воскресенье, 14 августа 2016 г.

Привітання з Днем Народження Невістці у віршах

Світла, легка, красива і горда
Завжди йдеш по життю без праці.
Ти вірна, ніжна дружина
І в серце чоловіка ти царішь одна.
Ми з днем народження
Тебе привітати ради,
Ти наша гордість,
Щастя і відрада.


Невістка – нелегка звання,
Але ти його гордо несеш.
Супер-дружина і подруга,
Сімейне вогнище бережеш.
З днем народження, невестушка-донька,
Я тебе, як рідну люблю.
Про здоров'я твоєму і синочка
Кожен день я бога молю.
Я бажаю жіночого щастя,
Нехай живе у твоєму серці любов.
З днем народження, невестушка-донька,
Каже тобі мама-свекруха.


Завжди мріяли про доньку,
І ось вона в сім'ю прийшла,
Тобі, невістка люба,
Бажаємо щастя і добра,
Квіти, без рахунку поздоровлення
Тобі від нас на свято твій,
Залишать нехай тебе хвилювання,
Ми за тебе всією родиною.


Ти – як дочка для мене,
Мила невістка!
З днем народження тебе!
Будь завжди чудовою!
Будь здорова і розумна,
Доброї залишайся!
Адже У мене ти одна!
І не розслабляйся!


З Днем Народження, кохана невістка!
Ти сьогодні, як завжди, чарівна!
Не знайти тебе на світі гарніше!
Як же пощастило нашому синочкові!
Будь же щаслива, невістка люба!
Радості, добра тобі бажаємо!
Нехай здійсняться сподівання і мрії
У такої красуні, як ти!


З днем народження, невістка!
Даруємо ми вірші, квіти:
Так розумна, добра, чарівна
На планеті тільки ти!
І бажаємо ми на роки
Щастя і любові тобі,
Нехай негода і негаразди
Не з'являться у долі!
Улюбленою чоловіком, ти будь дітками
Так свекра зі свекрушкой не забудь!!!


Невістка, мила моя,
В тобі душі не чаю я!
Все в тобі є, – добро і ласка,
Ти прикрасила будинок наш казкою.
Від усієї душі тобі бажаю,
Здоров'я, миру, не тужити,
В серці любов нехай палає,
Сімейним щастям дорожити!


Вітаємо тебе, зіронько,
Невістка з Днем народження!
Подарувати хочемо батьківське
Благословення!
Нехай завжди настрій твоє буде добрим,
Твій Гардероб завжди буде модним, привабливим,
Хай росте здоровим твоє чадо,
Тебе бачити в гостях завжди раді!


Моя невістка золота
Дівчина ти пустотлива
Твій сьогодні день народження
І хочеться бажати везіння
З тобою мені дуже пощастило
Це давно всім відомо
Ти господиня краще немає
Це точно не секрет
Синові дуже ти підходиш
І наш дім добром наповниш
Ти красива і розумна
І ти мені дуже потрібна
Будь щасливою ти завжди
І не застане нехай біда!!!


Невістку вітаю з днем народження!
Чого тобі, рідна, побажати?
Очі завжди хай світяться радістю,
Проблем і неприємностей не знати!
Любити і бути коханою своїм чоловіком,
Здорових діток вам бажаю я,
Щоб і в літню погоду, і в холоднечу,
З тобою були вірні друзі!


За серце чоловіка коханого
Ми, на щастя, не боремося зовсім.
Йому ми по-різному дороги,
По-різному нас підносить.
І так як ми – мудрі жінки,
То вип'ємо з тобою, невістка,
За свято, за твій День Народження!
Щоб в серці вистачало нам місця!


Ти - наше маленьке сонечко,
Яке світить яскраво і радісно,
Усміхається всім, хто знаходиться поруч,
І дарує щастя близьким людям!


Моя невістка люба,
З тобою мені дуже пощастило!
Тебе сьогодні поздоровляю,
Бажаю щастя, всім на зло!
Завжди будь красивою і мудрою,
Своєї свекрухи помагай,
Моя невістка – просто диво,
Улюбленою будь і не страждай!


Про невістку про такий
Я мріяла всією душею:
І красива, і скромна —
Справжня дружина!
І господиня хоч куди.
Не дивись, що молода!
Буду я тебе любити,
Слово кожне ловити
І як любляча мати
Буду донькою називати!
Хороша невістка наша,
Всіх невісток в світі краше,
І синок наш молодець.
Щастя свого коваль:
Знайшов собі подругу,
І тепер на всю округу
Крикнемо «гірко!», «в добру путь!»
Щоб щастя не злякати!




Невістка – ти моє світло очей!
Немає в світі краше і стрункіша,
Так і розумніший. На світі не знайти
Кращої подруги, мами і дружини!
Бажаю в День Народження – ювілей,
Міцного здоров'я тобі і сил,
Щоб діти радували і росли скоріше,
І щоб чоловік ще крепчей любив!


Дружина нашого сина - наша дочка.
Ми любимо всі її серцево.
Свої емоції стримати не в могти -
Такої невістки ради нескінченно.
Тебе, рідна, з Днем народження вітаємо!
Бажаємо в житті бід не знати!
Щоб чоловік зарплату приносив бажаємо,
Щоб вистачило побувати за кордоном.


Жінок немає, таких як ти
Нехай збуваються мрії
Ти заслуговуєш на щастя
І не зустрічати ніде негоди
Невістка ти моя рідна
І звичайно пустотлива
Мене завжди ти веселишь
І без діла не сидиш
Даруєш казку щодня
І квітне, прям як бузок
Ти дорога мені невістка
Щоб все було як уві сні
Прям як у казковій країні!!!


Хороша невістка — цю фразу
Не так вже часто люди говорять.
В чому твій секрет? А втім —
Видно відразу — секрет в любові.
Красномовний твій погляд!
І дорогого коштує твій секрет!
Бережи його! Щасливих довгих років!


Ми вітаємо тебе, люба!
Щастя бажаємо, здоров'я.
Ти, якщо чесно, є одна така,
Ми тобі скажемо з любов'ю:
Наша невістка – найкраща в світі.
З легкістю можемо сказати,
Куховарить, шиє, прибирає в квартирі,
Краще її не знайти!


Нехай у цей день веселощів пісня дзвенить,
Піде біда і згинуть всі негоди,
Для нас ти дочка і від душі прийми
Ти пожеланья ніжності і щастя!
Для мами онуків наших, для тебе,
Дні радості надовго нехай триватимуть,
Удача прийде і спокій, піде біда,
І, що задумала, все буде виходити!

Комментариев нет:

Отправить комментарий