воскресенье, 14 августа 2016 г.

Поздравления с Днем Рождения Золовке в стихах

Нехай подарує золовушке сонце
Теплоту своїх яскравих променів.
І подарує їй чисте небо
Синяву своїх ясних очей.
Нехай земля ніби в казці подарує
Добрий лагідний ранній схід.
Немов раєм вся життя твоє стане
І в усмішці душа розквітне!


Вітаю дружину брата.
Нехай вона буде багата.
Щоб дарували їй квіти,
І красивою була ти.
Побажати хочу я так само
Мільйони грошей навіть.
Бути щасливою тільки з ним —
Побажати тобі хочемо.
Щоб довго жили разом,
Прокидаючись тільки з піснею.
Ти прийми мій поздравок,
Нехай все буде добре!


Зовиці часто конфліктують,
Ми – виняток з тобою,
Бажаю в день народження щастя
Тобі, рідна, всією душею.
Ти кращої мені подругою стала,
За все спасибі кажу!
Нехай буде кращого чимало,
Тебе я щиро люблю!


Пропала мужиків буйна голівонька,
Коли увійшла ти, вся як фея, в цю двері,
Склади їх в штабелі, моя золовушка,
Хоч буде чим топити взимку тепер!


Все по дому, на роботі
У чарівниці-зовиці
Виходить як треба,
Швидко, грамотно і вправно.
Нехай твій дім блищить і приваблює
Чистотою своєю кришталевою!
Будь завжди щасливою в житті
І здорової ідеально!


Вітаю тебе з цим днем!
І бажаю, келих свій наповнивши,
Щоб ти, іноді мене пригадавши
Згадувала про моє слово!
Будь ти вірною, гарною і доброю,
Втім, тієї, що сидить переді мною!
І знайди нарешті спокій...
Я люблю тебе, чуєш? Пам'ятай!


Спасибі, дорога,
Що є ти у мене,
Завжди мені допомагаєш,
Живеш не для себе.
Тебе я в день народження
Бажаю всією душею
Здоров'я і веселощів,
І бути завжди такий!


Чим ти, зовиці краще нету,
І кажу я всією душею,
Завжди підтримаєш ти бесіду,
Душа компанії великий.
У твоїй квартирі все блищить,
Переливається, грає,
Скрізь порядок і спокій.
Так нехай все життя хороші друзі
Тебе лише оточують,
І будь завжди ти молодий.


Зовиця, золовушка наша!
Всіх ти сонячна, ніжніше і красивіше!
Ради нині, привітати люблячи
З днем народження тебе рідна!
Щоб у будинок не стукалася біда
Будь щасливою сміливої завжди
Частіше смійся, мрій, дивуйся!
Залишайся собою, не змінюйся!


Дорога, мила
І ти дуже красива.
До нас у сім'ю увійшла ти сміливо,
Все навколо ніби заспівало.
Брат одружився і у нас
З'явилася ти — алмаз.
Загальний ми з тобою мову знайшли.
Щастя в домі знайшли.
З тобою спокійно і затишно.
І це абсолютно точно.
Так пошлю я поздравок,
Свіжою радості ковток.
Ти живи завжди безбідно,
І кохання тобі конкретною.
Нехай шампанське в келиху
Забере твої печалі.


Не сумуй золовушка по дрібницях,
Спи спокійно, міцно ночами!
Роби вранці пробіжку і зарядку
І справи твої тоді будуть в порядку!
З днем народження, дорога, не хандрити,
Про хороше і приємне говори!
Наші роки, що про них сумувати
Краще випити, та трошки закусити!


Дорога ЗОВИЦЯ, зізнаюся,
Я тобою від душі вітаю!
Ти — улюблениця нашого будинку,
У свято — гостя і гордість прийому!
Нехай твоя доброта приваблює
І друзів всіх людей перетворює!
Нехай удачі трапляються частіше
І супроводжує особисте щастя!




Нехай в житті у заловки буде справа, захоплення
І головне, впевненість у собі!
А у вихідні - відпочинок, розваги
І все, що тільки радує, - в долі!!


Дарую золовке в день народження,
Шматочок неба блакитного,
А в ньому знайти бажану зірку:
Свою любов, свою заповітну мрію!
Бажаю ніжності та вірності в коханні,
Душі її лише радості цветенья,
Нехай будуть ясними завжди, всі дні,
І нехай життя проживе вона без тужіння!


Чудовою золовкой
Я милуюся і пишаюся!
Якщо ти зі мною поруч,
Зникають сплін і смуток!
Нехай чоловіки, немов бджоли,
Як на цукровий сироп,
Звідусіль налітають,
Поки ти не скажеш STOP!


Нехай подарує тобі сонце
Теплоту своїх очей.
Нехай подарує тобі небо
Синяву своїх очей.
Нехай земля тобі подарує
Добрий лагідний схід.
Нехай все життя твоя
В годину стане голуба, як небосхил!


Пухнаста головка,
Посмішка на всю широчінь,
Весела золовушка
Щебече як снігур,
Сьогодні день варення
І їй від всієї душі
Ми пишемо поздоровлення
І голосно, і в тиші!


Зовиця, ти – моя сестра,
Нехай не по крові, але по дружбі,
Бажаю я тобі добра,
Адже ти – сестра рідного чоловіка!
Бажаю в день народження твій
Я тільки щастя і посмішок,
Щоб у душі панував спокій,
А в житті – мінімум помилок!

Комментариев нет:

Отправить комментарий