воскресенье, 14 августа 2016 г.

Привітання з Днем Народження Своячці у віршах

Я з днем народження вітаю
Сестру дружини. І їй бажаю,
Любові чистої і великий,
Єдиною і чумовой!
Ти відкривай швидше сундучок,
І отримуй мій скромний поздравок!


Ти, як кришталева обитель,
Бажаю щастя і люблю!
Хоч не один у нас батько,
Але ти сестра мені, кажу!


Своячка, в день народження твій.
Тобі серцево я бажаю:
Нехай щастя, радість і кохання
Все життя наповнюють собою,
Нехай новий день несе тобі
Відкриття і впечатленья,
У будь-яких справах нехай пощастить,
Вдасться все без винятки!


Сьогодні свято дуже світлий.
День, немов в золото одягнені.
Навколо веселощі, шум і танці,
І життя твоє сьогодні — казка.
Привітаю я дружини сестру
І їй скажу я вранці:
«Щасливої будь, і будь коханою,
Гарної, доброї, наймилішою,
Шалено радісною завжди,
Не знати печалі ніколи.
Тобі пришлю я поздравок,
І нехай життя буде толк».


Нехай цей день тобі подарує
В душі весняне тепло,
Нехай життя обдарує подарунками,
Щоб завжди тобі щастило,
Щоб як і раніше, восхищенье
Ти викликала в інших,
Щоб всі закінчилися хвилювання,
Щоб був щасливим кожен мить!


Своячці - любові, тепла.
Як у свято настрою.
Нехай буде життя любові повна.
Приємного спілкування!
Ще бажаю кожну мить
Чогось цікавого.
Нехай дарує радість це світ.
Адже стільки в ньому чудесного!


Своячка, з днем народження, рідна
Любові тобі, веселощів, радості навіки,
Нехай життя посміхається удача.
Твій близька людина.


Сьогодні, в цей день народження,
Прийми моя своячка як нагороду
Слова признанья, восхищенья:
Тебе завжди ми бачити ради.
Ти нам завжди даруєш ніжність,
І в кожну мить, і у кожну годину.
Твоїх витівок і дум безкрайність
Всечасно підкорює нас.
Твій норов веселий, бадьорий,
Азарт у всьому, і серця юність!
До тебе душею ми потягнулися,
Забувши про вік з тобою!




Знову свято свічки запалює,
Красою знатною дружини сестра.
Доброту і ласку виливає,
Будь здорова, щаслива, тепла!


Бажаю я своячці серцево
Не знати хвилювань і тривог,
І щоб супроводжували вічно
Здоров'я, щастя і любов!


У своячки – свято!
День народження настав,
Багато слів хороших різних
Кожен їй вже сказав,
Від себе хочу додати –
Будь коханою і кохай,
Нехай сьогодні життя змусить
Плани збутися всі твої!


Ти – сестра моєї дружини,
Це багато значить!
Нехай сняться кольорові сни,
Нехай прийде удача,
З днем народження тебе!
Будь завжди красивою!
Пожеланье від мене –
Самої стань щасливою!

Комментариев нет:

Отправить комментарий