воскресенье, 14 августа 2016 г.

Привітання з Днем Народження Тещі у віршах

У світлий день з ранку до ночі
Не втомлюся повторювати:
Вдячний тещі дуже!
Що ще тут додати?
Хіба тільки побажати,
Щоб фортуна Вас любила,
До Вас особа оборотила,
Щоб поменше Вам працювати
І побільше відпочивати!


«У хорошій тещі зять, аж ніяк, не худий»,
Ця приказка – точно про тебе,
Пироги, варення, тортик на народження,
Як тримати дієту, дотримати себе!


Не кожному в долі його трапляється
Двох жінок однаково любити.
Не варто про роки своїх засмучуватися,
Їм вашій красі не нашкодити!
У ваш день народження, теща, мені хочеться зізнатися
Без помилкового сорому і без прикрас:
«Ах, якщо б не був я одружений з вашої дочки,
Я б одружився, пані моя, на вас!»


Поспішаю привітати людини,
Який став мені дорогим,
Всього якихось чверть століття
Тому - дружину мою народивши.
Спасибі, мамо,
За те, що Ви на світі є,
Я від душі Вас вітаю,
І нехай Вас міцно любить тесть!


Я вітаю, мамо, вас,
Цілу, ніжно ваші руки,
Що народили мою Любов,
За це Вам у нагороду онуки!


Як я Вас боявся, теща,
Коли йшов знайомитися!
Думав, дверцята у Вашому серці
Мені не відкриється!
Але Ваше серце добре
Розгледіло головне:
Я люблю Вашу дочку -
Для мене
Єдину
У всьому всесвіті!
Спасибі Вам за доброту
І поблажливість,
За те, що терпите
Мій запал і зарозумілість!
За те, що так
Нам допомагаєте
І довгих лекцій
Не читаєте!


Теща — Мама люба наша,
Вітаємо від душі.
Не знайти нам у світі кращим.
Побажати ми поспішаємо Вам:
Щоб не старили року,
Онуки часто відвідували,
Ніяка нехай біда
Не торкнеться, ні печалі.


Мені краще тещі в світі не знайти!
Сьогодні Ваш ювілей! Вітаю!
Від усієї душі бажаю Вам любові,
Нехай душа, як діамант, сяє!
Нехай ніколи не шукає Вас біда,
А якщо раптом знайде, щоб злякалася!
Заповітна нехай збудеться мрія,
Щоб несподівано в Ваш будинок вона увірвалася!


Дивно, адже зовсім недавно, я тебе не знав,
А зараз ти мені, як мама, прямо серіал!
Так за тещу всіх можу я на шматки порвати,
Я люблю тебе, в натурі, щастя тобі, мати!


Люба теща, вітаю Вас!
Ваш День народження –
Свято для нас!
Ми прийшли привітати
І побажати,
Здоров'я і удачі –
І нас не забувати!
Ви, як мати і теща -
Дуже гарні!
Ви – добра і ніжна
Душа нашої родини!


В це свято скажу прямо:
«Ви моя друга мама! »
Тепло серця Вам дарую!
За дружину дякую!
Повз нехай летять роки —
Для нас Ви молоді завжди!
І нехай желанья сбудутся вже,
Адже знаємо – справжній ангел Ви в душі!


Вітаю Вас з ювілеєм
Як зять рідної від усієї душі,
Поспішаю сказати, що поважаю,
Я Ваші пироги, борщі.
Ви з кожним роком будьте краше,
Нехай буде повною чашею будинок,
А бажаю Вашій дочці
На Вас схожою бути у всьому!


З самої першої зустрічі з тещею -
Відчув симпатію!
І не тільки тому,
Що розумна і мила –
Вона ще спеціаліст
У високої дипломатії!
Тому і наше життя –
Майже пасторальна!
Ми - не баранчики
Теща – не пастух!
У сім'ї у нас панує
Уваженья дух!


Хочу побажати я Вам чистого неба,
Яскравого сонця, тепла і любові.
Будьте завжди молоді, де б ви не були,
Частіше б нам посміхатися могли.
Здоров'я хай довго ще не змінить,
І довгі роки Вам будуть дані.
Адже хто, я не знаю, Вас краще зуміє
Сготовить так смачно до обіду млинці!
Бажаю, щоб Ви відчували, що поруч
Рідні і близькі, друзі.
А більше для щастя, напевно, не треба,
Коли буде щаслива Ваша родина!




За те, що прийняли мене в сім'ю як сина,
Хочу сказати Вам щиро: «Спасибі».
За дочку, що стала мені дружиною,
Ви стали мені за ці роки матір'ю рідною.
Хочу я побажати у Ваш ювілей успіхів,
Щоб у домі завжди було багато радості й сміху.
Здоров'я, щастя, долголетья,
Любові, удачі і везіння.


Не втомлюся в цей день я
Вас, рідна, вітати.
У світле свято – День народження
Я хочу вам побажати:
Щоб супроводжувало щастя,
Життя було простіше,
Не було негараздів, негоди
У улюбленої тещі.


У День народження тещі єдиною,
Краси і розуму немислимого,
Я уклін земний хочу їй віддати –
Вона по життю мені – друга мати.
Дорога теща, ти квітни на диво,
Вибирай життя,
Що тебе любимо!
Здоров'я, удачі
І грошей на додачу!


Кожен зять зобов'язаний тещу
У день народження вітати,
Але не кожному з них
Тещу хочеться обійняти.
Мені доля подарувала
Просто кращу з тещ!
Мама, щастя вам без міри,
Не йде нехай в житті дощ!


Теща – це що за звір?
Це просто мама,
У якій драма:
Дочку викохала –
Тепер віддавай,
Хлопця незнамого
В сім'ю приймай!
Спасибі тобі, теща
Люба моя,
За спокійний норов,
І за повагу
Зятьевых прав!
За допомогу в будівництві
Нової сім'ї!
Ми тепер –
Люди свої!
З Днем народження, мама
Коханої дружини!


Теща, багато в цьому звуці,
Він сенсом повний і великий,
І непідвладний він науці,
Лише повелитель йому вірш!
Ти заспіваєш – ліра Орфея,
А в гніві – блискавка і Зевс,
Добра тобі, надії, миру,
Веселого життя і чудес!

Комментариев нет:

Отправить комментарий