воскресенье, 14 августа 2016 г.

Привітання з Днем Народження Тещі у віршах

Якщо вірити анекдотам –
Краще не одружуватися!
Або одружитися
На повній сироті!
Але краще навчитися
Тещу розуміти,
Любов її ревниву
До доньці приймати.
Вам спасибі, теща,
За кохану дружину,
Розумну, гожу,
Так схожу на Вас!
Довгих років Вам життя,
Щастя і удачі
Все щоб вдавалося -
І не інакше!


Немає нічого приємнішого, повірте,
Чим тещу привітати з ювілеєм!
І побажати, щоб зять був турботливий,
Свою сім'ю пестив і плекав.
Міцного здоров'я, успіхів на роботі,
Побільше радості – ну, що ще сказати?
Ви - мама дружини і бабуся діточок,
Дозвольте Вам руку поцілувати!


Я для милої тещі тут вірші пишу,
Від хвилювання часто, глибоко дихаю,
Хочеться знайти мені добрі слова,
Щоб тебе привітати, щастя побажати!


Бажаю улюбленої тещі
Життя приймати простіше,
Серця на все не вистачить –
Так сильно переживати!
Ще побажаю здоров'я,
Міцні душі струни,
Легкості і веселощів,
Прихильності Фортуни!


Пишу сьогодні оду тещі,
Співаю я пристрасний гімн про неї:
Немає мам у дружин мерщій і простіше,
Миліший, молодший і розумніший!
І в день народження їй при тесті,
Великому безлічі гостей
Бути обіцяю разом з донькою
(Хоч без коханок життя постней!).
На жаль-на жаль, не соловей я,
Як кенар — голос мій убогий...
Але, від спиртного соловея,
Бажаю тещі, бачить Бог:
Щоб захотів — улюблений зять —
Сто разів я тещу в тещі взяти!!!


Я поспішаю привітати тещу!
Загалом, теща нехай не скаржиться,
Мені тоді простіше простого
Привітання скласти:
Мама, будьте ж здорові,
Молоді і чернобровы,
І щоб до зятя не суворі,
І сто років щасливою бути!


Дорога мама
Моєї дружини!
У Вас багато переваг –
І всім видно!
Ви молоді, красиві,
У Вас в достатку сили
Для життя складної
В цьому складному світі!
Рішучості вистачає
Йти своїм шляхом,
Доброти і ласки –
На всіх кругом!
Прийміть запевнення
В моєму до Вас повазі,
Я дуже радий бути членом
Вашій сім'ї!


Сади раптово розквітло навкруги,
І солов'ї заспівали раптом по гаях...
Для цього шикарний привід є –
Свій ювілей моя справляє теща.
Нехай перекине кожен по сто грамів –
За світле свято тещеньки моєї!
Ну, з ювілеєм, дорога мама!


У мене не так вам теща –
Це алмаз!
Про неї міг бути довгим
Моя розповідь!
Але сьогодні всі ми
За святковим столом,
Тому я буду лаконічним:
Піднявши келих з вином,
«За здоров'я тещі»! –
Я вимовлю
Я такою тещею
Дуже дорожу!
Дорогі гості –
Тост за мою тещу!


У День народження тещі зять до свята готовий:
Він купив подарунок їй букет квітів.
«Мамо, Ви мій найкращий друг!
День народження тещі не приходить зненацька.
Я до нього готувався весь минулий рік,
Думав, чим порадувати в життя новий рік.
Вибирав я довго, не шкодуючи сил.
Не шкодував скарбничку – взяв, та й розбив!
Тому сподіваюся, що Вам я попав.
З Днем народження, теща! Щоправда, зять Ваш милий?! »


Моєю улюбленою мама –
Жінка неординарна:
Стильна, розумна, іронічна,
В усьому адекватна,
На рідкість тактовна!
Я своєю тещею – захоплений,
Усіма її якостями – покірний!
Щасливий, що одружений на дочці її,
Адже так вона схожа на неї!
Дві такі жінки в одній сім'ї –
Це значить – щастя подвійно!
Ось за це щастя – підніму келих!
За дружину і тещу – все віддам!


День расцвечен ювілеєм!
Славлячи, матусю, тебе,
Ми урчим, мычим і блеем,
Обожнюючи люблячи! :
Не зву тебе я тещею,
Що, звичайно, не дрібниця —
До знайомства був я худий,
А тепер твердять: «Товстун! »
За тепло, добро спасибі,
За домашній світ, спокій.
Я тобі рідний син, бо
Без тебе — хто я такий?!


Хто вважає, що це складно –
Похвалити свою тещу?
Теща – просто мати дружини,
Тещі дуже нам потрібні!
Хто допоможе і виправить
Недосвідченість дружини?
Хто пригощає млинцями
І зашиє штани?
Хто тишком тобі підкаже,
Як не правий ти в цьому разі,
Як з дружиною б помиритися,
А не з горя б напитися?
Хто нагодує, якщо вдома –
Ні дружини, ні вечері?
Не знаю, як інші тещі,
А моя – перлина!
Слава тобі, теща
Моя дорога!
Я інший тещі
Собі не бажаю!


Скільки б ви не їздили по світу,
Тещеньки такий вам не знайти,
Що купила мені з дружиною квартиру,
Побажала вірного шляху,
Так що вам здоров'я нескінченно,
З тестем онуків частіше побачити,
А ще завжди прийти на допомогу,
І борг нам до получки дати.




З Днем народження нині тещу
Від серця вітаю!
Життя легкої та успішної
Від душі бажаю!
А ще –запас здоров'я
На багато років!
Щоб дорога життя
Була б широка,
Щоб не турбували
Різні недуги,
Щоб частіше заходили
Старі подруги!
Щоб міцно чоловік любив,
Щоб завжди достаток був!
За тещу келих до дна!


Хтось тещею Вас називає,
Ну а я тільки мамою покликом!
Може, так тільки в казці буває,
Ну а я в цій казці живу!
Ви наш будинок звертаєте раєм,
Ви прекрасні обличчям і душею,
Ви воістину мама друга!
І сьогодні, в Ваш свято великий,
Дайте я Вас розцілую, мама,
Дайте я Вам «спасибі» скажу,
Дайте я і Париж, і Багами
До Вашим милим ніг покладу!


Ми з вами добре ладнаємо,
І я бажаю всією душею
Улюбленої тещі не сумувати,
Завжди веселою самої бути,
Творити безмежне добро,
Нехай буде на душі тепло,
Хай буде радість назавжди,
Любов на довгі роки!


З перших днів до улюбленої тещі
Ставлюся з симпатією!
Тому що її кредо —
Такт і дипломатія!
Хай щасливими годинами
Час буяє!
А оркестром особистого життя
Щастя диригує!


Здоров'я міцного бажаю,
Щоб ніколи не сумували,
Сьогодні тещу вітаю,
Хочу, щоб ви стали щасливою,
Нехай мрії здійсняться
В чудове свято – день народження,
Привітати близькі прагнуть,
Бажають вам любові, терпіння!


В День такий зазвичай бажають,
Темний туман щоб в житті розтанув,
Щоб грошик падала з неба,
Об'їхати щоб усі країни світу,
Ніколи не морочити себе дрібницями,
Мрії щоб реальністю стали,
Щоб ладилось в самому особистому,
Завжди знаходиться в здоров'я відмінному,
В душі щоб жила тільки любов,
І захоплювалися всі тільки тобою!

Комментариев нет:

Отправить комментарий