вдаліше.
Його сьогодні вітаю
З однією з найбільш важливих дат!
І головне, чого бажаю, –
У родині главою бути завжди!


З днем народження, тесть, тебе!
Обійму зараз я міцно
Золотого мужика,
Подарував наречену!
Дочка твоя — сама краса,
Відразу видно, чия робота!
Вип'ємо, тесть мій, за тебе -
Щастя чесно заробив!


Людина на світі є.
Називається він тесть.
Він в порядку тримає дім,
Вся сім'я, вважай, на ньому!
Він розумний, працьовитий
І анітрохи не пихатий,
У жартах він невичерпний.
Всіма нами він любимо!


Вас, мій тесть, я поважаю
Не тому, що Ви – мій тесть:
Як чоловіка, людини
Поважати за що Вас!
Немає звички втручатися,
В молоду життя ломитися:
Є вміння допомагати
І бажання розуміти.
Вам бажаю на всі дні
Бадьорість духу зберегти!
І нехай знають вся і все:
Кращий тесть - дістався мені!




З днем народження, тесть рідний.
Ви і друг нам, і батько.
Гість для нас Ви дорогою.
І приятель, нарешті.
Років десятки – не перешкода
Для душі, що молода.
Ми бажаємо Вам успіху,
Щоб супроводив завжди.


Тесть сьогодні мій народився
І весь світ їм захопився
Я люблю вас не секрет
В житті світить хай вам світло
Я сердечно вітаю
І відкрито заявляю
Тесть - чоловік дуже сильний
І сімейний і стабільний
Ви мене легко взяли
І рідним мені відразу стали
Так дай вам Бог щасливих днів
Давайте святкувати швидше!!!


Я хочу побажати добра,
Кохання і тільки натхнення!
В душі – весняного тепла,
І жити, відкинувши всі хвилювання!
Ви, тесть, чоловік хоч куди –
Нехай здоров'я буде міцним,
І оточують вас завжди
Лише тільки щирі люди!


У День народження, тесть мій,
Я повинен визнати чесно:
З головою у Вас порядок,
Мені б таку - приємно.
І в родині у Вас порядок,
На роботі все Okay,
Заслужили Ви в нагороду
Повагу людей!
Я вас дуже поважаю,
І поради приймаю,
Тому що розумію –
У Вас досвід життя є!


Будьте здорові,
Живіть багато,
А ми будемо частіше
Гостювати у Вас в хаті!
Нехай Вам вистачає сил
Творити, що вирішили,
Щоб весело, з піснею
Років сто ще жили!


Ви - мій тесть, і я вас поважаю:
Є за що поважати чоловіка!
Я таких, як ви, людей не знаю, –
Щоб так прагнули допомагати,
У день народження щиро бажаю
Процвітати і в житті, і в праці.
А ще сказати давно мрію,
Що прекрасний тесть дістався мені!

Комментариев нет:

Отправить комментарий