воскресенье, 14 августа 2016 г.

Привітання з Днем Народження Свекрухи у віршах

Розумниця, красуня,
Елегантний стиль,
Зачіска, хода,
Та-а-а-кі підбори!
Спідниця-олівчик,
Піднята брова –
От це і є вона –
«Страшна свекруха»?
Так, ось це саме
Я й сказала:
Ось така жінка –
Мого чоловіка мама!
Я за Вашу молодість
Підніму келих:
Нехай сяє Ваше життя,
Як яскравий карнавал!


У будинок до свекрухи я йду
І в руці квіти несу.
Стала мені другою мамою
І покликала за собою.
Справедлива і добра
Рада мені вона завжди.
Допоможе приготувати,
Допоможе випрати,
І вона прагне мені
Добрим словом допомагати.
Не кричить і не лає
Тільки вірно направляє
І підказує мені,
все ж недосвідченої невістки.
Я люблю її як матір
Кажу не будь похмурою,
Посміхаємося красиво
і бажаємо, Будь счасливой!


Ми бажаємо Вам у цей світлий день
Терпіння і сибірського здоров'я!
Нехай в душі і восени цвіте бузок
І дарує вам щастя любов сини
Нехай не забудеться рідних місць краса,
Верхівки сосен, сонцем золочены,
І рано вранці на траві роса,
І вночі місяця на небі точений ріг...
Нехай життя буде легше, світлішими
І грошей в гаманці не убуває.
Вище голову! І погляд веселіше!
І життя красивішим нашої не буває!
Нехай частіше відвідують Вас друзі,
А онуки, як і раніше, обожнюють,
Нехай багато років ще улюблена родина
Тепло Вас з Днем народження вітає.


Коли полюбила я Вашого сина,
Не думала, що це щастя подвійно,
Що з Вами я буду, як у рідному домі.
Такі свекрухи, скажу Вам, в ціні.
Дозвольте сьогодні сказати Вам: «Спасибі!»
Хочу побажати в цей святковий день,
Щоб Вас на руках неодмінно носили
І менше домашніх залишили справ!


Мама, з днем народження, дружно говоримо,
Не буде нехай хвилювань, любов'ю обдаруємо,
Ми діти твої, мила, і син, і донька,
Бажаємо, щоб сміялися лучинки твоїх очей!


Пані свекруха шановна!
Вітаю вас з шануванням!
Довгих років життя і терпіння
Вам я бажаю в День народження!
Виконання всіх бажань
Та вдалих у всьому починань!
Ігри з онуками бавлячись,
Кожен день живіть посміхаючись!


З свят ваших, рідна свекруха
Я від душі вітаю!
Радість і щастя, здоров'я, любов
В житті нехай не згасають.
Також бажаю вам, щоб завжди
Ви молодий залишалися,
Щоб ні смуток, ні біль, ні біда
Вам ніколи не зустрічалися.


Милою свекрухи
В цей день побажаю
Душею не старіти,
Не сумувати, не хворіти,
Частіше посміхатись,
Зі свекром цілуватися!
Радіти життю –
І ніяких цвяхів!


Як жінка, я тебе розумію,
Люблю, як ти, я твого сина.
І в Жіночий день тобі я пропоную:
Давай влаштуємо свято для нього!
Він буде щасливий бачити нас обох,
Веселих і щебечущіх удвох.
Ми, якщо постараємося, зуміємо,
Щоб хоч сьогодні був задоволений він.
В очах коханих знову побачити радість
Так хочеться і мені, і тобі!
Ми Жіночий день лише пограємо трохи -
Такий подарунок зробимо собі!


Моя дорога свекруха,
Прийміть мої вітання!
Бажаю, щоб тільки любов
До вас у серці прийшла натхненням,
Щоб щасливі були завжди,
І радісно мені посміхалися,
Щоб ніколи Не плакали,
А тільки частіше сміялися!


Сьогодні свято у свекрухи –
Вона сьогодні хороша.
Вона не моя мати по крові,
Але дуже близька душа.
Свекруха подарувала мені сина,
А я їй онука народила.
У сімейних узах наша сила,
Вона сильніше, ніж вудила.
Рідна мама, вітаю.
Бажаю миру і достатку,
Цвісти від щастя заклинаю,
Любові віддатися без залишку.


Для свекрухи повною мірою,
Щоб річкою удача,
Жити, не плакати, не боятися,
Така задача.
У день народження бути щасливою,
Ну і в будні теж,
Самою модною і красивою,
На актрису схожої!


Дорога свекруха, ми обіймаємо Вас,
Багато радісних днів
І спокійних ночей
Довгого життя, здоров'я бажаємо!


Ти моя свекровушка
Навіть ближче, ніж рідня!
Прийми вітання
Якщо що не так, - прости.
Як я тебе обожнюю
Багато радості бажаю,
Найбільш світлих днів і щастя
Нехай минуть всі негоди!
Ніяких турбот не знати
Ніколи не сумувати!


Ви молоді, розумні, красиві,
Такого виростили сина!
І за нього – особливе спасибі!
Ви для мене – орієнтир:
І на роботі – командир,
І вдома Ви – господиня,
І до чоловіка – з повагою,
І до молодих – з терпінням!
Синього птаха Вам в руках,
Блиску, радості в очах,
Інтересу і веселощів,
А по вихідних – неробства!




Хороша свекруха – друга мама.
Мені зі свекрухою дуже пощастило.
Ми обидві любимо одного чоловіка,
Зберігаємо затишок, родинне тепло.
З днем народження, моя друга мама,
Моя старша подруга, свекруха.
Дякую за мудрість і поради,
За допомогу, за терпіння і любов.
Бажаю радості, тепла і розуміння,
Щоб син вам приділяв увагу.
Здоров'я міцного і радісних моментів,
Подарунків та гарних компліментів.


Хочу Вам сьогодні сказати спасибі
За те, що мені близькою Ви зуміли стати!
За Вашого сина, за Вашу Любов,
І нехай я невістка Вам, а Ви мені свекруха,
Але спільну мову відшукали ми з Вами,
Хочу поклонитися сьогодні я мамі,
Нехай мамі не першою, нехай мамі другий,
Адже Ви зуміли стати мені мамою рідний!
Порадника кращого у Вас я знайшла!
Немає у Ваших промовах ні гірчинки, ні зла!
А якщо бували і суперечки у нас,
Прощення я хочу попросити у Вас,
Щоб словом лихим не образити Вас надалі!
Бажаю Вам в майбутньому сонцем горіти,
І нас розпалювати цим полум'ям знову,
Вселяючи в наш шлюб Повагу, Любов!


Ми попразднуем сьогодні –
Серцю стане веселіше.
Будь з роками, наша мама,
Здоровішою і веселіше!
З днем народження всі разом
Будемо довго вітати,
Щастя радісних миттєвостей
Багато ми будемо бажати!


Улюбленої свекрухи бажаю щастя і добра,
І вічної радості цветенья,
Усмішок, сонця і тепла
У Ваш світле свято - день народження!


Живіть і привіт,
Мила свекруха!
В цей день святковий
Рада бачити знову
Вас красивою, молодою,
Ставний, міцною, заводний!
Як Ви співаєте пісні –
Ніхто так не вміє!
Як печете пироги –
Мова німіє!
Удачу так тримати за хвіст –
Це мистецтво!
У мене до Вас назавжди –
Тепле почуття!

Комментариев нет:

Отправить комментарий