воскресенье, 14 августа 2016 г.

Привітання з Днем Народження Свояка у віршах

Я бажаю свояка
У день його народження
Бути чоловіком в соку,
Забути сумніву,
До цілям рухатися вперед,
Багато чого добитися,
Нехай у всьому тобі щастить!
Жити і веселитися!


Кажу тільки голі факти:
Без обману і шлюбних контрактів
На дружину тільки дивиться з любов'ю,
Свояком все сімейство досить!
Поза часів хай завжди і умов,
Міцним буде чоловіче здоров'я!
Настрій тільки відмінним,
А бюджет тріщить надалі від готівкових!


Нехай удачі йдуть чередою,
Нас доля з тобою міцно звела,
Сестри дружини дісталися обом,
Ось такі, свояк мій, справи.
Нехай вони телефони мовлять,
Я тобі чесно і коротко скажу,
Може, на час ми їх обміняємо?
Ну, а не хочеш, то так подарую!


Свояк, з днем народження тебе
Хочу від душі я привітати!
Нехай рукою буде сім'я,
Сьогодні тебе буду славити!
Бажаю здоров'я тобі,
Щоб років так на двісті вистачило!
Успіхів, удачі в долі,
Щоб щастя завжди було поруч!


Ну що, свояк, нехай вже не двадцять -
Але все одно, мій друг, в розквіті сил,
Тобі бажаю частіше посміхатись,
І щоб дружину ти щиро любив.
Бажаю тобі щастя і здоров'я,
І бути достойним, чесним чоловіком,
Щоб поруч були близькі з любов'ю,
І щоб завжди зустрічав затишний будинок!


Всі, хто з тобою поруч,
Обіймуть, потискують руку,
Вручають різні подарунки,
Жартують, сміються, вітають!
Скажу всім чесно: ти вписався
В коло наш сімейний без ускладнень!
Чекай великих свояк дивідендів
Від добрих, теплих відносин!


Щоб ти любив друзів, не забував про дам,
Якби був живий, свояк, ходи ти прямо,
Не кланяйся, з гідними дружи,
Щоб медом протікала твоє життя!


Мій свояк, бажаю в день народження
Щоб радів життю ти завжди,
Адже до оптимістів лише прийде везіння,
Ти щасливий будь на довгі роки,
Ти радій, квітни і усміхайся,
Йдуть всі проблеми назавжди,
Гідною людиною залишайся,
І будь щасливий на довгі роки!




Бажаємо свояка зовсім успіху,
Бажаємо радості, благополуччя в родині!
Зважай на свої потреби, бажання
І в щастя малому не відмовляй собі!
Бажаємо після роботи, напруги
Берегтися від хвилювань і побільше відпочивати,
Відчувати захват і радість, захоплення,
Красиво жити і свята зустрічати!


Хочу привітати свояка!
Скажу, відкинувши всі сумніви,
Ти, як мужик від мужика,
Прийми ось ці вітання:
Завжди здоровим будь, як віл,
Багатим, немов Абрамович,
Щоб у справах ти в гору йшов,
А дружину –Анну Семенович.


Нехай життя імпровізує
Талановито і яскраво!
Хай щастя тонізує
І робить подарунки!
Нехай радість осяває погляд,
Посмішка приваблює!
Успіхи і любов бадьорять,
А дружба зігріває!


Хочу привітати свояка!
Скажу, відкинувши всі сумніви,
Ти, як мужик від мужика,
Прийми ось ці вітання:
Завжди здоровим будь, як віл,
Багатим, немов Абрамович,
Щоб у справах ти в гору йшов,
А дружину –Анну Семенович.


Тук-тук, тримайся свояк за двері,
Гість випив до тебе йде,
Проженеш може, не повірю,
І в сходовий скачусь проліт!
Не може таке статися,
Прийшов я від душі до тебе,
Привітати, чесно – і набратися,
Жилося щоб весело тобі!

Комментариев нет:

Отправить комментарий