воскресенье, 14 августа 2016 г.

Привітання з Днем Народження у віршах Тестеві

Побажаю я Вам, тесть,
Зберегти все, що є:
Здоров'я молоде і серце удалое,
Терпіння золоте і чоловічу честь!
Постараюсь бути
Схожим на Вас!
Це раз.
І повірте – то не просто слова!
Це – два.
В цьому я впевнений всередині.
І це – три.
За Вас!


Тату, ви ж — славний тесть!
З днем народження, милий!
Око можу від вас отвесть
Лише зі страшною силою:
Так прекрасні ви, стрункі,
Так пряма хода...
Ви — подарунок для країни,
Для родини — знахідка!
Бажає зять з улюбленою дочкою вашою,
Щоб ваш дім був величезною повною чашею!


Добрий ви у нас чоловік
У вас удача закохана
У вашому будинку є успіх
І гучний сміх заразний
Сина вірно виховали
І мене не вивчали
Прийняли такий як є
І для мене це честь
Вас сьогодні вітати
І удачі побажати
Будьте щасливі весь вік
Ви самий добрий чоловік!!!


Нас добрий погляд знову зустрічає,
Сяє мужність в очах.
Ми Вас з рожденьем вітаємо,
Адже найкращий тесть у нас!
Нехай розквітає пишним цвітом
Здоров'я Ваше багато років!
Нехай буде яскравим і привітним
У Ваших очах чарівний світ!


Я Вам побажаю, тесть,
В цей день не пити, не їсти –
Тільки красуватися,
З рідними цілуватися!
Приймати подарунки,
Квіти і привітання –
Тільки ці займатися
У День Вашого народження!
Ви за свої півжиття
Багато чого зробили!
Чоловік справжній,
А тесть – просто блискучий!


Бажаю, щоб здоров'я було міцним,
Як старе кріплене вино,
Бажаю Вам достатку у Вашому домі,
Як у голлівудському дорогому кіно!
І нехай сивина в волоссі у Вас є,
Я радий, що мій шановний тесть!


Успіхів великих і міцного здоров'я,
Не знати, батько, Вам горя ніколи!
Нехай ангел вас оберігає покривом,
Живіть в колір Ви довгі роки!
До Вас на день народження гості прийдуть,
Радістю повної очі заіскряться,
Онуки старіти ніколи не дадуть,
Миру в сім'ї і величезного щастя!


З днем народження вітаємо,
Щастя, радості бажаємо,
І звершення удач!
Щоб славно йшли справи,
Щоб премія була,
Щоб гроші водилися,
Щоб мрії всі твої збулися,
Щоб був багатий ваш дім,
Щоб світ завжди був у ньому,
Щоб здоров'я через край,
Про себе не забувай!


Ви без плями та помарки
Життя свою писали:
На роботі досягли успіху,
І друзів не забували
Класну родину створили!
Я Знаю, Ви не з тих,
Хто стоїть на місці,
Тому у Вас успіхів
Попереду не менше!
З дружиною згоден – є причина:
Мій тесть – справжній чоловік!


Так приємно мені зараз
Вам бажати лише добрих фраз
Я, таких як ви, не знаю
Тестем рідним я вас називаю
Спасибі вам за все добро
І за міцне ядро
Що ви виховали в мені
Рук опускати мені не давали
Мудрий дуже ви чоловік
Краще нету сім'янина
Хочу, щоб ви завжди сміялися
І життям вашої насолоджувалися!!!


Ми по чарці з тестем
Тріснемо і воскреснемо,
На таку справу
Я завжди готовий!
Нехай звучать сьогодні
Радісні пісні,
Йому багато добрих
І душевних слів!


Мій тесть – розумний, він розуміє,
Що в житті всяке буває,
Консенсус знайти вміє –
І тому перемагає!
Я слухаю, дивлюсь, вчуся,
Переймаю досвід,
Вже зараз – спасибі, тесть!
Я розумію багато чого!
За тестя – келих во здравіє!
В моєму респекте визнання!


Здоров'я вам на довгі роки,
Адже в наші дні без цього ніяк.
Що б щаслива була ваша родина
Доля вам подавала добрий знак.
Бажаю залишатися такою назавжди
І що б солодко жили, як зараз
Бажаю, обходити перешкоди без праці,
З днем народження світлим вітаю я вас!


Тесть – чоловік справжній,
Слово дав – тримай його.
Вам бажаю багато щастя
У день народження від душі,
І здоров'я вам бажаю,
І в унынье не впадати,
Щоб люблячи і процвітаючи,
Не поспішали сумувати!




Тесть мій, з Днем народження!
Продовжувати рух
За життя, нехай негладкою,
Вам я побажаю!
Я ж точно знаю,
Що труднощі Вам – не перешкода,
І лише азарт сильніше
На шляху до успіху!
Нагадаю, щоб успіх
Вам супроводив навік!


З днем народження коханий тесть
Ваших талантів і не злічити
Золоті у вас руки
Не боїтеся ви туги
Мені допоможете завжди
А піклування – дурниця
Ви з усім справляєтеся
І на допомогу нам є
Яскравих днів вам побажаю
Вас турботливим вважаю
І тестя краще не знайти
Хоч ти скільки не шукай!!!


З днем народження, тесть рідний.
Ви і друг нам, і батько.
Гість для нас Ви дорогою.
І приятель, нарешті.
Років десятки – не перешкода
Для душі, що молода.
Ми бажаємо Вам успіху,
Щоб супроводив завжди.


Сьогодні – іменини тестя!
Яким зобов'язаний я нареченою,
Тепер – дружиною!
За що – спасибі Вам навіки!
Ви – справжня людина,
Прямий і сильний,
Навіть двожильний,
Неспішний і красивий!
Є вірні друзі,
Чудова сім'я!
Зловити залишилося
Рибку золоту,
Щоб подарувала
Нафтову вишку!


Мій тесть, я вітаю з ювілеєм Вас!
Любові бажаю, щастя і удачі!
Нехай засяє мільйоном страз
Решенье складної життєвої задачі!
Щоб Ви завжди вміли розрізняти
Поганих людей і відданого друга,
І щоб в житті не довелося нудьгувати,
Любов нехай Ваша вічна подруга!


Бажаю тестеві щастя я,
Бажаю радості, здоров'я,
Нехай будуть близькі друзі,
Живеться вам у душі з любов'ю,
Бажаю вам не сумувати,
І в житті бути щасливим самим,
Рідних любити і поважати,
А якщо треба – бути впертим!

Комментариев нет:

Отправить комментарий