воскресенье, 14 августа 2016 г.

Привітання з Днем Народження Свекрухи у віршах

Свекруха – це щось
Зі старих казок:
Губи стиснуті,
Різкі фрази...
Моя – просто жінка,
Просто красуня,
Яка всім навколо
Дуже подобається!
Неконфліктна
І дуже весела,
Дуже розумна,
І дуже тепла!
За неї я піднімаю келих
І в серці її приймаю!


Свекруха! День народження
Ось свято справді:
Увійшовши в затишку сень,
Ви про мене переймалися!
Увійде у дім щастя нехай,
Щоб співати, танцювати, сміятися!..
А біль, печаль і смуток,
Пішовши, не повторяться!


Ви другою мамою стали для мене,
Всю ніжність проявляючи, і люблячи
Прикладом стали вмить Ви для мене,
Ми разом одна дружна сім'я.
Прийміть подяку від мене,
У Ваш ювілей Вам щиро бажаю я
Прожити ще чимало довгих років,
Щасливою бути, сказати хвороб "Ні!"


Свекрухи щастя я бажаю,
І в цьому житті процвітати,
І, ніколи не сумуючи,
Вперед з усмішкою крокувати.
Вас люди цінують, поважають,
Пишається вами вся сім'я,
Вам тільки кращого бажаю
Від усієї душі сьогодні я!


Добра мати, господиня, дружина –
Я Вами просто захоплена!
З зовнішністю – порядок,
Все класно на роботі,
Домашні всі
Оточені турботою!
Я на Вас дивлюся –
Вивчаю:
Ідеал Ви жінки,
Як я розумію!
Нехай у Вашому житті
Будуть постійно
Щастя, удача –
І ніяких «інакше»!


Нехай низка щасливих років
Складе світлих днів букет!
Хай щастя наче метелик,
З квітки пурхає на квітку!
Нехай кожна мить промелькнувший
Освітить сонця яскравий відблиск,
А який пробіг кожен годину
Нехай стане святом для Вас!


Свекруха не просто мама чоловіка,
Ви стали мамою для мене.
Вас, мама, вітаю з ювілеєм,
Бажаю щастя і душевного вогню.
Нехай роки життя тривають нескінченно,
Зігріті турботою і любов'ю.
Я вдячна Богу і долі
За те, що Ви стали моєю свекрухою.


Я свекруха не вибирала –
Просто пощастило!
У неї такий характер –
Всім навколо світло!
Ось за те, щоб цей світ
Не зник ще сто років –
Ми сьогодні разом вип'ємо
І величезний пагорб насыплем
Квітів і компліментів!


Для чоловіка Ви, як еталон навічно,
А я його без пам'яті люблю,
Я вітаю Вас сердечно,
Між нами – лише дружбу і тепла!


Скільки разів Ви допомагали,
Нам весь час присвячували,
І завжди всі розуміли,
Від розлучення нас рятували!
Життя я без тебе не мислю,
«Спасибі!»
Вам шовками вишию!
Ви живіть до ста років,
Радуйте здоров'ям!
А сьогодні в Вашу честь –
Гарне застілля!


Справжній жінці -
У повному сенсі слова -
Щастя побажаю
Величезного такого,
Щоб вистачило
На всю довгу життя!
За те, що виховали
Мого чоловіка,
З яким не страшні
В житті холоднечі -
Окремий уклін
Від усієї моєї душі!


Самою прекрасною, ніжною, мудрою самій –
Вам я хочу зізнатися в любові знову:
Завжди Вас називаю тільки мамою
І ніколи не кажу «свекруха»!
У день Вашого великого ювілею
Хочу сумі Ваші втамувати:
Нехай віскі у Вас злегка біліють,
Але молодість душі не приховати!
Не хочеться порожнього славословья –
Нехай пожеланья зв'яже цей вірш:
Дай Бог Вам багато міцного здоров'я
І багато-багато радощів простих!


Ніколи Вам не хворіти,
Життя любити і пісні співати!
Онукам допомагати дорослішати,
Нас, як сонечком, зігріти!
Радіти кожному дню,
Не дати згаснути вогню,
Того, що у Вашому серці горить!
Нехай Ваш ангел вічно Вас береже!




Якщо б вас не знала,
Від горя б сльози проливала!
Золотий чоловік, прекрасна дама -
Вітаю я вас, моя мила мама!
Здоров'я вам на довгі роки,
Щоб чоловік стояв за вас як гора
З днем народження вас вітаю,
І насамперед вам щастя бажаю!


Моя мила свекруха,
Знаю, віриш ти в любов.
Побажати хочу тобі
Щастя багато, як собі...
Неба синьо-блакитного,
Сонця у небі золотого.
Доброти в колі людей
І любові твоїй родині!


Наша зустріч по доброму приводу:
Вітаємо Вас з днем народження!
Вдячні за дружелюбність
І хороші відносини.
Оптимізмом і життєвим тонусом,
Людяністю Ви відрізняєтеся,
Чудовий настрій,
Немов сонце, навколо випромінюєте!


У мене ти не ледащо,
Ти прекрасна господиня.
З Днем народження вітаю,
Радість тобі посилаю.
Моя мила свекруха,
Ти майже рідна кров.
Благ земних тобі бажаємо
І від бід оберігаємо!


Скільки вам — зовсім неважливо,
Важливо запал свій зберегти,
І звичайно дуже важливо
Жизнерадостною бути.
Вам це вдається
Скажемо прямо — так тримати,
І нехай в житті не доведеться
Ні сумувати, ні сумувати.
І бажаємо ми сьогодні
Щастя, радості в праці
Особисто вам, і всій родині.


Спасибі, мамо, в день народження,
Хочу вам щиро сказати,
Адже ваш синочок, без сумніву,
Зумів мені щастя складати.
Гідно виховали сина,
Бажаю, щоб красою
Ви всіх і далі підкорювали,
А так само – доброю душею!

Комментариев нет:

Отправить комментарий