воскресенье, 14 августа 2016 г.

Привітання з Днем Народження Кузині у віршах

З днем народження, кузіна!
Нехай все буде як в малині,
Нехай все золотом іскриться,
Нехай мрія здійсниться,
Нехай любов у вікно стукає,
Диво нехай з тобою станеться,
Світ панує навколо відтепер!
З днем народження, кузіна!


Багато їх... Марусю? Віку? Зіну? -
До них горю любовним я вогнем!..-
Загалом, вітаю я кузину
З днем народження іль - з днем народження!
Мила прекрасна кузина
Пожеланья вислухати повинна:
Щастя і здоров'я хай кошик
Життя до країв повна!!!


Ні, на тобі, моїй кузині,
Не під'їхати на дрезині
Подавай шикарний лімузин!..
У твій, однак, день народження
Почуттів виникло мана
Краще за всіх на світі, ти кузін!
Про тебе лине слава:
Так струнка і златоглава,
Сміливість, краса і пристрасть у ній...
Побажати хочу лише дуже
Все на світі дні і ночі,
Будь ще шикарней і розумніший! ...
На «Таврії» не заради сміху я:
Що робити, якщо немає нічого!!!


Моя кузина дорога!
Такого я не зустрічав ніде!
Нехай ти сестра мені не рідна,
Але я вдячний долі,
Що ти є у мене, кузіна!
І в День народження твій хочу
Я подарувати кошик квітів,
І в ресторан! А я плачу.


З Днем Народження, кузіна, тебе вітаю!
Веселощів, радості, щастя бажаю!
Ти яскравий квіточка, моя дорога!
Радій життю печалей не знаючи!


Кузіна, з Днем Народження тебе,
Хочу, щоб була ти завжди весела,
Нехай у серці любов влаштується міцно,
Удача хай проситься до тебе терміново,
Зустрічалися б щоб одні джентельмени,
Закохається бажаю тобі в Супермена,
Потреби щоб у фінансах не знала,
У всіх змаганнях перемагала,
Залишитися такою красунею,
Читати про себе в кожній зведенні,
Скрізь бути модницею першої,
Друзів тобі найбільш вірних!


Мила кузіна, світло моїх очей!
Скільки б в День народження не було промов,
Знай, що я з тобою, я люблю тебе,
І завжди ти будеш в серці у мене.
Я бажаю сонця, я бажаю зірок,
Нехай по життю дуже мало сліз!
Щастя не залишить, Бог завжди оберігає,
Ангел твій за життя тебе захистить!


Кузіна, я тобі бажаю
Лише тільки радості завжди,
І вітаючи з Днем народження
Хочу сказати, що назавжди
Зв'язали узи нас з тобою,
Ми сестри – значить ми одне!
Твоїй душі з моєю душею
Йти по житті судилося.


Вітаю кузину мою дорогу!
В цей день ти забудь всі свої печалі!
Нехай життя буде світлим і щаслива!
Як найкращі дні твої!


Своєю кузиною побажаю
Удачі, щастя і здоров'я!
Тепло, сердечно вітаю
І ставлюся з великою любов'ю!
Нехай інтуїція допоможе
е робити в майбутньому помилок!
Нехай кожен день успіх помножить
І тривалість посмішок!


Улюбленою кузині, мої вітання!
Кохання та успіхів у твій день Варення!
На сонечку промінь золотий - це ти!
Наш ангел чистою, неземної краси!


Кузіна, тебе вітаємо,
Добра бажаємо,
Щоб жилося червоно,
Як в хорошому сні —
Без сварок, без розбрату,
Щоб справи йшли в гору
Добре так скоро,
Справно та споро!


Кузіна наша, з Днем Народження!
Ну що от треба побажати?
Рости, живи, кохай і смійся!
Думай, думай, не зівай!


З днем народження, тебе кузіна,
З днем народження!
У цей славний денечек весняний
Тобі побажань не злічити,
У них все потаємне є!
А головне - щоб весна і любов,
Завжди розбурхували почуття і кров!
Щоб побут своєю сірістю
Не затьмарив і кожен твій день,
Тільки сонячним був!


Дуже, дуже вітаю!
З днем народження сестра!
Хоч сто років тебе я знаю,
Але ти все ще спритна!)
Моя люба кузина!
Будь такою завжди, завжди!
І сяй, мов скіпка,
Висвітлюючи міста!
Я тобі бажаю славній,
Щоб життя твоя текла!
І до мети, найголовнішою,
Щоб без тернів провела!



Кузіна, з днем народження,
Це самий радісний із днів!
Нехай моє ось це поздравдеиье
Теж буде радістю твоєю.
У цей день бажаю тобі щастя
І прекрасних довгих-довгих років.
Нехай не буде в тебе негоди,
Тільки зірки, тільки світло сонця.
Нехай любов прийде до тебе велика:
Не на рік - на вічність, назавжди.
І нехай буде життя твоє, рідна,
Світлою, наче джерельна вода.


З днем народження, люба кузина!
Я поспішаю привітати тут тебе.
Гілки хилить у дворі горобина -
Я схиляюся перед тобою, люблячи.
Всі багатства світу подарувати б,
Перлів скласти до твоїх ніг.
Щоб тебе гідно обдарували -
Навряд чи вистачить усіх скарбів нам.
І тому бажаємо тобі щастя,
Щоб воно дарувало тобі світло.
Щоб не знала зовсім про нещастя
І не відала ти зовсім земних бід.


Кузіна, щоб ти була красива
Душею і виглядом завжди,
Щоб нам розлука не загрожувала,
Не розділила нас біда.
Від гіркої ревнощів хранима,
Хочу, щоб ти була добра,
З кривдою непримиренна,
Як холоднеча з полум'ям багаття.


Кузіна дорога, з днем народження
Я щиро вітаю тебе.
І підняти скоріше щоб настрій
Подаю подарунок від себе.
Бажаю в цей день тобі лише щастя,
Щоб птахом вешней увірвалося в вікно.
І стороною щоб ішли іншої негоди,
І щоб завжди тобі в усьому щастило.


Кузину з Днем народження я привітаю
І побажаю теплих ясних днів!
У листівці найкращі слова залишу,
Щоб стало на душі світліше!
Нехай буде багато в житті сміху,
У всьому досягнеш ти величезного успіху!
Любов фонтаном в серце б'є,
Доля сюрприз піднесе!
Будь ти щаслива і бажана,
І на роботі довгоочікувана!
Нехай оточують всі тебе теплом,
Зустрічають з повагою, добром!


Як здорово, що ти моя кузина!
Рідна кров, рідний мій чоловік!
Ти багатогранніший всіх кольорів ультрамарину,
Для всіх бажана, як далекий брег!
Сьогодні поздоровлення прийми,
З твоїм прекрасним днем народження!
Будь щаслива, рости, квітни, люби!
І нехай підуть тривоги і сумніви!
Бажаю довгих і веселих років,
Бажаю бадьорості, здоров'я і удачі!
Посмішка буде в житті амулет
І вірний знак удач і настрою!


Побажаю тобі кузина
Цілу гору квітів,
Щастя велику корзину,
Щоб в серці панувала любов!
Побажаю тобі кузина
Віри, надії, любові.
Бажаю знайти чоловіка,
Щоб щаслива була ти!


З днем народження, люба кузина!
Я бажаю тобі хмара квітів
І як в казці золота кошик
І черга з принців — женихів!
Я бажаю тобі вітру при поїздках
І успіхів у справі і в долі!
Я бажаю щастя як на фресках
І всього найкращого тобі!

Комментариев нет:

Отправить комментарий