воскресенье, 14 августа 2016 г.

Привітання з Днем Народження Тещі у віршах

Хто сім'ї у нас голова?
Ну, звичайно, теща!
Хто у нас завжди права?
Звичайно ж, теща!
Про кого хороша чутка?
Звичайно, про тещу!
Кому всі добрі слова?
Звичайно ж, тещі!
Кого сьогодні вітаємо?
Улюблену тещу!
Будь здорова, весела
Дорога теща!


Бажаю тещі я не сумувати,
Завжди щасливою самій залишатися,
Своїх бажаних цілей досягати,
Веселою бути і частіше посміхатися!
І щоб до вас удача назавжди
Прийшла і у вашому будинку оселилася,
Здоров'я вам на довгі роки,
І да прибуде з вами Божа милість!


З Днем Народження, теща!
Міцно-міцно обіймаю
І цілую в щічку!
Залишайся, як зараз,
Вічно молода!
Радуй тестя, потіш нас,
Мама дорога!


Такою привітною і хлібосільну
На світі тещі пошукати!
Ну, будемо справедливі, зять
Дістався їй не з останніх!
Теща у мене молода,
Але про життя вона багато знає,
Я люблю з тещею поговорити,
А часом і просто душу вилити!
Вітаю, теща, з Днем народження,
Спасибі, теща, за розуміння!
Дай Бог Вам життя легкою і безтурботною,
Я поважаю вас і нескінченно вдячний!


Ох, мамо, ви в родині незамінні
Ви дуже молоді, щасливі
Сьогодні свято для всіх!
Бажаємо прожити ще століття
Що б не тужили, жили щасливо
І людям усмішку вашу дарували
Здоров'я вам міцного, нерви сталеві
Всіх благ! Що б вони були неземні!


Красуня – теща, богиня – дружина!
Все в житті легко і прекрасно,
За що ж мені така милість дана?
Не буду гадати я марно,
Вас, теща, сьогодні хочу привітати,
Нехай яскраво пройде день народження!
Завжди допоможу вам, завжди захищу,
Адже найкраща ви, без сумніву!


Теща мила моя,
Тобі скажу я не тая:
Ти стала вірним другом мені,
Ти світло рятівний у вікні.
Сьогодні, в день народження твій,
Тобі бажаю всією душею
Здоров'я, бадьорості, перемог!
І довгих-довгих світлих років!


Моя теща – людина чудесний,
Добрий і приємний, найчесніший,
Нехай улюбленої тещі пощастить,
Нехай завжди її удача чекає.
Від душі бажаю доброти,
Щоб у вас збувалися всі мрії,
Радості, терпіння і сил,
Щоб сам Господь вас зберіг!


Знають усі як двічі два:
Теща — всієї родини голова,
Я можу сказати про тещу
Тільки добрі слова!
Як затишний її будинок,
Пахне Пирогами в ньому,
А за донечку-красуню
Їй спасибі і уклін!
Такий серцевої, хлібосільну
-На світлі тещі не знайти!
З нею за беседою застільної
Приємно душу відвести!
Безмірно тещу поважаю.
За доньку вдячний їй.
Здоров'я міцного бажаю
І багато добрих в житті днів!


Винюсь перед тещею –
Зробили бабусею
Таку красиву і молоду!
Приєдналися поряд –
І - кайфуємо!
Я так радий привітати Вас
Теща, з цим святом !
Ви допомагаєте нам –
Не знаю, чим відплатимо!
Хіба тільки
Подякою вічної,
І любов'ю зустрічній!


Хто любить зятя, як сина рідного,
Хто зберігає спокій?!
Хто, як джерело терпіння святого,
Зніме всі труднощі доброю рукою?!
Хто нам безмежного щастя бажає,
Хто про кохання і согласье твердить?!
Хто про себе через нас забуває
І від образ назавжди зцілить?!


Бути тещею, мабуть, непросто,
Але мені зі своєю – пощастило,
Ви, мамо, божественний острів,
Який дарує нам тепло.
Нехай ваш будинок теплом і затишком
І надалі всіх манить і кличе,
Бажаю, щоб все було круто!
Здоров'я вас не підведе!


Дорогу Тещу
Привітати я хочу.
Де ще таку
Я собі знайду?
А тому бажаю
Багато-багато років
Жити у здоров'ї, не нудьгуючи
Без усяких бід!


Ви красиві і розумні,
Дорога теща!
І порадами повні,
Дорога теща!
Але коректність –
Ваш коник,
Дорога теща,
Не нав'язувати поради –
Чеснота, теща!
Я сьогодні побажав би,
Дорога теща,
Хай усміхається Вам життя,
Хай щастя Вам наворожит,
Нехай все виходить,
Що в голові народжується!
Приходьте до нас частіше,
Дорога теща!
Я завжди радий вас бачити,
Дорога моя теща!




Зять - твій слуга, мені праця – відрада,
Ти промінь сонця, благу звістку несеш,
Твій гнів могутній, але милість як нагорода,
Здорова будь, о, найкраща серед тещ!


В хаті пахне пирогами,
На столі стоять квіти.
Цей день подаруємо тещі,
Втілимо її мрії!
Будь здорова, люба,
Весела і гарна!
Наша мила, рідна,
Наша радість і душа!


Я вітаю тещу дорогу,
Шанобливо я цілую їй руки!
За все спасибі, мамо, Вам!
Я серце Вашої дочки віддав,
Яку Ви ростили любовно!
Продовжилися Ви в дочки своєї,
Пройде небагато днів –
Життя в тому порукою –
Ви Продолжитесь
У Ваших онуків!


Теща, Ваш життєвий досвід багатий
Не ослаб і не згас,
І ми сьогодні з цією датою
Сердечно вітаємо вас.
Летять роки, але не біда,
Про те не варто хвилюватися,
Не дарма Вахтанг співає слова:
«мої роки — моє багатство»


Тещенька, всіма улюблена,
Тут я скажу не жартома,
Добра, Богом бережена,
Ми обожнюємо тебе!
Нехай буде, як тобі хочеться,
З першого поклику прийдемо,
Тільки окликни з віконечка,
Глянець будь наведемо!


Теща — це слово багато
Значить в житті для мене,
І сьогодні я з порога крикну -
З днем Народження!
Будь здорова, будь щаслива,
Теща мила моя,
Як сьогодні ти прекрасна,
Будь же ти такий завжди!

Комментариев нет:

Отправить комментарий