воскресенье, 14 августа 2016 г.

Привітання з Днем Народження Кумі у віршах

Кумо моя рідня
Ти така бешкетниця
З днем народження вітаю
І я бажаю успіхів
І хочу щоб ти сміялася
І нічого щоб не боялася
Жінка ти дивний
І завжди одухотворительна
Яскрава й унікальна
І вже найоригінальніша
Бажаю жіночого лише щастя
І на шляху не знати негоди!!!


Дорога кума, я тебе вітаю
З Днем народження! Бажаю побільше любові!
Ти не просто подруга, і я це знаю,
Буде важко – прийду, тільки ти поклич!
Ти для доньки моєї будь гарним прикладом,
Якщо я не зможу, ти їй шлях вкажи.
Знаю точно, її ніколи ти не кинеш,
Жити навчиш як треба для Бога – без брехні.


Кумушка мила моя.
Я так рада, що одного разу вибрала тебе.
Здоров'я бажаю і тепла.
І щоб ти довго жила.
Нехай буде чути твій сміх
Радісний, щирий і чистий.
Такий же теплий і променистий.
Нехай в родині буде мир,
А всі печалі жени геть.
Нехай робота буде в радість,
І без наслідків будь-яка солодкість.


Прийми, кума, ти від душі слова,
Суцільні у вигукові вигуки,
Щоб життя було, як солодка халва,
І в щасті жили ти, сім'я і діти!


З днем народження, кума!
Дозволь мені, куму,
Подарувати (зійшов з розуму,
Видно!..) грошей суму!
Забери і не губи -
Адже дійшов до дна я:
Висох від к тобі кохання!
Благаю: полюби,
Кумушка рідна!!!


Ах, кума моя, куме!
Від тебе я без розуму!
Всім гостям на диво –
І красива, і розумна!
Кажуть, погана кума,
Що під кумом не була,
Так що, брат, дивися-но в обидва,
Хороша дружина твоя!


Кума, дзвоню, готуй-но чарку,
Йду на ввічливий візит!
Квітка для привітання яскравий,
День твій лише радість хай обіцяє!


Куму я сьогодні вітаю
І лише хорошого бажаю
Ти вже це заслужила
Всіх до себе розташувала
Нехай все буде добре
І на душі завжди свіжо
А я поряд з тобою
Хоч і влітку і взимку
Щастя точно заслужила
Нас ти одразу вразила
Удачі ми тобі бажаємо
Поряд будемо обіцяємо!!!


Кума моя, люблю тебе рідна!
Сьогодні День народження у тебе.
Тобі я щастя від душі бажаю,
Немає ближче і дорожче у мене
Ніж ти. Подруга! Я хочу зараз
Сказати тобі спасибі за все те,
Що багато років уже пов'язує нас,
За дружбу, повагу і мрію!


Дорога кума з днем народження!!!
В цей день хочемо побажати
Пустотливого завжди настрої,
Ніколи щоб не сумувати!
Не вважай свої роки, не варто,
Попереду ще багато висот,
Кожен сам своє життя будує,
Так бережи ж себе від турбот!
Посміхайся прекрасною посмішкою,
І посмішкою відповість тобі!
Стане життя золотою рибкою,
Засяє маяк у долі!


У світі найкраща кума - мені подруга!
Ти дорожче мені тридцять три друга!
Не розлити нас з тобою водою
Дружба нам дарована згори,долею!
Вітаю з днем народження тебе - душка,
В житті щаслива будь ти подружка!
Будь ти радісна і чи хороша,
І нехай співає як пташка душа!


Кума, я рада нашій дружбі,
Привітати я тебе хочу,
Нехай ллється щастя повною чашею,
Подібно зірковому променю!


Відразу знали що кумою
Будеш тільки ти одній
Для нас ти дуже дорога
І говорити це не лінь
З днем народження рідна
Ти у нас одна така
Радісна і терпляча
І сповнена вся позитиву
Радості тобі бажаємо
І люблячи ми вітаємо
Будь счастливою завжди
І не торкнеться нехай біда!!!


В цей день ти народилася,
Життя, як видно, вдалася!
По всьому ти хороша,
І в компанії душа,
І старанна господиня,
Не зануда, не зазнайка,
Щастя я, кума, бажаю
І, звичайно, вітаю!




З Днем Народження кума!
По тобі сходжу з розуму.
Сильно за тобою скучаю
І від усієї душі бажаю:
Будь такою ж кумою,
Милою, доброю, дорогий!
Спритною будь і не хворій,
З кожним днем будь веселіше!
Будь такою ж молодою
І для нас завжди рідна.


Ти – як солодка халва,
Так би все і з'їв,
З святом тебе, кума,
Шлю в листі я душу!


Ти звичайно супер - кума
І твій яскравий склад розуму
Всіх нас просто вражає
Захоплюватися змушує
А сьогодні в день народження
Ми бажаємо натхнення
Радості і сміху
І грандіозного успіху
Наша рідна кумонько
І звичайно пустотлива
Будь карнавал завжди
І обійде тебе біда!!!


Ти, кума, дана мені Богом!
Краще нічого бажати.
І по життю нехай дорога
Буде немов благодать!
І спокійний, і рівною,
Без турбот і тривог,
З Днем народження дорога,
Дай тобі Бог удачі!


Цвітуть нехай для тебе квіти,
В ночі місяць мерехтить!
Нехай кожен ктостобой знаком -
В тобі душі не знає!
Нехай тягне тебе, манить
Наш неосяжний складний світ
І всі твої бажання
Виконає наш сьогодні бенкет!


Дорогоцінна кума,
Є в тобі скарбів тьма!
Мужиків зводити з розуму
Не вчити тебе, кума,
І під стати тобі, кума,
Дорогі терема!
Що бажати тобі, кума,
Ти підкажеш мені сама.
Нехай здійсняться мрії —
Буде все, як хочеш ти!

Комментариев нет:

Отправить комментарий