воскресенье, 14 августа 2016 г.

Привітання з Днем Народження Сватье (Сваха) у віршах

Сваха, з днем народження, міцного здоров'я,
Щоб у наших онуків на весіллі станцювати,
Нехай ми і не родичі, але то лише по крові,
Наші діти поруч, ти обом мати!


Сваха, мила моя,
Вітаю я тебе!
З Днем народження, люба,
Я побажаю здоров'я.
Дні твої нехай будуть яскравими,
Нехай засиплють все подарунками,
Ми бажаємо щастя море,
І не знай ти більше горя!


Зріє пропозицію
У родинному народі
Сваху в день народження
Нам привітати в оді!
Красою отмечену,
Стрункістю, працею,
Славімо диво-жінку,
І сім'ю, і будинок!
Немає зморшок на шкірі,
Серце гаряче...
Свати, будь такий же
Ти ще років сто!!!


Тримай поздравок, нова рідня!
У ньому пожеланья фортеці душевної,
Впевнені, що не пройде і дня,
Потрібно стійкість неодмінно.
Ми обидва знаємо, наші дітки,
Звичайно, один для одного створені,
Але шлях до досконалості часом прикрашений,
Тернистими дорогами, важкі,
Вони деколи, але ми подолаємо,
Усі прикрості і радості, пройдемо,
Великою компанією буде веселіше.
Мирити, вже пройденим шляхом.


Сестри так не дороги і брати.
Лише одній тобі летить душа:
З днем народження, сонячна сваха!
Ти мудра, струнка і гарна,
Діток ти плекаєш і голубишь,
Труднощі одні часом терплячи...
Нехай, як ти всіх нас, рідна, любиш,
Так усі люблять, сватьюшка, тебе!


Я купив зараз квіти
Небувалої краси.
Понесу я свій букет
І красивий браслет
Сватье милий, дорогий
І, звичайно ж, рідний.
«З днем народження тебе,
Ангели тебе зберігаючи,
Нехай твій шлях оберігають,
Яскравим світлом освітлюють.
Щастя міцного, як сталь.
Ну а теплих днів, як шаль.
Нехай мрії збуваються,
Бажання виконуються.
І до тебе хай поздравок
Полетить, як вітерець».


Від душі сваха розважся
У свято чудовий,
Нехай тобі подарує життя
Радість обов'язково!
Все, за що берешся ти,
Роби з захопленням,
Нехай збуваються мрії!
Щастя і везіння!


Уклін Вам, свахо, з днем народження,
Цвісти і пахнути багато років,
Завжди щоб було настрій,
Як сонячної весни букет!


Добрішими жінки не знаю,
Тобі я лише любові бажаю!
Сьогодні, в свято, в День народження,
Нехай славним буде настрій!
Тебе я, сваха, вітаю,
Мрії здійсняться, я знаю!
Здоровою будь ти і щасливою,
Сім'єю своєї завжди коханій!


Бажаю щастя милою сватье!
Нехай минають роки,
Будь радісна і молода
Завжди! Завжди! Завжди! Завжди!
І так їй гріхи простяться,
Читає мої вірші!


Сваха наша дорога,
З днем народження вітаю.
І хочу тобі сказати:
«Щоб ти була красивою,
Милою, доброю і коханою.
Щоб жила ти багато років
Без жалю і без бід.
Тобі я побажаю
Бути найкращою мамою в світі.
Прийми скоріш поздравок
І любові свій острівець.


Сваха, мила моя,
Вітаю я тебе!
З Днем народження, люба,
Я побажаю здоров'я.
Дні твої нехай будуть яскравими,
Нехай засиплють все подарунками,
Ми бажаємо щастя море,
І не знай ти більше горя!


У свахи сьогодні День народження!
Привітати її нам звичайно не лінь!
Господиня, чудова мати і дружина,
І з онуками, ми віримо, буде ніжна!
Бажаємо ми сваха тобі від душі,
Щоб дні твої були завжди гарні!
Здоров'я побільше, добра і любові,
І в радості, в щасті, проживи сто років!


Знайти любов, проте, складно...
Але допомога нам не зашкодить.
Не треба бути нам обережними,
Адже щастя — просто попереду!
І цей день сповнений щастя,
І в цей день прийми уклін!
Що побажати тобі? Не знаю...
Скажу одне — люблю давно...


Тобі я, свати, побажаю,
Лише молодості, знову травня,
Щоб діти наші розцвітали
І нас з тобою — не забували.


З Днем народження, свати, вітаю
І від усієї душі бажаю:
Щастя, радості, добра,
Бути карнавал завжди.
Що задумано — виконати,
Життя прекрасне — це пам'ятати.
Посміхатися, довго жити,
Людям приносити радість.


Молода, пустотлива,
І така заводна,
Хоч пів світу обійти
Краще свахи не знайти!
З Днем народження, люба,
Щастя і любові бажаю!
Будь прекрасною завжди,
Не сумуй ти ніколи!




Ти жінка красива і мила,
Сьогодні ти зовсім вже розцвіла.
З днем народження, рідна сваха,
Нехай життя вирує з великим розмахом.
Тобі і щастя неземного,
І настроенья бойового.
Хай молодість буде нескінченною,
А дружба з нами довговічною.
Успіхів дуже-дуже багато
У твого рідного порогу.
Так приймай сватівський поздравок,
Від життя отримуй крутий виток.


Наша сваха гарна!
І щедра її душа.
У День народження я бажаю,
Нехай очі сяють радістю!
В гості прийдуть друзі
І улюблена сім'я.
Мила, тебе ми цінуємо,
Дружбі нашій не змінимо!


Ти жінка красива і мила,
Сьогодні ти зовсім вже розцвіла.
З днем народження, рідна сваха,
Нехай життя вирує з великим розмахом.
Тобі і щастя неземного,
І настроенья бойового.
Хай молодість буде нескінченною,
А дружба з нами довговічною.


Свати, тобі бажаю щастя
У день народження і завжди.
Насолоджуйся кожною миттю.
Нехай здійсниться мрія!
Для тебе нехай навіть сонце
Яскравіше світить круглий гол
Нехай удача посміхнеться.
Нехай успіх всюди чекає!


Ні, не можу не співати-танцювати я —
Адже відзначаємо твій ми, свати,
За життя кращий ювілей!
Так вина гарні, салати,
Сьогодні на чолі столу ти —
Прекрасніше всіх і веселіше!
Лише про одне зараз шкодую —
Не накопичився до ювілею
З мільйони «баксів» чек...
Але без нього, однак, теж
Ти всіх господарської ній, молодше,
Наш найкращий чоловік!


Сваху сьогодні хочемо привітати,
І в День народження ми їй кажемо:
Нас наші дітки з вами поріднили,
І, до нашої радості, вони полюбили один одного.
А сваху ми дякуємо за дочку,
«Спасибі» у цей день ми говоримо.
Здоров'я, посмішок, успіхів у всьому,
Тебе, свати, любимо, завжди чекаємо в гості.

Комментариев нет:

Отправить комментарий