воскресенье, 14 августа 2016 г.

Привітання з Днем Народження Свекрухи у віршах

Золота жінка – 
Моя свекруха! 
Вселяє оточуючим 
Тільки любов! 
У неї турбот вистачає – 
Це зрозуміло! 
Але бути в колі її турбот – 
Так приємно! 
Ми живемо однією сім'єю – 
Так склалося, 
Але як здорово у нас 
Все вийшло! 
Відразу я свою свекруху 
Полюбила! 
Одного хочу – щоб далі 
Так і було!


Хочу свекрухи дорогою 
Бажати сьогодні всією душею, 
Щоб б завжди такий як були – 
Дітей щоб щиро любили, 
Щоб кожен день ви посміхалися, 
Навіки з сумом розлучалися, 
Любов, терпіння і сил, 
І щоб вас господь любив!


Ти, як завжди, сповнене турбот, 
Адже життя давалося нелегко. 
Ах, скільки тяжких, тяжких днів 
По серцю твоєму минуло! 
Ти заслужила в житті радість 
На багато днів вперед. 
Так будь же щаслива, здорова 
І кожен день, і кожен рік! 
Не преклоняйся перед сумом 
І не сумуй в нічній тиші. 
Тебе сьогодні вітаємо, 
Бажаємо щастя від душі!


Чоловік чудовий, і до того ж 
Мені пощастило зі свекрухою! 
З перших днів сімейного життя 
Ставлюся з великою любов'ю. 
Нехай симпатія один до одного 
Буде довгою і взаємної, 
А любов і дружба 
Стануть нашим спільним гімном!


За Вас я піднімаю келих! 
Тим, хто не знає, пояснюю: 
Ця весела жінка струнка, 
Дуже стильна і дуже модна – 
Це моя рідна свекруха! 
За те, що б Ви смутку не знали, 
Щоб справдилося, що намечтали, 
Щоб променіла Ваша зірка - 
Вип'ю келих до дна!


Сьогодні свято у свекрухи – 
Вона сьогодні хороша. 
Вона не моя мати по крові, 
Але дуже близька душа. 
Свекруха подарувала мені сина, 
А я їй онука народила. 
У сімейних узах наша сила, 
Вона сильніше, ніж вудила. 
Рідна мама, вітаю. 
Бажаю миру і достатку, 
Цвісти від щастя заклинаю, 
Любові віддатися без залишку.


Ви — моральна підтримка 
І розгадка жіночої долі! 
Тому що самі з'їли 
Не один вже пуд солі! 
Кажуть, що зі свекрухою 
Ладити жінці непросто! 
Наша мама — не така 
І заслуговує тосту!


Не пощастило тому, хто в житті світлій 
Не знав таку добру душу як ви. 
У кого за життя ручки золоті 
Очі повні бездонної синяви 
Кому не пощастило, мати свекруха таку? 
Безкрайньо добру і ніжну, святу. 
Я з чистим серцем вітаю вас сьогодні 
І міцного здоров'я, радості бажаю.


Я щаслива дружина – 
Чоловік прекрасний! 
Але ж я ще невістка 
У свекрухи владної! 
Я себе намагаюся ставити 
На її місце, 
І тоді зрозуміло мені, 
Що небесний 
Вдача тут потрібен, 
Щоб змусити себе 
Прийняти невістку, 
Що прийшла і забралася 
У серці сина, 
Якого вона 
Ростила і любила. 
Ось за сина буду я 
Завжди дякувати, 
І тому – 
Свекруха свою любити!


Роки біжать, несуться, як лавина, 
Але чи варто про прожитий тужити? 
Ваш ювілей, свекруха, - лише половина, 
Бажаю стільки ж прожити!


Так потрібні ваші поради 
І підтримка у важку годину! 
Схвалення та досвід 
Виручали нас не раз! 
Ви — моя друга мама 
І відмінна свекруха! 
Вдячна вам за сина, 
Наше щастя і любов!


Піднімемо ми келихи знову 
І дружно вип'ємо за свекруха! 
Ну як не вшанувати келихом 
Мати нареченого? 
Адже вона подарувала сина, 
Його ростила і пестила, 
ТАК і якого молодця! 
Хорошого, пригожего, 
НА сонці схожого. 
Спасибі їй від всієї родини! 
А ми наповнимо наші чаші 
І вип'ємо за здоров'я ваше!


У вас відкритий дім, 
Затишний і простий, 
Вам незнайомий синдром 
«Злої свекрухи», 
Ви так милі, 
Завжди привітні, 
Сияете, як сонце, 
Й вам відкрито 
Моє серце! 
Так будьте щасливі, а я 
Завжди буду любити Вас!


Спасибі вам на доброму слові, 
Моя улюблена свекруха! 
Бажаю міцного здоров'я, 
Дарую дочірню любов! 
Бажаю, щоб був достаток: 
І струмочок добра не сох! 
Ціную за серце золоте, 
Спаси і збережи вас Бог!




Нехай в цьому світі буде все для Вас: 
Дощі та сонце, літо і зима, 
Шашлик і пиво, олів'є і квас, 
Вистави, фільми, кращі будинки. 
Багатство, щастя, радість і успіх, 
Веселощі, мудрість, віра, оптимізм, 
Посмішки, жарти, доброта і сміх, 
І навіть авангард і класицизм. 
Ще бажаю бути завжди собою, 
Нести, як раніше, в цей світ любов. 
Хтозна, а раптом подарунок мій скромний 
Нас перетворить на невістку і свекруха?!


Ви для нас – друга мати, 
Серцем всім завжди Ви із нами. 
Нам готові Ви віддати 
Досвід, що набрали самі. 
Добрим рахунку немає словами, 
Ви завжди нас підбадьорте. 
Дай же, Боже, здоров'я Вам, 
Сотню років ще живіть.


У День народження побажаю 
Дому Вашого добра, 
Щоб сьогодні, завтра, пізніше – 
Було краще, ніж учора; 
Щоб хвороби не пристали, 
І печалі втекли, 
Щоб панувала в домі радість 
В усі довгі роки!


Свекруха, дозвольте вас привітати! 
У вас сьогодні ювілей, 
Але ви зовсім не стали старше, 
А навіть трохи бадьоріше! 
Ніби помолодшали! 
Так нехай же Бог завжди тоді 
На день народження віднімає 
У вас всі зайві року!


Бажаємо викреслити недуги, негаразди, 
Здоровою бути ще довгі роки, 
Щоб радість дарували Вам люди сповна, 
Щоб в сердечку перебували спокій і весна! 
Щастя бажаємо, здоров'я, успіхів, 
ніжності , сміху , ласки! 
Бажаю з родичами Вам мирно прожити, 
З піснею по життю йти, не тужити! 
Від душі бажаємо щастя, 
І радості у всьому! 
За доброту твою, за ласку 
Нехай доля відплатить добром!


Мені свекруха так симпатична 
З перших днів знайомства: 
Ні ворчанья, ні докорів, 
Ні тихого облуди! 
Добре я розумію, 
Як мені пощастило! 
Мені з нею поруч 
Так затишно і тепло! 
У День народження обіймаю 
Лише хорошого бажаю: 
Любові рідних, 
Відмінного здоров'я, 
Ну, а сьогодні – 
Веселого застілля!

Комментариев нет:

Отправить комментарий