воскресенье, 14 августа 2016 г.

Привітання з Днем Народження Зятя у віршах

Сьогодні є вагомі причини
Весь день гуляти, сміятися і танцювати
На честь чудового чоловіка,
Для дочки він чоловік, а для мене, звичайно, зять.
У твій день народження наш дорогий чоловік,
Бажаю підкорювати омріяні висоти,
Любити дітей і дорожити дружиною,
Поспішати до них кожен день з роботи.
Бажаю богатирського здоров'я,
Таким же сильним, сміливим бути.
Йти по життю з вірою і любов'ю,
Своїх батьків цінувати.
В достатку жити, в любові купатися,
Друзів хороших не втрачати,
У всьому добиватися успіху
Бажаю тобі, дорогий мій зять!


У мене була лише донька,
А тепер я – за синочка.
Донька чоловіка отримала -
Я синочком розбагатіла.
Раз дружині твоїй я мати,
Будеш мамою називати.
Теща – це в анекдоті,
А зі мною не пропадете.
Я заважати вам не бажаю,
Так, зайду лише попити чаю.
А дитинку народиш -
Сам з поклоном прибіжиш.
Між собою живіть дружно,
Допоможу, якщо буде потрібно.
Але запам'ятайте назавжди:
Я – вільна людина.
Я мріяла дочку віддати -
Лише хороший був би зять,
А сама піду гуляти,
Щоб молодість наздогнати.


Хочу тобі я побажати,
Нехай кожен день щасливим буде!
Тебе нехай будуть оточувати
Лише тільки щирі люди!
Бажаю жити і не сумувати,
І щастя нескінченно черпати!
Гідно життя прожити,
Любити і бути коханим вічно!


Ти доньку холишь і плекаєш,
Нас поважаєш і допомогти вмієш.
В день ювілею прзднованья
Тебе привітати раді ми!
Тобі подарунків від долі
Бажаємо ми від усієї душі.
Здоровим будь, веселим,
І в життя завжди закоханим!


У мене чудовий зять,
Можна про таке мріяти.
Дуже любить дочку мою,
Ну а я його люблю!
В день народження побажати
Я не хочу сумувати,
Багато грошей отримувати,
І дружину обожнювати!


Наш добрий зять! Поглянь у віконце –
Лише в твою честь сонце
Сяє в небі голубому,
І радіють усі кругом!
Приносимо свої вітання,
Бажаємо сміху та веселощів
В день твого народження!
І насолоди життям!


Святкує свій день народження
Кращий зять мій без сумніву
Ти для мене такий рідний
І якщо треба, то смішний
Мене завжди развеселишь
І ніс повісити не дадишь
До мене ставишся з добром
І з особливим теплом
Будь завжди таким же милим
І чоловіком непереможним
Щастя я тобі бажаю
І весь негатив проганяю!!!


Бажаємо зятю на всі роки
Прекрасне життя і погоди
Зникнуть нехай негоди,
Розуму, здоров'я, щастя


Побажаємо, щоб у роботі
Були лише успіхи,
Щоб не мучили турботи,
Не було дірок в бюджеті!
Вдома було б затишно,
А печаль – негайна,
Життя шлях буде ладній
З дружиною ненаглядної!


Зять у мене фантастичний
І вже точно романтичний
І чоловік він активний
І звичайно перспективний
В житті нашої з'явився
Зі мною відразу подружився
Там де потрібно пробивний
І чоловік заводний
Він душа компанії
Не страшні з ним аномалії
Радості тобі побільше
Життя казкової довше!!!


Зять нині іменинник,
На проводі тут тесть!
Бажаю днів щасливих,
Пуд меду в житті з'їсти!


Наш зять – справжній чоловік
І зразок сім'янина!
З ним щаслива дочка наша,
Будинок – повна чаша!
Бажаємо тобі довго жити,
Успіхів щоб було багато,
Щоб був ти здоровий і могутній,
І не було в житті хмар!


Ти чоловік безкорисливий
І звичайно дуже швидкий
Зять у мене дуже жвавий
І по життю дуже стійкий
Вдячна я тобі
У донькіної, впевнена долі
Ти звичайно виразний
Ну і дуже кмітливий
Добротою втілений
І долею збагачений
Так і продовжуй далі
І ніколи не сумуй!!!


Ти фортуну приручив,
Ти завжди щасливий був –
Нехай це триватиме,
Життя мчить вперед!
Будь здоровий, любий зять,
Відзначаємо ми знову
Твій день народження –
Прийми привітання!


Руки золоті у зятя мого,
І вони прикладені до розумній голові!
Йому самою природою багато дано -
Дуже пощастило, доню, тобі!
Щасливий, зять коханий, будь,
Перед тобою широкий шлях!
Разом вам його пройти,
Любов по жини пронести!




Доччин вибір схвалюю
Тебе сьогодні поздоровляю
Моєї доньки ти достойний
І дуже стрункий чоловік
Ти завжди у нас природний
І нерідко ти урочистий
Для дочки - дуже романтичний
А для мене оптимістичний
Ох, у нас ти енергійний
І природно логічний
Так дай же Бог тобі везіння
І піднесеного настроенья!!!


Зять мій все вміє:
В будинку зробить ремонт,
І город скопає,
І дружину зігріє!
Будь, любий зять, здоровий,
В житті не май ворогів,
Щастя щоб – без берегів!
І з дружиною не будь суворий.


Довго я чекала дуже
І крутилася як дзига
І не знала що сказати
Що ж побажати зятеві
Адже він такий просвітлений
І за життя натхненний
Ти Зятюля ощадливий
І ко всім ти справедливий
За життя ти стрімке
І дивовижний чоловік
Я бажаю всіх щедрот
І вдалий поворот!!!


Настав твій день народження
Бажаю я тобі везіння
Вітаю я тебе
І кажу це люблячи
Зять ти мій чарівний
І чоловік привабливий
Добре з тобою поруч
Навіть зимовим снігопадом
Ти усмішкою зігрієш
Нас з дочуркою плекаєш
Везіння тобі, рідний,
Адже у нас ти пустотливий!!!


Для матері, звичайно, її дитя ріднею,
і любимо, безумовно, своїх ми дочок.
За них переживаємо, як заміж віддамо,
Ставимося з побоюванням часом до своїм зятям.
Але все зяті вони ж чиїсь сини,
і ображати їх тещі ніяк-ніяк не можна.
У прагненні до розуміння їх треба полюбити,
щоб було всім затишно, спокійно, дружно жити.
Рідний зять, з днем народження тебе я(ми) вітаю,
І щастя тобі в житті величезного бажаю,
успіхів і удачі, родинного тепла,
взаєморозуміння, здоров'я і добра.
І знай, що є на світі, твоя друга мати,
хоч і звик мене ти все ж тещею називати.
На це не ображається, синку, будь щасливий ти.
Твої хай неодмінно збудуться всі мрії.
А коли, даремно дружина образить раптом,
не забувай, що теща - твій найвірніший друг!

Комментариев нет:

Отправить комментарий