воскресенье, 14 августа 2016 г.

Привітання з Днем Народження Зятя у віршах

Що з тобою нам анекдоти,
Зять мій дорогий?
Я, звичайно, не свята,
Але й ти - не святий.
Тільки це – дурниця,
Розберемося ми завжди
В наших відносинах
І душі рухах.
Вітаю всією душею!
Ти у нас – щасливий!
І сподіваюся, що з дружиною
Вічно будеш щасливий!


Мені доля подарувала -
Зятя дуже милого,
Душевного чоловіка,
Тверде плече.
Хочеться заздрити,
Що доньці пощастило!
Сьогодні в день народження
Я хочу побажати
Сімейного благополуччя,
Вдалу долю!
Здоров'я міцного,
Зору влучного,
Що б міцними були
І діти і онуки.
Що б ти ніколи не відчував
Печаль душі, розлуки!


З Днем народження, любий зять,
Зі святом, рідний!
Про тебе ми розповісти
Всім повинні давно.
Добрий, веселий і любимо,
Він красивий, охайний.
Нам пощастило в житті з ним –
Нашим кращим зятем!


Привітати зятя з днем народження
Хочемо сьогодні всією душею,
Бажаємо щастя і везіння,
Нехай успіх прийде великий,
Нехай сім'я тобою пишається,
Нехай завжди тобі везе,
Нехай все хороше станеться
І попереду удача чекає!


Що побажати тобі, зятьок?
Є слово добре: синку!
Тебе, як сина приймаю,
Тобі я дочку довіряю,
Люби її, не ображай,
У родині частіше допомагай.
Бажаю вам любові, злагоди.
Нехай стороною пройдуть негоди.
По дрібницях не дратуйтеся.
Бажаю в житті дітей,
Та не тягніть, мерщій!
Адже діти в житті не перешкода,
А мені, на старості, утіха.


У мене хороший зять:
Все він здатний зрозуміти,
Тещині пробачити закиди –
Це ж тільки для уроку!
Ось від серця кажу:
Все-таки я тебе люблю!
Будь здоровий, зятьок, удачливий
Ну, і до тещі будь співчутливий!


Сьогодні День народження у зятя,
Швидше, теща, накривай столи!
Прийшли друзі, сусіди, брати.
У нас виявляється, столи малі!
Але в тісноті, адже не в образі.
Тим більше, що привід не простий.
На жаль! - я це все передбачив,
Адже зять у нас ну просто золотою.
Бажаємо тобі, сину, удачі,
Здоров'я, щастя і любові!
Щоб онука зробив і побудував дачу
І жив заможно, наче королі!


Прийми, серцевий, привітання
У свій довгоочікуваний День Народження!
І будь здоров, любий зять!
Зумів рідним для нас ти стати,
Завжди в справах, турботі ти!
Так нехай здійсняться мрії,
Удача мимо не пройде,
І кожен наступний рік
Тобі несе Надій ліпка,
Над лінню верх бере старання,
Завзятість і чоловіча сила!
Щоб молодість справи вершила
І наповнювала щастям будинок!
Щоб затишно було у нім,
У колі своєї сім'ї тобі!
Щоб три сестри у твоїй долі
Дарували радість знову і знову-
Надія, Віра і Любов!


Коли ти до нас увійшов в сім'ю,
То відразу ж змогли сказати:
Не втратили доньку свою,
А сина отримали ми!
За зятя я сьогодні п'ю!
І збираюся побажати,
Щоб було вогнище, щоб був затишок
І літо посеред зими!


Я буду зятя вітати,
І в день народження бажати,
Щоб ти мою дочку любив,
Щоб тещу поважав і шанував,
Була счастливою сім'я,
І були вірні друзі,
Чоловікові без друзів не можна,
Тобі бажаю щастя я!


З днем народження, зятьок, вітаємо.
І хочемо побажати тобі щастя.
Нехай в родині завжди буде сонячно,
Ніколи не настане негода.
Ми хочемо тебе бачити здоровим,
Багатим і дуже успішним.
Але головне, все ж, улюбленим
Муженьком татусем і ніжним.
Ми тобі вдячні за вірність,
Доньку нашу ти зробив щасливою.
З днем народження, синку, вітаємо.
Нехай життя твоє буде гарною!


Хочу я зятю побажати:
Найкраще від життя взяти,
Бути веселим, легким,
Сміливим і спритним!
Міцніше донечку любити,
Самому бути щасливим!
Посміхаючись, легше жити -
І онуків нам пора народити!


Мені доля подарувала —
Зятя дуже милого,
Душевного чоловіка,
Тверде плече.
Хочеться заздрити,
Що доньці пощастило!
Сьогодні в день народження
Я хочу побажати
Сімейного благополуччя,
Вдалу долю!
Здоров'я міцного,
Зору влучного,
Що б міцними були
І діти і онуки.
Що б ти ніколи не відчував
Печаль душі, розлуки!


Здоровий будь, зять, прийми від нас привіт,
Ти нам рідний, інший тут немає версії,
Дамо завжди і допомогу, і раду,
У будь-якій біді тебе завжди підтримаємо!
Нам не дав Бог, щоб син народився в світ,
Тобі великого щастя в день народження,
Нехай життя тече, як казковий сонет,
Твій вік лише початок і цвітіння!




Привітання, зятьок,
Приймай від тещі.
Адже ти мені став як синок,
Дай поцілую, чмок,
І в іншу щічку!
Всього доброго тобі
Я дуже бажаю,
На дозвіллі і в праці,
Де б ти не був, скрізь,
Щасливий будь, синку!


Одягнуся ти парад,
Ти, зятьок, аристократ,
Типу чисто по-крутому,
Распальцы лягають в ряд!
Щоб годувала задарма
У будь-якому шинку братва,
Пив чоловічі ти напої,
Але здоровий щоб був вельми!


Сьогодні день народження
Чого ж забажати?
Здоров'я – без сумніву –
Тобі, любий зять,
Ти будь у родині щасливим,
Дружину не ображай,
Душевно будь красивим,
Приймай подарунки!


Побажаю зятеві в житті
Я побільше оптимізму!
Якщо ти в собі впевнений –
То успіх тобі відведено!
Раніше прокидайся,
Частіше усміхайся,
Кожен день в дружину влюбляйся
І ні в чому не сумнівайся!


Що побажати тобі, зятьок?
Є слово добре: синку!
Тебе, як сина приймаю,
Тобі я дочку довіряю,
Люби її, не ображай,
У родині частіше допомагай.
Бажаю вам любові, згоди.
Нехай стороною пройдуть негоди.
За пустикам не дратуйтеся.
Бажаю в житті дітей,
Та не тягніть, мерщій!
Адже діти в житті не перешкода,
А мені, на старості, утіха.


Сьогодні День народження у зятя,
Швидше, теща, накривай столи!
Прийшли друзі, сусіди, брати.
У нас виявляється, столи малі!
Але в тісноті, адже не в образі.
Тим більше, що привід не простий.
На жаль! - я це все передбачив,
Адже зять у нас ну просто золотою.
Бажаємо тобі, сину, удачі,
Здоров'я, щастя і любові!
Щоб онука зробив і побудував дачу
І жив заможно, наче королі!!!

Комментариев нет:

Отправить комментарий