воскресенье, 14 августа 2016 г.

Привітання з Днем Народження Тещі у віршах

Я з улюбленою тещею дружу,
До неї, як роботу, ходжу:
Так, як теща вміє нагодувати –
Це треба зятя любити!
Годівля – це, звичайно, класно,
Але теща моя у всьому прекрасна:
Розумна, весела й молода –
Дай Вам Бог, теща,
Щастя без краю!


Нехай квіти прикрасять свято,
Голосніше музика звучить!
Будуть тости за здоров'я
І квітучий бадьорий вигляд!
Нехай щасливі хвилини
Тещі радість принесуть
І стають все краще
Життя, достаток і затишок!


Теща, теща дорога!
Без тебе ми як без рук!
Без тебе немає врожаю,
Без тебе не стерпимо мук!
Будь здорова і красива,
Весела й молода,
Та давай-но вип'ємо пива,
Що не сперечатися ніколи!


По життю Я хлопець потужний,
Але ніяковію тут злегка,
І пишу Вам, моя теща,
Маленький експромт поки,
Щоб Вам бути завжди здоровою,
Не хворіти і не сумувати,
А при роскладе млинців б –
І про зятя не забути!


Тещі – це теж люди,
І, як водиться, серед людей
Є хороші, а є –
Страшніше атомної війни!
Як ти до людей – так вони до тебе,
Як ти до тещі – так і вона до тебе!
Я цей закон розумію,
Тещу свою почитаю,
У іменини я побажаю їй
Не старіти, посміхатися
І такою ж доброю залишитися!


Ну що ж, теща дорога,
Ваш особистий свято настав,
І я, удачі вам бажаю,
Добра, терпіння і сил!
Нехай всі справи вдаються,
Збуваються мрії завжди,
Нехай по життю світить сонце,
І не грустится ніколи!


З моєю тещею я дружу,
До неї на млинці ходжу.
Приходьте в гості до нас,
Рада буде теща вам!!!


Як багато дівчат хороших...
Так у пісні виспівує,
Чому ж із цих лапушек
Тещі похмурі виходять?
Ти не хмурься, теща, не треба –
Обдаруй краще ласкавим поглядом!
Я тобі за один тільки погляд
Подарую шикарний наряд!


Привітні і привітні, ласкаві
І вмієте вислухати, зрозуміти.
У будь-який момент допомогти, готові ви
Своїм радою мудрим підтримати.
Спасибі, що тепло своєї душі
Сім'ї ви нашій даруєте з любов'ю.
Бажаємо щастя вам, успіхів великих,
Благополуччя, міцного здоров'я!


Спасибі, названа мама,
За доньку і все, що з нею прийшло,
Що життя – не тільки мелодрама,
Що в ній і чисто, і тепло.
Бували іскри між нами,
Часом навіть грім гримів,
Але я завжди пишався Вами,
І навіть трохи боявся.
З дружиною ми знали небагато,
Про те, який сімейний побут,
Але в підведенні підсумків
Ніхто був Вами не забутий.
Ми замечанья пам'ятаємо, цінуємо,
За життя гордо їх несемо,
А то – давайте на пельмені,
Або пиріг, там, спечемо!
Хоча сьогодні – славний привід,
Ми знову разом, всіх Вам благ!
Для розговіння найкращий довід –
За тещу тост! То не дрібниця!


Хочемо уклонитися тобі до землі
За те, що зігріти твої руки змогли
Вогнище наш сімейний, затишок нам створити!
Ти бабусею найкращої зуміла стати нам
І самої турботливою мамою серцевої!
Тобі вдячні ми всі безмежно,
За волю твою, за шалену силу,
За те, що в серця нам Надію вселила
На кращі дні, на наш спокійний сон,
І кожен з нас в твою душу закоханий,
Ти самий прекрасний, рідний Чоловік,
І серце твоє безмежне навік,
І місця в ньому багато для зятя і дочки,
І ці святі, душевні рядки
Ми хочемо подарувати тобі на День Народження,
Нехай світло твоїх очей в цей день з натхненням
Запалить полум'я в кожному і яскравим вогнем
На радість тобі хай палає вогнищем!


Зяті й тещі – тема анекдотів,
Що всмак розповідають мужики,
І не вистачає тільки кулеметів,
Щоб тещ змести з лиця землі!
Насправді тещ своїх ми любимо,
І анекдотами ми тішимо лише друзів.
А якщо ми серйозно судимий,
То краще подивитися на себе.
Теща дорога, в День народження Ваш,
Підтверджу, що Ви – не анекдотів типаж!
У мене до Вас почуття ніжне,
Як океан – воно безмежне!


Так, були б з мене одні мощі!
Я був би сумний і тощ,
Коли б не улюблена теща,
Найвродливіша з усіх тещ!
Між нами трапляються драми,
Але нині, як головний заповіт,
Скажу: з днем народження, мамо!
Здоров'я Вам і довгих років!


Тещею я вже не кличу,
Вам з радістю слухаю
І ради дуже чекаю!
А поки що прийміть зі світом
Мій сыновничий уклін,
Вас, як пиво обожнюю,
Навіть десь і люблю!




Ви - прекрасна людина,
Я вас вітаю!
Довгим нехай ваш буде повік
Від душі бажаю!
Як мені з тещею пощастило!
Нехай дізнаються люди -
З нею ми дружимо, всім на зло,
Нехай так далі буде!


Як багато анекдотів ходить –
Не ладнають тещі і зяті.
Бути може, у них і правда щось...
Але тільки теща у мене
Завжди допоможе і підкаже!
Вас з днем народження, милий друже!
Спасибі вам за вашу доньку,
Здоров'я вам і жити без мук.


Світлий день сьогодні –
У тещі День народження!
Тещу вітаю
Від усієї моєї душі!
Розумна Ви, теща,
Добра, люб'язна,
Загалом, теща,
Усім Ви гарні!


Теща мила і шановна!
З Днем народження Вас вітаю я!
Я хочу, щоб душа Ваша співала,
По господарству робота кипіла,
Кожен день щоб Ви усміхалися,
Щоб завжди молодий залишалися!
Вітати адже благородне заняття,
Так прийміть вітання від люблячого зятя!


Улюблену тещу я хочу привітати,
Здоров'я – що головне – їй побажати,
І щиро вас перед іншими прославити,
Ви стали рідний для мене, ви –як мати.
Хочу, щоб і надалі нічого не змінювалося –
Щоб з вами ми були, як перш, дружні.
Щоб все, що бажаєте, завжди вдавалося,
Щоб снилися вам прекрасні сни!


Я з Днем Народження вітаю Вас!
І побажати хочу я Вам зараз,
Щоб всі бажання і мрії збувалися,
Щоб в житті ніколи не сумували!
Ще Вам, теща, я хочу сказати,
Що в цьому світі все можу віддати,
Тільки б завжди були щасливі
І щоб не чіпали року ваші очі!
Нехай завжди сонце освітлює шлях,
Нехай з життя всі негаразди відганяє!
Бажаю щастя і любові навік,
Ви найдобріший у світі людина!

Комментариев нет:

Отправить комментарий