воскресенье, 14 августа 2016 г.

Поздравления с Днем Рождения Тестю в стихах

Тату, ви ж — славний тесть!
З днем народження, милий!
Око можу від вас отвесть
Лише зі страшною силою:
Так прекрасні ви, стрункі,
Так пряма хода...
Ви — подарунок для країни,
Для родини — знахідка!
Бажає зять з коханою
дочкою вашою,
Щоб ваш дім був величезною
повною чашею!!!


З днем народження, тесть рідний.
Ви і друг нам, і батько.
Гість для нас Ви дорогою.
І приятель, нарешті.
Років десятки – не перешкода
Для душі, що молода.
Ми бажаємо Вам успіху,
Щоб супроводив завжди.


У мене в житті є,
Друг – не знаю краще,
Ви повірте, це тесть,
Міцний і могутній!
Батя, ти прийми уклін
В цей день веселий,
Накривай, дружок, на стіл
Смачних наїдків!


Вітає тестя зять,
Не потім, щоб щось взяти,
Від душі на день народження
Вам удачі побажати!
Щоб водилися хліб та сіль,
Маслечко з ікрою – бажай!
Пісні славетні звучали,
Все в мажорі ре-бемоль.


Від душі я вітаю
З днем народження вас,
Всього найкращого бажаю
Вам я в цей час:
Щастя найбільшого,
Що на світі є,
Радості, здоров'я багато.
Ви – мій найкращий тесть!


Ось - чудова звістка,
Тисну своєї вашу "лапу":
З днем народження, тесть!
Вітаю я тата!
Є в році цей день,
Як у долі є моменти,
Коли мені, тесть, не лінь
Марнувати компліменти;
Випивши, вас обіймати,
Так закінчити бал піснею:
За батька п'ю, за матір -
Немає на світі чудесней!!!


Вас з Днем народження
Без зволікання
Привітати хочу по-чоловічому!
Коли я одружився
На Вашої дочки -
Ми стали
По-родинному близькі!
У Вас поважаю
Мужика цього,
Міцного, сильного,
Доброго, владного,
У житті
Ніколи нічого
Не просить!
Тихо скажу,
Як чоловік - чоловікові:
Ваша дочка для мене –
Просто богиня!
Щасливий я з нею
І вночі, і вдень!
Не ображу її
Нізащо!


Тесть шанований мною людина -
Він мій порадник, помічник.
На кожне питання він дає мені відповідь -
Він правильний і гожу.
Мій тесть навіть краще, ніж моя дружина!
З них з користю час проходить.
Він молодий душею, хоч на скронях сивина,
Мости він як стрілки розводить.
Сьогодні у тестя радісний день -
Сьогодні його День народження!
Бажаю йому життя прожити без втрат
І випити вино насолоди!!!


У мене тесть золотий
І вольовий чоловік
Де поломка - не біда
Від проблеми немає сліду
Все полагодить, змайструє
І завжди він всіх пробачить
Серце добре має
І мене завжди жаліє
Добрий погляд я ваш люблю
І за все дякую
З днем народження вітаю
І успіхів вам бажаю!!!


Тесть, на твій день народження
Від натуги я спітнів,
І підряд курю цигарки,
Трохи вже зовсім не зомлів!
Тут технічний прогрес,
Написав СМС:
«Шоб табі завжди щастило,
І в ребро не плутав біс!».


Сьогодні, тато, найкращий день народження
І вам всіх благ я побажати хочу
І нехай доля береже вас від невезіння
І дарує щастя кожен день у році.
Здоров'я міцне вам в житті знадобиться
І не тужите! Будьте веселі як є
Не пізно в житті ще веселиться
І пелюстками щастя цвесть.


Від зятя з дочкою Вашою,
Вам привітання повною чашею!
Успіхів, родинного тепла,
Щоб Вас любила моя теща, берегла!


З Днем народження, гідний тесть,
З повагою Вас вітаю,
Не вважайте визнання за лестощі,
Скільки взяти за них – сам порахую.
А поки ще шанувати продовжую:
У мене благородний тесть,
З чим я Вас і себе вітаю.


Тесть дорогою, даний долею!
Вас з Днем народження
Привітати хочу!
Тисну міцно руку,
Від душі захоплюючись,
Тим, що Вам у житті –
Все по плечу!
Побажаю удачі,
Щастя в будинку,
Міцності духу -
І тіла, звичайно!
За Вашу донечку,
Мою дружину,
Я вдячний Вам
Нескінченно!




Мій тесть, він мудрий і людяний,
Терпіння чеснота знає він,
Адже прожив з тещею цілу ти вічність,
Жодного разу за розбій не притягнутий!
Тебе побачити – зятю очей відрада,
Здоровий будь, міцний, як дубок,
І заходь на вогник завжди ти –
В загашнику є смачний коньяк!


Цікавий ви чоловік
Ну а тесть, взагалі чудовий
Не страшні вам всі проблеми
Ви не любите дилеми
Швидко все вирішуєте
І не згадуєте
І мене ви дуже любите
Ніколи не рубайте з плеча
Добрий дуже ви завжди
І нехай обійде вас біда
Ви позитивна людина
і поруч з вами я навік!!!!


Нехай же низкою біжать роки,
Але не дамо ми Вам постаріти,
І ми, і онуки Вас любимо завжди,
По-чесному тому ми зізнаємося!
Бажаємо Вам здоров'я і тепла,
Добра і радості, і щастя,
Не зачепить ніяка Вас біда,
Підуть з душі негоди!


Нас добрий погляд знову зустрічає,
Сяє мужність в очах.
Ми Вас з рожденьем вітаємо,
Адже найкращий тесть у нас!
Нехай розквітає пишним цвітом
Здоров'я Ваше багато років!
Нехай буде яскравим і привітним
У Ваших очах чарівний світ!


Бажаю, тесть, тобі сьогодні
Удачі, грошей і перемог,
Якщо вдягатися – значить модно,
А якщо полюбити – навік.
Нехай життя підносить сюрпризи,
І лише приємні тобі!
Нехай човен радості уносить
Більше ласк у долі!


Бажаю, щоб здоров'я було міцним,
Як старе кріплене вино,
Бажаю Вам достатку у Вашому домі,
Як у голлівудському дорогому кіно!
І нехай сивина в волоссі у Вас є,
Я радий, що мій шановний тесть!

Комментариев нет:

Отправить комментарий