воскресенье, 14 августа 2016 г.

Привітання з Днем Народження Кумі у віршах

Ти розумна і терпляча
І, звичайно ж, гарна
Наша мила кума
Позитиву вся сповнена
День народження у тебе
Всі слова тобі люблячи
Така світла ти особистість
Нам вдалося зустрітися
З тих пір розлучитися не довелося
Ми дуже раді, що у нас
Кума гарна зараз
З святом ми вітаємо
Ти чудо - чесно заявляємо!!!


Для мене завжди моя кума -
Це втілення розуму.
Весела вона, проста, добра,
І красива, і щедра!
Ми в тобі душі не чаєм,
Добрий ангел усієї нашої родини!
Нехай здійсняться, рідна,
Всі твої заповітні бажання!


Давай посидимо кума
Вип'ємо за полтинник.
Так і ми згадаємо тоді,
Хто тут іменинник.
Побажаємо ми тобі
Міцного здоров'я
Так багате на столі,
Славне застілля!
Ти мудра для своїх років,
Ніби вік прожито.
І таких не бачив світ,
Даси відповідь на будь-яке питання.


Дорога кума з днем народження!!!
В цей день хочемо побажати
Пустотливого завжди настроенья,
Ніколи щоб не сумувати!
Не вважай свої роки, не варто,
Попереду ще багато висот,
Кожен сам своє життя будує,
Так бережи ж себе від турбот!
Посміхайся прекрасною посмішкою,
І посмішкою відповість тобі!
Стане життя золотою рибкою,
Засяє маяк у долі!


Від любові я сходжу з розуму,
Від захоплення я плачу і таю.
Обожнювана кума,
З днем народження тебе вітаю!
Нехай іде твоє життя без сліз
Серед квітів, пташиних пісень і веселок,
Нехай не буде нездійснених мрій,
Нехай в очах вічно світиться радість.
Нехай доля тобі не збреше,
Для тебе відкриваючи всі двері,
Нехай Господь тебе береже
І в любові, і надії, і у вірі.


З днем народження, кума!
Дозволь мені, куму,
Подарувати (зійшов з розуму,
Видно!..) грошей суму!
Забери і не губи —
Адже дійшов до дна я:
Висох від к тобі кохання!
Благаю: полюби,
Кумушка рідна!!!


Мила кума,
Будь собою гарна,
Будь собою також прекрасна,
Як день це гарний та ясний.
Бажаємо довгий і щасливий вік прожити,
Завжди здоровою і сильною бути.
Нехай яскраві сни стануть реальністю,
Нехай не буде в житті твоєї банальностей.


Бажаю куме я на багато років
Нехай буде юність і світанок,
Посмішка, сміх, політ мрії
І вічно молодість душі.
Нехай очі твої щастям сяють,
І печаль не тіснить твою груди.
З Днем народження тебе вітаю!
Веселися і счатливою будь!


Сьогодні ці вітання
Для найкращої куми на світі.
Тобі я, кума люба,
Щастя від душі бажаю.
Повір, ти зовсім не старієш,
Ти оптимістка бути вмієш.
Завжди будь доброю, молодий,
Я пишаюся, кумонько, тобою.


І не треба говорити,
Що куме під кумом бути!
У мене з неї ставлення,
Лише один до одного повагу.
Тобі, кума, мій поздравок,
І хай вдарить мене струм,
Якщо я тебе зараз
Не розцілую за всіх нас.
Хочу тобі, в твій День народження,
Від усієї душі бажати везіння,
Любові, багатства і тепла!
Для нас така ти одна!


Кумо моя, реготуха,
Дай поцілую тебе прямо в вушко,
З Днем Народження, мила,
Щоб ти була завжди красива,
Щоб кум балував, немов дитину,
Ніколи не знати, що таке погано,
На крутій тачці щоб колесити,
Самою щасливою тобі в світі,
Щоб в роботі ладилося, було класно,
І кохання тобі самої пристрасної!


З тобою, кума, ми близькі подруги,
У твій День Народження я хочу сказати,
Нехай у серці ніколи не буде хуртовини,
Ну, і любові, звичайно, побажати!
Бажаю знати на світі тільки щастя,
Ну, а ворогів ми переможемо удвох,
І, якщо все ж настане раптом негоду,
Знай, для тебе завжди відкритий мій будинок!


Кумонько, моя прекрасна,
Сьогодні погода ясна,
Та не з проста,
Адже День Народження сьогодні у тебе.
Так нехай же ти будеш здоровою,
Красивою, усміхненою і безнадійно закоханої.
Живи і світу завжди усміхайся,
І щастя своє не втрачати постарайся.




Ах ти, кума кума,
Не зводить мене з розуму!
Вітаю я тебе,
І бажаю я, люблячи:
Будь веселою, хохотушкой,
Симпатичною веселушкой,
Ти живи, не сумуй,
Та мене не забувай!
І ще здорова будь,
Нехай щасливим буде шлях.


Привітання з днем народження кумі
Кажу сьогодні з радістю тобі
Я бажаю щоб ти завжди цвіла
І щасливою на землі була!
Як завжди ти будь весела та красива,
В особистому щаслива, здорова, дуже мила!
Будь любима і сама ти всіх люби
З днем народження, Боже тебе борони!


З днем народження кума вітаю,
Бути счастливою завжди - я бажаю!
Частіше радуйся, і завжди посміхайся,
Кожен день - неодмінно влюбляйся!
В житті багато чого хотіла щоб
І улюблене було щоб справу!
І щоб завжди все вдавалося
На ура щоб все виходило!


Кума, дякую що ти завжди нас розумієш,
І нас своєю любов'ю зігріваєш, тобі здоров'я,
Радості бажаємо.
Рідна, з Днем Народження вітаємо!


Дорогоцінна кума,
Є в тобі скарбів тьма!
Мужиків зводити з розуму
Не вчити тебе, кума,
І під стати тобі, кума,
Дорогі терема!
Що бажати тобі, кума,
Ти підкажеш мені сама.
Нехай здійсняться мрії —
Буде все, як хочеш ти!


Спасибі, кума, за щирість твою,
Нехай щастям всі дні наповнюються.
І в домі завжди будуть радість, затишок,
Бажання твої здійсняться!

Комментариев нет:

Отправить комментарий