воскресенье, 14 августа 2016 г.

Привітання з Днем Народження Золовке у віршах

Турботлива, нами улюблена зовиця!
Зараз поспішаю привітати я тебе!
З роботою справляйся спритно,
Живи не засмучуючись і люблячи,
У прекрасний день народження усміхайся,
А в житті смійся ти – завжди!
Досягти заповітної мети постарайся,
І не хворій і не впадай у відчай ти ніколи!


Золовке в день народження,
Без всякого сумніву
Бажаю багато щастя,
Щоб посміхалася часто,
Красивою була,
Щоб домогтися змогла,
Все, про що мрієш –
Ти – найкраща, ти знаєш!


Золовке в день народження випечений диво-торт,
І буде він урочисто тобі піднесла,
Він тут же буде з'їдений за здоров'я твоє,
За добре, веселе, чудове життя!


Моя зовиця дорога!
Подружки краще я не знаю!
Привітати я тебе хочу,
Про головне я не промовчу,
Бажаю в День народження твій
Кохання – хоч у вир головою!
А так само щастя через край,
І нас, прошу, не забувай!


Сині очі сповнені добром, участьем,
Ти як східний солодкий шербет,
Бажаємо дружно для зовиці щастя,
Йдемо готувати святковий обід!


Ах, мила зовиця,
Все у тебе так спритно!
Ти класна господиня
І зовсім не задавака.
Сьогодні, в День народження,
Бажаємо насолоди
Від нашого веселощів,
І ранку – без похмілля!


Подружок в життя багато не буває,
Але у мене одна, мабуть, є:
Та, що завжди радою допомагає,
Якої чужі і обман, і лестощі,
Мені пощастило з тобою, моя зовиця,
Тобі бажаю в день народження твій
Йти по життю сміливо, гордо, спритно,
І знати лише щастя, радість і любов!


Зовиця, може бути не варто
Капкани один для одного рити?
Прошу тебе, давай дружити!
Подумай, ну чого нам варто
Зібратися в День народження твій,
І побажати тобі успіху!
Всім нам, я знаю, не до сміху,
Давай же жити дружною родиною!


Завжди знайдеш слова привіту,
Всім рада ти, вниманье приділиш,
Знайти привітніше вже важко людини,
Чим ти, зовиця, кава чудное вариш!
Сьогодні я тебе душею подруги,
Хочу привітати, щастя побажати,
Живи в любові, чарівному колі,
Щоб білу заздрість лише викликати!


Блакитні очі наповнені добром, участьем,
Ти як приторно солодкий шербет,
Бажаю дружно я золовке щастя,
І даруємо святковий букет!


У серце закралася дуже спритно
Моя мила зовиця,
Тому в твій день народження
Серце повно насолоди!
Я тебе привітати рада —
Ти нагорода, ти-відрада,
Ти насолода очей моїх,
Про тебе — мій найкращий вірш!
Будь скрізь завжди такою —
З легким серцем і рукою,
І живи хоч до ста років
Хвороб, недругам у відповідь!


Тебе, зовиця, я бажаю
Щоб день народження був класним,
І щоб той, про кого мрієш,
Тебе від усієї душі любив,
Щоб будинок завжди був повною чашею,
Радісних подій – сповна,
Щоб тільки міцніла дружба наша,
І щоб була тобі потрібна.


Моя зовиця - краще всіх,
Я гордо заявляю всім і сміливо!
Нехай прийде до тебе, красуня, успіх
І все, чого ти так хотіла.
Для грошей бачу – сумочка твоя мала,
І це скажуть всі без всякого сумніву,
Бажаю я, щоб ти була
Щасливою і багатою в день народження!




Не болю голівонька
У моєї золовушки!
Не печаль доля її,
Ми горою за неї!
Не старіти тобі, рідна,
Даремно сліз не лити,
Красою керуючи,
Мужикам хвости крутити.
У день народження без помилок,
Щиро, від усієї душі,
Поздравок ми зачитали,
А тепер, давай, танцюй!


Я рада, що з тобою ми подружилися,
Що не ревнуєш брата ти до мене,
Хочу щоб ми здружилися сім'ями,
На День народження поспішаю до тебе
Щоб побажати здоров'я і удачі!
Хай сонце в небі світить для тебе
Зовиця дорога! Це означає,
Що дуже сильно любимо ми тебе!


Ти знай, золовушка, що б там не сталося,
Ти не одна, завжди рідня з тобою,
Сьогодні святкуємо і далі щоб так жилося,
Тост за тебе, за щастя, за любов!


Я свою золовушку поважаю,
Ні на діверів ні на невісток не проміняю.
Бажаю їй в цей день радості в очах,
Кохання у вухах і щастя і здоров'я повні руки.
Так не було в житті, щоб нудьги!


Я зізнаюся з великою любов'ю:
Завдяки такій ЗОЛОВКЕ
Мій чоловік завжди як на долоні,
Я знаю всі його хитрощі!
Нехай наша дружба дарує радість
І, немов сонце, не згасне!
Нехай в житті буде місце казці,
А зустрічі перетворяться на свято!


Бажаємо, леді, вам і щастя, і любові,
Щоб збувалися бажання негайно!
Золовушка, чудова життя!
Нехай ніколи не буде вам смутку!

Комментариев нет:

Отправить комментарий