среда, 10 августа 2016 г.

Привітання Ангеліні у віршах,

З днем народження вітаю!
Свято — тільки раз у році,
Я побажаю успіху,
Цінувати життя красу,

Щоб кожну мить
Бути счастливою, завжди!
Щоб удачу і везіння
Не втрачала ніколи!
Що головне для жінки? Любов!
Ми готові повторювати знов і знов,
Коли любов в душі твоїй живе,
Саму себе будь-яка перевершить!

Хочу я, Ангеліна, побажати
Щасливою бути, любов не втратити.
Щоб ти зберігала промінчики любові,
Щоб всі мрії здійснитися могли!
Нехай, Ангеліна, щастя чекає —
Бажаю до радощів прагнути!
І хай завжди тобі везе,
Бажаю краще статися!

Нехай сяє краса,
Очі посмішку випромінюють!
Нехай виконується мрія,
І радість життя підступає!
Ангеліна, щастя нехай
Ніколи геть не йде!
Назавжди відступить смуток,
Тільки радість верховодить

Твоїм життям кожну мить!
Я бажаю посміхатися,
Щоб світився щастям лице!
І мрій твоїх — збуватися!
Ангеліна, мої вітання
Бери швидше в свято це!
Нехай мрії збуваються твої!
Найяскравішою будь зіркою на світі!
Ангеліна, бажаю, щоб ти
Найкращою завжди залишалася!
Щоб твої бажання і мрії
Постійно, неухильно збувалися!

Щоб в житті тобі довелося,
Посміхатися, прагнути до вершин!
Щоб все тобі вдалося,
Всім мріям побажаю я збутися!
Ангеліна, я буду тебе вітати,
І здоров'я хочу в цей день побажати!
Щоб щастя стучалось скоріше в твої двері,
Щоб не було в житті тривог і втрат!
Бажаю тобі в день народження
Удачі, добра, Ангеліна!
Доброго лише настроенья,
Адже є ж для щастя причина —

Усмішка хай яскраво сяє!
Адже ти ж розумна і красива!
А життя нехай тобі присвячує
Чудові тільки мотиви!
Вітаємо з днем народження
Ангеліну від душі!
Нехай піднімуть настрій
Ці теплі вірші!

Нехай по життю сонце світить,
Хай щастить тобі завжди!
Знай: ти краще за всіх на світі!
Дуже любимо ми тебе!
Яка радість! День народження
У нашій Гелі — просто клас!
Від усього серця привітання
Ми зачитаємо їй зараз!

Здоров'я міцного бажаємо,
Посмішок, сонячних, квітів,
Желанья щоб виконувалися
І гріє серце хай любов!
Красива листівка для Ангеліни на день народження

Комментариев нет:

Отправить комментарий