воскресенье, 14 августа 2016 г.

Привітання з Днем Народження Свату у віршах

Ми нашого свата всі любимо,
Ціни йому ну просто немає.
Сьогодні, в день його народження:
Бажаємо довгих років життя.
Він чоловік добрий, — безумовно,
Всі підтвердять — тут спору немає.
І беручи його слово,
Ми можемо чути стукіт карет.
Безперечно також утвержденье:
Що прекрасний, люблячий батько.


І від мене, сват, побажання
Прийми ти в день народження твій:
Сім'ї бажаю процвітання,
Дожити до весілля золотий!
Душі — спокою й удачі,
Всіх зовнішнім виглядом дивувати,
І зробити зразковою дачу,
І темпераментом блищати!
(ім'я), ми хочемо побажати
Тобі успіхів великих і щастя!
Настільки нами ти любимо,
Що покличеш в годину негоди
Або веселощів милий годину
Побачиш неодмінно нас!


Тобі, переймів, чого бажати?
Живи, не треба сумувати.
Мужик ти міцний, при розумі,
Бажаю радощів в сім'ї.


Мій милий сват, мій друже давній,
Ти мені завжди готовий допомогти,
І навіть чарку перехилити
Мені без тебе часом несила.
Хай буде шлях життя простіше,
Нехай не торкнеться серця страх,
Щоб нам один одного кликати на допомогу
Лише тільки в радісних справах!


Сват наш з Днем Народження!
Хай ангел життя твоє оберігає,
Біда нехай тебе не знає,
Хай горе від тебе біжить,
Друзів нехай не забувають.
Хай радість, щастя, сміх,
Удача, ніжність і успіх,
Як промениста зірка,
Тобі супроводжує завжди!


Сьогодні день народження у свата,
Нехай життя твоє буде завжди багата.
Нехай біди стороною обходять будинок,
Здоров'я всім, хто проживає в ньому.
І щоб вірні друзі завжди
Були поруч, хоч бігом йдуть роки.
А ми, твої свати, тобі ж побажаємо,
І побажань багато наболтаем.
Щоб наші діти радували Вас,
І онуків подарували б зараз.
Так приймай веселий поздравок,
І знай, що буде поруч твій другий переймів.


За кожним днем приходить новий,
І нічого не змінити...
Буває, життя часом сувора.
Але, все ж, варто далі жити!
І я від серця вітаю,
Бажаю щиро любові...
Що буде далі — я не знаю.
І просто кажу — Живи!


Я прийду сьогодні до свата
З вітальним листом.
Принесу я шоколаду,
Багато-багато мармеладу.
Візьму пляшку вина,
А до нього і шашлику.
Я скажу йому: «Постій!
Двері швидше мені відкрий!
Я хочу тебе привітати
І ще трохи додати
Все, що буде попереду.
Ти трішки почекай.
Сват — ти у мене хороший
І зовсім не мягкокожий.
Тому за всі труди
Ти мій подарунок прийми,
А на додачу поздравок,
Щоб не було поправок!»


Сват, в день народження твій.
Тобі серцево я бажаю:
Нехай щастя, радість і кохання
Все життя наповнюють собою,
Нехай новий день несе тобі
Відкриття і впечатленья,
У будь-яких справах нехай пощастить,
Вдасться все без винятки!


Ми нашого свата всі любимо,
Ціни йому ну просто немає.
Сьогодні, в день його народження:
Бажаємо довгих років життя.
Він чоловік добрий, — безумовно,
Всі підтвердять — тут спору немає.
І беручи його слово,
Ми можемо чути стукіт карет.
Безперечно також утвержденье:
Що прекрасний, люблячий батько.
Поздравок, приносить щастя,
Його ж, нести хоче читець.




Прийшла твоя золота пора,
Що восени в серці прокралася.
І нехай тобі здається - це гра,
Але зрілість в життя постукала. ...
І нехай ти вже не такий молодий,
Ти мудрий і справедливий.
І нехай проливається щастя сльозою,
Адже щастя твій незримий супутник. ...
Бажаємо, щоб було все у тебе:
Радість, шану і азарт.
І нехай для тебе немає прекрасніше дня,
Ніж твій день народження сват.


З днем народження, рідний!
Щастям мені ти світиш!
У небі жодної хмаринки
Ти в долі не зустрінеш!!!


Вітаю тебе з Днем народження,
Дорогий шановний сват,
Нам доводиться, як на арені,
За грою дітей спостерігати.
Як хотілося б, щоб за правилами
Проходили їхні ігри-бої,
Щоб один одного вони не «підставили»,
Щоб жили в союзі любові.


Разлюбезный, милий сват,
Я тобі безмірно радий.
Ми з тобою як брати
Ось такі ми сваха!
Твій прихід для нас з дружиною
Наче серця вихідний!
Сядемо в ряд до плеча плечем,
Попащекувати є про що:
Про тебе і про мене,
Про дружину і про рідні,
Про рибалку і грибах,
Про начальників «дубах».
Про все поговоримо,
Приймемо стопки горілки три,
Буде мало – повторимо
І ще поговоримо:
Про діточок та батьків,
Про солоних огірках,
Про футбол і кіно,
Де вже не було давно.
Заходь частіше, сват!
Я тебе, як брата, радий!!!


Ти суворий сьогодні, сват,
І на то вагомі причини:
З Днем Чоловічим лютневим, сват!
Немає в країні сильніше чоловіка.
Каже кума: запитай,
Не повірив у Бога ти ль? —
Адже сьогодні на Русі
Ти — билинний богатир!
М'язи для боїв качай —
Нехай дізнаються, як зустрічаємо...
А поки — сватів зустрічай,
Але — не молоком, не чаєм!!!

Комментариев нет:

Отправить комментарий