воскресенье, 14 августа 2016 г.

Привітання з Днем Народження Невістці у віршах

Невістка може донькою стати –
Ти для мене рідною стала,
Хочу тобі я побажати,
Щоб ніколи не сумувала,
Щоб ти завжди залишалася
Прекрасною, доброю і веселою,
Щоб не прийшла в дім біда,
Щоб у справах був зелений світло!


Мій син подарував мені дочку –
Невістку золоту.
Як хочеться побачити в ній
Доню мені рідну.
Квітни на радість всій родині.
Нехай син мій тебе балує.
Давайте онуків мерщій.
Нехай роки тебе радують!


Улюблену невістку вітаю
Сьогодні з днем народження від душі,
Я щастя їй сімейного бажаю,
Щоб дні і ночі були хороші!
Завжди залишайся такою прекрасною,
Свекруха свою люби і поважай,
А головне, ти частіше усміхайся –
Тоді в душі твоїй настане травень!


Як рання пташка -
Щаслива, ніжна
Так будь ти ж завжди
Так весела.
Твою доброту
Я ціную більше за всіх
Ніжність дбайливих рук
Та у справах завжди успіх.
Як мені пощастило
З такою невісткою
З милою, красивою,
Такою молодою!
Бажаю тобі
Такою залишатися,
І хорошою дружиною,
І невісткою, і мамою.


Нехай у цей день веселощів пісня дзвенить,
Піде біда і згинуть всі негоди,
Для нас ти дочка і від душі прийми
Ти пожеланья ніжності і щастя!
Для мами онуків наших, для тебе,
Дні радості надовго нехай триватимуть,
Удача прийде і спокій, піде біда,
І, що задумала, все буде виходити!


Про невістку ось таку
І не мріяв я золоту
Тільки в хату ти до нас зайшла
Відразу принесла щастя
Там де ти завжди тепло
Нам з тобою пощастило
Ти красива й струнка
І, звичайно ж, розумна
Яскраво світиш нам завжди
І не прийде до нас ніколи біда
Ми від радості кричимо
І Бога за тебе дякуємо!!!


Повір, що я всією душею
Бажаю тобі тільки щастя,
Поговори, як дочка зі мною,
Тобі я стану мамою!
Прийми в день ангела привіт,
Лише з щирою любов'ю,
В родині завжди нехай лад, рада,
Рідна ми стали кров'ю!


Сама світла, добра, ніжна
Невістка моя гарна та бадьора
Твоє серце добром безмежно безбережне
І по життю завжди весела!
Вітаю тебе, дорога моя
З днем народження в цей щасливий день
Нехай в душі у тебе – розцвітає весна
Купідон любов дарує грайливий!


Ось це мені з невісткою пощастило!
Чуйна, розумна, працьовита,
Ми дружимо з нею, злим язикам зло,
Вона і цікава, і красива.
Бажаю тобі чоловіком дорожити,
Завжди такою ж чуйною залишатися,
Рідних й близьких шанувати,
І частіше посміхатися!


Побажання наші сьогодні
Дуже щирі, хоч і прості:
Щастя в житті, удачі, здоров'я,
Благоденства і доброти!
Ще багато чого можна додати
Про успіхи і радісних днями!
Як приємно привітати невістку
У найбільш світлих і теплих тонах!


З днем народження вітаю!
Щастя і любові бажаю!
У кар'єрі нехай тобі пощастить
Досягти до рівня зірок висот!
Сімейне життя нехай буде солодке,
Завжди залишайся для чоловіка загадкою!
Нехай радують діти тебе знов і знов!
З любов'ю і повагою. Свекруха.


Сьогодні птах неземна
Над нашим будинком пролітала
Вона крилом своїм махнула
І тихенько шепнула
Що невістки краще немає
І що є ще секрет
Що тобі на небесах
Допоможуть у справджені мрії
В тобі добра хоч греблю гати
І ніколи не забувай
Що я з тобою завжди поруч
І буду для тебе втіхою!!!


Ти для нас – друга дочка,
Не нарадуємося ми.
Ради ми завжди допомогти
Серед літа, серед зими.
Ми тобі побажали
Бути щасливішою з кожним днем,
Щоб не було печалі,
Повною чашею був твій дім.


Ти невістка, дружина сина,
Значить, ти моя рідня!
Будь здоровою і щасливою,
З Днем Народження тебе!




Танцюєш ти, наче балерина,
Твій образ - з чарівного, зі сну,
І від грецької богині фігура,
З днем ангела, невестушка моя!


З нашим милим сином
Стала ти сім'єю єдиної
Бажаємо ми тобі бути щасливою,
На День Народження нас запросити!


Ти яскрава, як сонечко, день такий ласкавий,
Синочку люба жіночка, нам на серці спокій,
Невестушка, ти мила, вже бережи себе,
Щоб детушки народжувалися красиві у тебе!
Від душі ми привітаємо невестушку,
Побажаємо здоров'я, любові і успіхів,
Щоб світило їй сонечко вічно,
І не вичерпалася серця доброта.


Ти невістка не дорослішаєш
А лише тільки хорошеешь
Все стаєш шикарней
І звичайно лучезарней
І сьогодні в день народження
Побажаю я везіння
Свято було, щоб кожен день
І не приходила, щоб лінь
Ти будеш здійснювати подвиги
А я тобі буду допомагати
Вірю, багато чого досягнеш
І нам відкрито посміхнешся
Я бажаю світлих днів
І перевірених друзів!!!


Невістці побажати хочу
Я в цей день народження,
Справи щоб були по плечу,
І життя без хвилювання,
Щоб все вдавалося завжди,
Щоб ти купалася в любові,
Щоб з тобою, як ніколи,
Лише найкраще траплялося!


Невістку вітаю з днем народження!
Чого тобі, рідна, побажати?
Очі завжди хай світяться радістю,
Проблем і неприємностей не знати!
Любити і бути коханою своїм чоловіком,
Здорових діток вам бажаю я,
Щоб і в літню погоду, і в холоднечу,
З тобою були вірні друзі!

Комментариев нет:

Отправить комментарий