воскресенье, 14 августа 2016 г.

Привітання з Днем Народження Кузена у віршах

Мій кузен, мій улюблений брат
Вітаю від душі!
Будь ти ангелом зберігається
Для порятунку душі.
У День чудовий твій народження
Я бажаю лише добра,
Завтра, знаю без сумніву,
Буде краще, ніж учора!


Вітаю, кузен - милий брат:
День народження іль кругла дата -
Щасливий будь, будь сильний і багатий,
За столом щоб зібралися колись...
Так, ми знову з тобою за столом,
П'є рідня за тебе - честь по честі.
Худо не вспомянем про минуле,
Помріємо про майбутнє разом!
Я і всі ми бажаємо тобі -
Ні, не життя сухий і остогидлої -
Виконання планів в долі,
І любові - всепогодно-стокрылой!
І ти, кузен, мій славний брат,
Будь нею молодий і багатий!!!


Кузен, братішка! Ювілей!
Твоя кругліше круглих дата!
Вино з бочки в кубки лей -
Життя не проходить без вороття!
Досяг ти багато чого вже,
Хоч рано підбивати підсумки:
Чекають нові плани в душі,
А тіло - нові дороги.
Іди, ламаючи лід, вперед,
Чисть зуби міцним "пепсодентом",
І вибере тебе народ -
За розум і совість - президентом!!!


Вітаю, двоюрідний брат!
З днем народження! Посмішок, добра!
Зведеного щастя в квадрат,
Дружби міцною і близьких тепла!
Через життя хай вогник мрії
Проведе крізь туман зла і бід!
І додам я в свій поздравок
Побажань всіх благ, довгих років!


Ти мені завжди був як рідний,
Веселий, галасливий, пустотливий,
Талановитий у всьому, завжди,
З тобою не скучно ніколи!
Я в День народження побажати
Хочу кузен – не сумувати!
Про нас, рідних, не забувати,
Удачу за крило зловити!


Брат двоюрідний, не важливо,
Для мене ти як рідний,
Відносини завжди,
Краще всіх у нас з тобою,
І в цей час поздравок
Ти мій лови, побажання цінуй,
Будь здоровим, сильним, сміливим,
Не рубай з гаряча,
Проживай ти життя вміло,
Будь веселим, як зараз,
З днем народження брат коханий,
Вітаю я тебе!


Пам'ятаєш, як носилися разом
Ми з тобою в дитинстві, брат?
І, здавалося, світ був тісний,
Ні в чому не було перешкод!
Так, кузен, ми стали старшими,
Розійшлися наші шляхи.
З Днем народження вітаю,
І любов тобі знайти!


Братику! Прийми від мене поздравок!
Спасибі зараз я Тобі кажу
За те, що не раз Ти мені в житті допоміг.
І море уваги Тобі подарую
В той святковий день,
Що народження Твоїм,
Як дивом небес був відзначений.
Спасибі! Спасибі за те, що Ти є!
Наш братський союз буде вічний!


Кузен! Тебе привітати рада,
Ти для рідних завжди відрада!
Ми День народження всією юрбою
Прийшли відсвяткувати з тобою.
Любові бажаємо, щастя купу,
І радості велику хмару,
Нехай свій дощ проллє на нас,
Нам так потрібна вона зараз!


Ти, братик іль кузен,
Свято це важливий всім —
Всій рідні великий в окрузі!
Поважають тебе люди!
Разом будемо вітати,
Поздравок тобі писати!
Побажаємо світло в долі
І перемог у всьому тобі!
Розуміння сім'ї
І підтримки від рідні!
Від себе ми обіцяємо:
У будь-якій справі допомагаємо!


Мені здається, сьогодні ти став старше,
Кузен мій – найрідніша людина
Зберіг свою юморность, без неї тобі як же
Радуєш старших, знайомих, друзів.
Бажаю успіхів у будь-яких починаннях
Що б не забувся, мене згадував
Осягнути я бажаю глибоких знань
І що б щастя вершини пізнав!



Кузен! З народження твоїм
Веселим, світлим днем!
Легко на світі нам двом
Горіти вогнем любові!
Розумний, сильний, красивий завжди.
З серіалів мачо!..
Скарбничкою будуть хай року,
У них – щастя і удача!


Братик двоюрідний,
Для мене ти рідний,
Твоє день народження,
Зазначимо з лишком,
Привітання від мене,
Неодмінно прийми,
Свою усмішку і радість,
Сьогодні ти подаруй,
Бажаю удачі і фарту,
Світлих і радісних днів,
Великого натхнення,
Справжнього азарту,
Дорогу в життя з рівнею


Брат двоюрідний, не важливо,
Для мене ти як рідний,
Відносини завжди,
Краще всіх у нас з тобою,
І в цей час привітання
Ти мій лови, побажання цінуй,
Будь здоровим, сильним, сміливим,
Не рубай з гаряча,
Проживай ти життя вміло,
Будь веселим, як зараз,
З днем народження брат коханий,
Вітаю я тебе!


Нехай ми не рідні, але все ж
З дитинства ми з тобою схожі.
Тому що наших батьків
З появи на світло немає рідніше.
І ніхто красивіше не скаже
Вітаю тебе з днем народження!
Братові я своєму побажаю
Бути активним, таким як завжди!
Тільки тим, хто багато знає
«Відкриваються всі міста!»


Дивлюся веселий ти сьогодні,
А як інакше може бути,
Тобі сьогодні день народження,
Пора і поздравок ловити.
Всіх благ від нас тобі брате,
Від всієї нашої великої родини,
Бажаємо, що б була житуха,
Як в казці і ще любові.
Любов була, щоб завжди поруч,
А ти шануй, оберігай,
Кохана, щоб своїм поглядом,
Для вас створила вічний рай.


В день іменин у подарунок братові,
Несу подарунок я крилатий,
Що це є – поки загадка,
Але брав його з-під прилавка!


Нехай час стрімко мчить вперед,
Ти, брате, не журися, адже прекрасна дорога!
Завжди нехай душа у веселощів живе,
Твій розум гострим був, і легкі були ноги.


Трохи років минуло, трохи зим,
Свій в пам'яті вони рівняють ряд,
Ми пам'ятаємо ці віхи – всі за ним,
Але не згасає наш молодий заряд!
Братик мій, веселих тобі днів,
Щоб все вирішувалося тільки в потрібний колір,
Ти люби життя, щоб ти зріднився з нею,
Ось братський в день народження порада!

Комментариев нет:

Отправить комментарий